Ja, behalve het laatste half uur.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:01 schreef Internepper het volgende:
Mag je eigenlijk gewoon aantiefen als je klaar bent met je examen? Nee toch?
Jou treft geen blaam inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok, ik had het gewoon van de vorige TT overgenomen.
Dat meen je niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:05 schreef Internepper het volgende:
[..]
Weet ik veel?. Bij de SE's op onze school mocht het niet
![]()
!
Was dat op mijn school maar zo. Ik ben vaak met mijn toets klaar als de laatste kwartier ingaat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:06 schreef Dastan het volgende:
Bij mij mag het zelfs nog een paar minuten van tevoren.
Nerds kijken alles 10.000x na.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:07 schreef AchmedJan het volgende:
eerder klaar zijn bij examens
Nerd-alert
Klopt. De echte nerds blijven tot het eind. Voor het geval `er nog iets te binnen schiet´.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Nerds kijken alles 10.000x na.En mensen die het slecht geleerd hebben zijn meestal het snelst klaar.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:16 schreef Finland. het volgende:
Nee, ik wilde 3 uur geleden beginnen met economie, zodat ik vanavond kon chillen. En raad eens: ik heb nog steeds mijn boek niet ingekeken.
jmrquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:43 schreef Finland. het volgende:
Winning of niet. Straks ga ik douchen (geen pics) en dan heerlijk rustig de avond doorbrengen.
Sinds wanneer gaan fokkers hun huis uit?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:54 schreef Joosterd het volgende:
Sorry jongens ik zit een beetje onder plak vanaf maandag al. Klasgenote van mij overnacht hier al sinds maandag.Morgen maar eens naar huis sturen anders leer ik helemaal niets
![]()
![]()
In het weekend van de examens is ze weer hier.En na mijn laatste examen ben ik daar een paar dagen te vinden.
Voor de examens en voor een leuke "vriendin" kan ik de verleiding niet weerstaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:55 schreef Internepper het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaan fokkers hun huis uit?
Dat is niet goed he, net voor je examens stiekem met je gedachtes ergens anders zitten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:57 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Voor de examens en voor een leuke "vriendin" kan ik de verleiding niet weerstaan.
Keer testen in het weekend danquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:00 schreef Dastan het volgende:
Het schijnt dat een flink potje ketsen voor een toets erg bevorderlijk werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |