abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96700649
:D _O- :|W
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_96701580
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:03 schreef blessed19 het volgende:
Is die Ibood laptop niet wat? Daar heb ik voor een laag bedrag ook een scherm erbij. Of is het echt flutspul?
Als je met videobewerken je vakantiefilmpjes bedoelt, dan kan die laptop prima. Enigzins serieus niet.
pi_96702182
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:05 schreef Adames het volgende:

[..]

Als je met videobewerken je vakantiefilmpjes bedoelt, dan kan die laptop prima. Enigzins serieus niet.
Wel Godver, dat is jammer. Ik was vandaag bij een computerwinkel en ze had het erover dat de videokaart nu ook een gedeelte van het proces op zich neemt.
pi_96713993
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:41 schreef sjoemie1985 het volgende:
een oem licentie kun je niet zo los kopen en word alleen geleverd bij standaard computers zoals een medium computer of standaard pc van een computerboer.
zie ook uitleg oem-licentie hier onder. :)

OEM-licentie
Original Equipment Manufactorer licentie, een licentie die aan een bepaalde computer gebonden is. Het betreffende product kan alleen op die computer gebruikt worden, en is daardoor meestal goedkoper. Deze versie mag alleen worden verkocht aan OEM's Zie ook: OEM
Gevonden op

en anders lees het volgende artikel eens:
http://www.computeridee.n(...)nties-wat-u-mag-doen
Juist en als jij dus zelf je pc in elkaar zet dan ben je in principe een OEM. Dus mag je hem gewoon installeren. Wat niet mag maar wel werkt is de licentie op een andere pc zetten als je de andere verkoopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')