nee, dan alleen nog de verzendkosten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef -tape- het volgende:
Hoef je niet bij te betalen als je 150 codes hebt, voor die mini-koelkast?
Hou me op de hoogte wat betreft het aansluiten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:00 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
nee, dan alleen nog de verzendkosten.
Ik heb nu 96 doppen, ik ga die pick-up nu bestellen.
Poeh gelukkig!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Is een bug, niemand kan inloggen zo lijkt het.
DOPPEN AFDRAAIEN??!!! Van de ingeleverde flessen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:20 schreef blaffende_visjes het volgende:
Verzendkosten: ¤9,95
Maar als jullie er een willen zou ik maar heel erg snel zijn omdat er maar 800 in totaal zijn en ze zeiden dat ze per minuut afemen en me aanraden hem zo snel mogelijk te bestellen.
GOUDEN TIP:
Loop gewoon random supermarkten binnen en vraag of je doppen af mag draaien.
Dat heb k vandaag gedaan en het leverde me 53 doppen op!
Ja ik werk er, heb al een platenspeler besteld en nu nog 70 doppen voor koelkastquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef Lesterr het volgende:
[..]
DOPPEN AFDRAAIEN??!!! Van de ingeleverde flessen?
''Platenspeler''quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:42 schreef computerprobleem het volgende:
Welke pick up, zie geen pick up staan in de store?
quote:
Nee, ik dacht dus dat ze een nieuw item hadden toegevoegd. Zo'n pickup in de vorm van zo'n coca cola vrachtwagen die je in o.a. kerstreclames ziet (dus zo'n kleine model-uitvoering ervan) zo iets dacht ik.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:56 schreef blaffende_visjes het volgende:
Alsof je voor een hoop cola dopjes met een pick up truck mee naar huis mag.![]()
Toen ik mijn truck vanmiddag bestelde, was er ook een hoop gezeur met "ideal communicatie".
Na 4 keer opnieuw een bestelverzoek te doen lukte het wel, maar die site rammelt dus sowieso aan alle kanten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |