klopt, maar dat is geen kleiquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:42 schreef t0sti het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij iets van 5 euro bij de kruitvat, en je doet er ongeveer een half jaar mee (!)
nee, het is nog veel harder dan klei, volgens mij precies wat TS zoektquote:
dan moet je zeker murray's hebben. dat is zo sterk dat je het met normale shampoo niet uit je haar krijgtquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:20 schreef Physics het volgende:
Ja ik heb echt kut haren:
- Ze zijn heel dun
- Ik heb heel veel haar
- Er zit een onregelmatige krul in
Ze doen nooit wat ik wil tenzij ik er echt ultrasterk spul in gooi. Gel/wax is echt nutteloos, moet echt kleispul hebben. Ik moet ook geen "restyling" paste hebben, gewoon cement voor in mijn haren moet 't zijn.
Binnenkort eens even de stad in
Nee, geen murrays. Dat is lelijk. Gewoon Clay.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef t0sti het volgende:
[..]
dan moet je zeker murray's hebben. dat is zo sterk dat je het met normale shampoo niet uit je haar krijgthet is wel lekker goedkoop, 5 of 7,5 euro per 5-6 maanden
Die zoek ik waar kun je die kopen?quote:
Puur vet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:53 schreef Physics het volgende:
Wat voor soort spul is dat murrays dan (wax/gel/clay)?
Klopt. ik heb met mijn laatste murrays (gele) 9 maanden gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef t0sti het volgende:
[..]
dan moet je zeker murray's hebben. dat is zo sterk dat je het met normale shampoo niet uit je haar krijgthet is wel lekker goedkoop, 5 of 7,5 euro per 5-6 maanden
http://www.haarshop.nl/product/sebastian-molding-mud-75-mlquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:18 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Die zoek ik waar kun je die kopen?
L'oreal Tecni Art is ook wel goed.
10 Euro 50 mL
Ik ben er net achter dat ze em hier ook bij de kapper hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef Physics het volgende:
[..]
http://www.haarshop.nl/product/sebastian-molding-mud-75-ml
Lol. Laat ons weten wat het beste werkt!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:43 schreef Physics het volgende:
Van alles gekocht, murrays, clay/shaper van de hema..
=vette kop.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:30 schreef Physics het volgende:
murrays + hema clay = #WINNING
1 douchen, haren beetje in gewenste vorm brengen
2 beetje afdrogen (zodat het niet meer druipt)
3 murrays
4 vormen
5 laten drogen 5 min
6 shapen met nog wat murrays
7 finish met clay
#winning
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |