Dwaasquote:
Je hebt de hele week toch al met een chick zitten leren?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:37 schreef Joosterd het volgende:
En daar ben ik weer.. Vanavond maar hard gaan leren en de schade inhalen.
Dat was hoogstens 2u per dag dat ze hier geweest.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Je hebt de hele week toch al met een chick zitten leren?
Doe ik avond van te voren snel examens doornemen, anders kan ik geen enkel examen meer zien.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:47 schreef AchmedJan het volgende:
Druk aan het leren, maar nog geen enkel examen gemaakt. Wat toch wel het belangrijkste is denk ik.
ja en dan kom je er achter dat je bijna alles fout hebt en de stof bijna niet beheerst...quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:05 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Doe ik avond van te voren snel examens doornemen, anders kan ik geen enkel examen meer zien.
Denken dat we dezelfde vragen krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:26 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
ja en dan kom je er achter dat je bijna alles fout hebt en de stof bijna niet beheerst...
Goed bezigquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:04 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat was hoogstens 2u per dag dat ze hier geweest.
Niet aankomend maar volgend weekend komt ze weer. Nadeel zij hoef er nog maar 2 en ik moet die week nog wat aardig wat examens doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |