quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:43 schreef borisz het volgende:
Restaurant naast ons gaat bijna open. Er is inmiddels een website met menukaart. www.boskookt.nl
Ik las het ja. Niets van meegekregenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
Borisz?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ar-overvallers.dhtml
Wat heb je nou weer gedaan?
Ziet er best leuk uit. Je moet het maar eens uitproberen voor ons.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:43 schreef borisz het volgende:
Restaurant naast ons gaat bijna open. Er is inmiddels een website met menukaart. www.boskookt.nl
Asperges...een van de weinige dingen die ik niet zo lekker vindquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:53 schreef krakkemieke het volgende:
Vanavond lekker asperges.![]()
Menu ziet er leuk uit Borisz. En speciaal voor jou: lamscurry!
Die wij afgelopen weekend op Texel hadden en waarvan ik nu een kilootje in de vriezer heb liggen zijn echt super. Echt nooit lekkerdere gegeten dan die.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:54 schreef Sarabi het volgende:
Asperges...een van de weinige dingen die ik niet zo lekker vind
Maar misschien gewoon nog nooit echt lekkere asperges op
De baas van de schouwburg heeft ook al voor 25 man gereserveerd eind meiquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ziet er best leuk uit. Je moet het maar eens uitproberen voor ons.
Je praat er ook erg liefdevol overquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Die wij afgelopen weekend op Texel hadden en waarvan ik nu een kilootje in de vriezer heb liggen zijn echt super. Echt nooit lekkerdere gegeten dan die.
Even geheel terzijdequote:Op woensdag 11 mei 2011 15:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar misschien gewoon nog nooit echt lekkere asperges op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder hallo
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Even geheel terzijdeJe woont zeker niet in Brabant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder hallo
Dan zou je het wel vaker horen
P. gebruikt het ook, en DE heb ik het ook zien gebuiken volgens mij?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je woont zeker niet in Brabant?
Dan zou je het wel vaker horen
Ow dat weet ik niet....quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
P. gebruikt het ook, en DE heb ik het ook zien gebuiken volgens mij?
wat de asperges betreft: ik vind ze zeker niet vies, maar wat er nu zo ontzettend bijzonder aan is ontgaat mij ook.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Even geheel terzijdeGeen idee. Zeg ik datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder hallo![]()
Onbwust dan
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Nou, da's bij deze dan weer bevestigdquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:09 schreef Sarabi het volgende:
en mensen uit de Achterhoek mij raar aankijken als ik het zeg
Nou ja, er zijn wel meer typische streekgebonden uitdrukkingen (en ik woon midden in een gebied waar ze veel voorkomen), ik vind dat altijd wel leuk. Maar volgens mij is het niet echt logisch Nederlandsquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow dat weet ik niet....
Weet alleen dat ik het hier wel vaker hooren mensen uit de Achterhoek mij raar aankijken als ik het zeg
Ook zo'n vage uitdrukking ja. Ik gebruik het niet, maar sinds Son me er op wees hoor ik het hier ook vaakquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef borisz het volgende:
Ik hoor hier ook nooit Van harte proficiat.Los hoor je het wel of van harte gefeliciteerd. Maar van harte proficiat
De eerste ken ik wel , de andere weet ik dat ik niet gebruikquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:11 schreef Bluezz het volgende:
Dat heb ik nog nooit op.
Ik ga langs je liggen-staan-zitten
Ik ben er weg van.
Dat heb ik niet bij. (me)
Allemaal rare zinnen.
Oh ja en hier in de buurt gebruiken ze het woordje 'evengoed' heel vaak.
En 'onder de middag' en ik ga 'heen'.
Onder de middag is denk ik NH's voor tussen de middagquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:13 schreef DarkElf het volgende:
De eerste ken ik wel , de andere weet ik dat ik niet gebruikHoewel de laatste... ?
Onder de middag?
Hier zeggen ze 'voormiddag' en 'namiddag' gebruik ik dus ook geregeld nu.
Ik ga heen vind ik weer wat macabers hebben
Die uitspraak ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onder de middag is denk ik NH's voor tussen de middag
Is het ook, het is ook zoveel werk steedsquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:14 schreef DarkElf het volgende:
Ramen en deuren die los moeten vind ik maar raarP
Ah ja zoiets ja. dat is hier middag. Dat vind ik nog wel eens verwarrendquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat met die dingenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is het ook, het is ook zoveel werk steedsEn ik weet maar al te goed dat het fout is en als ik er bij nadenk gaat het goed, maar zo af en toe komt er toch spontaan een uit
Maar het is tussen ochtend en middag, niet tussen middag en middag!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ah ja zoiets ja. dat is hier middag. Dat vind ik nog wel eens verwarrend
Voor en na middag en middag.
Waarom niet ochtend, middag en tussen de middag?
Zeg je ook al kwart na vijf ipv kwart over vijf?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef DarkElf het volgende:
T zou kunnen hoor dat ik die zin wel eens gebruik, dat weet ik zelf dan niet.
Maar idd streekdingen neem je nu eenmaal over. Zo zeg ik tegenwoordig dat ik terug ben begonnen met ..[insert iets] ipv ik ben begonnen met. Echt raar maar dat zit er helemaal in tegenwoordig
En plooien ipv vouwen? En zetel?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeg je ook al kwart na vijf ipv kwart over vijf?
Neequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeg je ook al kwart na vijf ipv kwart over vijf?
kleedje, kuisen, gras afrijden, foto trekken.. en meer van zulks schiet er wel eens uit jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En plooien ipv vouwen? En zetel?
Oh, en je zegt kleedje. Ik denk dan nog steeds aan de vloer.
Belgquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kleedje, kuisen, gras afrijden, foto trekken.. en meer van zulks schiet er wel eens uit ja
Dat vind ik ook zo iets ja.. dat hoor je hier dus heel vaakquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef borisz het volgende:
Ik hoor hier ook nooit Van harte proficiat.Los hoor je het wel of van harte gefeliciteerd. Maar van harte proficiat
Nepbelg ja, of neder-Belg of Nep Vlaming of Neder-Vlamingquote:
Dan wel van onder het kanaal, want die ken ik niet hoor..quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Net boven het kanaal, Beverwijks vooral.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Dan wel van onder het kanaal, want die ken ik niet hoor..
Import-vlaming!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nepbelg ja, of neder-Belg of Nep Vlaming of Neder-Vlaming
de laatste twee zijn beter want er is natuurlijk verschil tussen Vlamingen en Walen
Maar gewoon DE mag ook hoor
Da's vervelend ja. Wachten duurt altijd zo lang.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:13 schreef DarkElf het volgende:
ppfff normaal ben ik erg tevreden over de Belse zorg (en nog hoor) maar zit te wachten op een uitslag en dat duurt nog 2 weken nu (is al 3 weken voorbij). Ze hebben een enorme achterstand zei de dr al.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:18 schreef Isabeau het volgende:
Soms moet je enorm oppassen met vertalers
[ afbeelding ]
En pakt de roze leiderstrui ook maar even meteen.quote:
Voor het eerst sinds Jeroen Blijlevens in 1999quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
En pakt de roze leiderstrui ook maar even meteen.![]()
ook last van dat de koffie/thee ingeschud wordt ipv ingeschonken?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ook zo'n vage uitdrukking ja. Ik gebruik het niet, maar sinds Son me er op wees hoor ik het hier ook vaak![]()
Ik heb nog wel een last van deuren en ramen die los moeten
Inderdaad is dit een ander geluid dan ik van je gewend ben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:13 schreef DarkElf het volgende:
ppfff normaal ben ik erg tevreden over de Belse zorg (en nog hoor) maar zit te wachten op een uitslag en dat duurt nog 2 weken nu (is al 3 weken voorbij). Ze hebben een enorme achterstand zei de dr al.
muggenbultquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef Bluezz het volgende:
@ Sun wat is er mis met je voeten eigenlijk? Lees net met terugscrollen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Gynaecoloog in t UZAquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:43 schreef Bluezz het volgende:
Heb je dit bij de gyn of de h.a. laten doen? Wordt wel in beide gevallen opgestuurd overigens.
Leukquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:44 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond de eerste auditiesBenieuwd wie welk liedje krijgt.
Volgende week vocal coach en dannnnnnnnn de week daarna ga ik voor mijn liedje auditeren
Wel weer zin in. Lekker stukkie fietsen en het hoofd leeg zingen
oh das niet best, misschien is het idd toch te zwaar voor hoe vervelend dat ook is want je vind het wel echt leuk he?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:46 schreef Bluezz het volgende:
Ja fietsen is lekker.
Ik heb vandaag weer erg veel last van mijn lijf na de aquarobic van gisteren.. nog maar eens goed nadenken of ik wéér een 5 lessenkaart ga nemen of een paar keer alleen banen ga trekken om het verschil te voelen. Kwam mijn bed bijna niet uit vanochtend
ja goed van ons he?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Dat heet luisteren naar je lijf geloof ik wat wij doen.
Ja het is leuk, en heel intensief en ik probeer alles wel zo goed mogelijk te doen op aanwijzingen van 'de juf' maar ik skip al vrij veel voor mijn gevoel, ken je nagoan
Het luisteren gaat nog wel (als het lichaam hard genoeg schreeuwt)quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Dat heet luisteren naar je lijf geloof ik wat wij doen.
Ik zou eerst koken en daarna afwassenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:18 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb ook trek, maar Lein doet de afwas vandaag en ik kook, maar Lein zit nog te wow/en en moet eerst iets afmaken. Zal ik nu gaan afwassen of beter nog even wachten?
Preciesquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:16 schreef z80 het volgende:
Het luisteren gaat nog wel (als het lichaam hard genoeg schreeuwt)
er naar handelen is iets anders
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo das lang geleden zo'n lange dag op de uni 10-18en een presentatietje gehouden, ging best ok
Een monster?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:18 schreef kaasplankje het volgende:
maar Lein zit nog te wow/en en moet eerst iets afmaken.
waar is het en ik durf niet zo goed, allemaal onbekenden, word ik vast raar aangekekenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]8:00 - 18:30 and counting
19:30 is buikdansen, ga je mee?
L. is er, jurkje is er, Hooters (!) is er, ik ben er, en niemand kijkt je raar aan want iedereen is te druk bezig met hoe ze er zelf uit zienquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waar is het en ik durf niet zo goed, allemaal onbekenden, word ik vast raar aangekeken
Welk een onrechtquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:40 schreef TAV74 het volgende:
Nou, dat de handbal is afgelopen is wel definitief duidelijk. Straks met mijn teamgenoten even wat drinken en toch even bespreken wat we gaan doen. We zijn dermate onheus bejegend dat we er toch sterk aan denken in een of andere vorm naar wat van ons te laten horen binnen en misschien buiten de vereniging.
Het bestuur bestaat uit vrouwen van het ergste soort..quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welk een onrecht![]()
![]()
Is het lastig ze ervan te overtuigen dat het niet is zoals ze zeggen dat het is?
Heeft een van TAV's teammaten of TAV zelf twee van het bestuur het bed in gekregen op twee verschillende momenten ofzo?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het bestuur bestaat uit vrouwen van het ergste soort..![]()
Ja,dat gaat niet lukken. Contact gehad met enige bestuurslid die er redelijk buiten stond en die was het volledig met de 2 dames eens waarmee het conflict is ontstaan. Kan er wel een paar a4-tjes over volschrijven, denk ik dat ik het bestuur maar eens ga verrassen met een mooie uiteenzetting van een paar kantjes, heb inspiratie.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welk een onrecht![]()
![]()
Is het lastig ze ervan te overtuigen dat het niet is zoals ze zeggen dat het is?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Komende maand veel magnums eten
http://www.marliesdekkersformagnum.nl/
wil ik winnen
6 magnums per dag en voor de rest niks meer eten moet wel lukkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]en ik wil afvallen, hoe kan dat nu als ik zoveel magnums moet gaan kopen
*noteertquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
6 magnums per dag en voor de rest niks meer eten moet wel lukken
Gemene combi... Als ik magnums ga eten, pas ik mijn eigen beha's straks nietmeerquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Komende maand veel magnums eten
http://www.marliesdekkersformagnum.nl/
wil ik winnen
ze worden pas gemaakt nadat je hebt gewonnenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Gemene combi... Als ik magnums ga eten, pas ik mijn eigen beha's straks nietmeer
Preciesquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:12 schreef freecell het volgende:
Gemene combi... Als ik magnums ga eten, pas ik mijn eigen beha's straks nietmeer
Ja, dat ben ik ook het meest kwaad over. Jarenlang bloedfanatiek gehandbald en veel voor de vereniging gedaan, nu weer hier begonnen om lekker recreatief zonder gezeur er omheen te gaan ballen, krijg je dit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:54 schreef Isabeau het volgende:
TAV, wat vervelend dat een conflict dan je plezier met handbal zo knullig in de weg komt te staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Eh whut?quote:
Ja, dat hebben we ze ook keurig verteld en dat weten ze ook echt wel, ze waren er zelf bij. Maar op de een of andere manier hebben ze niet echt een klik met ons. We zijn ook wel een stel eigenwijze donders en er is ook wel eens iets mis gelopen (door een oud speler van ons met name), maar dat is geen reden om het zo op te lossen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En Tav, dingen zijn toch simpel aan te tonen?
artrose, stopquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh whut?
En Tav, dingen zijn toch simpel aan te tonen?
Dat was een diepe powernap van 20 minutenOpkalefateren met een groen munttheetje
Dat heb ik 6 jaar gedaan, nu waren we met de oude hap weer lekker in ons eigen dorp gaan ballen. Heb geen zin meer in reistijden e.d.quote:
naast gooien en balverlies lijdenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
Wat doen jullie minder dan andere teams?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik ook het meest kwaad over. Jarenlang bloedfanatiek gehandbald en veel voor de vereniging gedaan, nu weer hier begonnen om lekker recreatief zonder gezeur er omheen te gaan ballen, krijg je dit.Wat een belachelijke situatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoIk snap er niks van.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Briljant iddquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:59 schreef borisz het volgende:
Geweldig Item bij DWDD over olifantenpaadjes![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
flink gesport.. 45 minuten X-co training en toen nog 20 minuten crosstrainer er achteraan..
De bedoeling was nu juist ontspannen en redelijk verplichting-vrij verder lekker handballen voor de lolquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:34 schreef golfer het volgende:
Wat een gedoe met dat bestuur Tav.
Eigen nieuwe club oprichten?
Andere club?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:40 schreef TAV74 het volgende:
Nou, dat de handbal is afgelopen is wel definitief duidelijk. Straks met mijn teamgenoten even wat drinken en toch even bespreken wat we gaan doen. We zijn dermate onheus bejegend dat we er toch sterk aan denken in een of andere vorm naar wat van ons te laten horen binnen en misschien buiten de vereniging.
Is er niet echt in de buurt.. hele idee was nu juist om het lekker op de fiets af te kunnen, daarom zijn ze uit Holten weg gegaan..quote:
Grappig.quote:
Wanneer volgt de Ipad?quote:
Volgende weekquote:
Ja, maar....ik moet toch TomTom hebben om bij jou te komenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die auto-houder maakt het een stuk minder hip
Gewoon bij Sun twee keer naar rechts en je bent erquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar....ik moet toch TomTom hebben om bij jou te komen
Ja. Maar ik vind TomTom toch wel handig dus toch maar die houderquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Gewoon bij Sun twee keer naar rechts en je bent er
In mijn Astra van 10 jaar oud die elk moment de geest kan geven?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
Omgedonderd bij een dip met een erg zwaar wegend meisje
#Fail
#Fail
Gefeliphonedquote:
Wat liefquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
Appelkaneelrozijnenmuffins in de oven btwDat wordt morgen ff leuk de dames van de boekhouding een hart onder de riem steken
Die zitten in roerige tijden op dit moment.
#Fail
Goed bezig, Krakquote:Op donderdag 12 mei 2011 07:20 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Vandaag 26 km fietsen, vanwege het reintegratiegebeuren.
Maar dat moet volgende keer anders. Ik wil best een stuk fietsen en er moeite voor doen, maar zover red ik niet op den duur. En het OV is 9 euro.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed bezig, KrakIk ga ff snel aankleden en dan richting kantoor!
Sodemieters, Suc6 dan maar!quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:20 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Vandaag 26 km fietsen, vanwege het reintegratiegebeuren.
Wat leuk!quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sodemieters, Suc6 dan maar!
Kom ik het ziekenhuis binnen... alle personeelsleden werden over de rode loper binnengehaald ludiek toegezongen door onze zorgmanagers in dirdljurkjes![]()
en een waardebon voor een ijsje en we moeteen een speldje op met Kanjer van de dag of Stralend middelpunt
/dag van de zorg vandaag dus![]()
Gauw maar het luik opengooien en het stralend middelpunt maar zijn dan
quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sodemieters, Suc6 dan maar!
Kom ik het ziekenhuis binnen... alle personeelsleden werden over de rode loper binnengehaald ludiek toegezongen door onze zorgmanagers in dirdljurkjes![]()
en een waardebon voor een ijsje en we moeteen een speldje op met Kanjer van de dag of Stralend middelpunt
/dag van de zorg vandaag dus![]()
Gauw maar het luik opengooien en het stralend middelpunt maar zijn dan
Fotoooooooooo'squote:
Gezellig!quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:35 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Onze tuinkachel is geweldig
Het was alleen een beetje laat, maar de buren waren niet boos, want die kwamen van twee kanten ook met een fles rosé de tuin ingewandeld'ja, we roken de kachel...'
We gaan uitzoeken of dat makkelijk kan zonder al teveel gedoe, we willen toch wel erg graag handballen. Of we laten ons adopteren door een bestaande omnivereniging.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:34 schreef golfer het volgende:
Enorm tukkie gedaan.
Wat een gedoe met dat bestuur Tav.
Eigen nieuwe club oprichten?
Koelkast of vriezerquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:16 schreef freecell het volgende:
Mijn bril is echt weg
Met doos en al
Iemand een helder idee?
Niet nachtkastje, vensterbank of kast
Zeker nietquote:
Ik aan de muffinquote:
Goedgekeurdquote:
Wat een zwaar leven heb je toch!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GoedgekeurdDe rest van de afdeling was jaloers
En volgende week moet ik brownies meenemen
Uhuh. Hebben ze wel verdiend na die spelletjes die er met ze gespeeld worden op dit moment. Plus dat het gewoon echt leuke meiden zijn!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat een zwaar leven heb je toch!![]()
Maar leuk dat het een succes is!
Oh, het zijn dus muffins met potentiele benefits?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhuh. Hebben ze wel verdiend na die spelletjes die er met ze gespeeld worden op dit moment. Plus dat het gewoon echt leuke meiden zijn!
Hahahahaha...nee. Het zijn gewoon leuke meidenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh, het zijn dus muffins met potentiele benefits?
Het waren Black Russians gewordenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het waren Black Russians geworden
Ik zag vanmorgen hoe leeg de flessen waren, dat kan ik niet helemaal herinneren
Achja het was wel gezellig
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:56 schreef Isabeau het volgende:
Wat hebben wij toch belachelijk lange koffiepauzesNu weer aan het werk. (55 min later...)
En maar klagen dat je zo hard moet werken en dat er te weinig personeel is. Ja, zo kan ik het ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:56 schreef Isabeau het volgende:
Wat hebben wij toch belachelijk lange koffiepauzesNu weer aan het werk. (55 min later...)
Hey, ik klaag nooit dat ik hard moet werken! Mijn collega's welquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:08 schreef Leintjeuh het volgende:
En maar klagen dat je zo hard moet werken en dat er te weinig personeel is. Ja, zo kan ik het ook
Balen Golfer!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:21 schreef golfer het volgende:
Rondje dokter, bloedlab en apotheek weer achter de rug.
We gaan voor de verandering nu maar even aan de prednison (stootkuur) tegen de jicht.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:21 schreef golfer het volgende:
We gaan voor de verandering nu maar even aan de prednison (stootkuur) tegen de jicht.
Ai, paardenmiddelquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:21 schreef golfer het volgende:
Kuurtje voor 5 dagen gekregen en maandag weer terug naar huisarts voor labuitslag en verdere behandelplan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:29 schreef Isabeau het volgende:
Ai, paardenmiddel
Nou ja, als het langdurig helpt is dat in ieder geval iets. Maar het is zulk rotspul.
Beterschap golferquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Kuurtje voor 5 dagen gekregen en maandag weer terug naar huisarts voor labuitslag en verdere behandelplan.
Ach, als die vervelende pijn maar verdwijnt vind ik het al prima.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:50 schreef MissHobje het volgende:
Beterschap golferschiet ook niet op zo verdorrie
Ja da's absoluut te doen. Als L. dan in groep 7 of 8 zit, kan ie zelf met de fiets naar schoolquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:30 schreef freecell het volgende:
Oei Golfer, dat is echt rotspulKan je er een beetje tegen? Ik heb inmiddels bij de HA laten vastleggen dat ik dat spul niet meer wil, tenzij ik dood dreig te gaan
Hmmm, net een heel eind gefietst langs potentiele scholen... van hier naar basisschool-die-een-hele-goede-optie-is een kwartier fietsen met wind tegen en brug open. Dat is te doen toch?
Dan pasquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja da's absoluut te doen. Als L. dan in groep 7 of 8 zit, kan ie zelf met de fiets naar school
Naar de basisschool moest ik ook altijd 10m fietsen dus dat is zeker te doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:30 schreef freecell het volgende:
Hmmm, net een heel eind gefietst langs potentiele scholen... van hier naar basisschool-die-een-hele-goede-optie-is een kwartier fietsen met wind tegen en brug open. Dat is te doen toch?
Geen idee. Heb het nog niet eerder gebruikt. Maar intussen slik ik zoveel rommel dat dit er nog wel bij kan, denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:30 schreef freecell het volgende:
Oei Golfer, dat is echt rotspulKan je er een beetje tegen? Ik heb inmiddels bij de HA laten vastleggen dat ik dat spul niet meer wil, tenzij ik dood dreig te gaan
Prima fietsafstand.quote:Hmmm, net een heel eind gefietst langs potentiele scholen... van hier naar basisschool-die-een-hele-goede-optie-is een kwartier fietsen met wind tegen en brug open. Dat is te doen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zijn wij weer bij...
Straks werken en veel plezier vandaag ondanks en met malheur.
Ik ook, ongeveer zelfde afstand,maar het is in Beijum en een echt veilige weg daarheen heb je niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan pasIk ging toch al een stuk eerder alleen naar school en dat zat ook niet naast de deur.
Ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:15 schreef Isabeau het volgende:
Wie was dat toch die scholen ging kijken en toen stond er een leraar op het plein te roken terwijl er vooraan het plein een verbodsbord voor roken stondDie zou bij mij ook afvallen (niet dat een leraar niet mag roken, maar eigen borden negeren is wel een slecht signaal naar de kinderen)
Leukquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:26 schreef freecell het volgende:
Maar ik ben nu gevallen voor de plaatselijke Montessori
Er was toch een bezwaar met de Montessori-school? Is het niet zo dat ze daar de Evolutie-theorie onderwijzen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:26 schreef freecell het volgende:
Maar ik ben nu gevallen voor de plaatselijke Montessori
Dat doen bijna alle scholen volgens mijquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er was toch een bezwaar met de Montessori-school? Is het niet zo dat ze daar de Evolutie-theorie onderwijzen?
NOU! Dat ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:41 schreef freecell het volgende:
Toch wel raar eigenlijk dat alle basisscholen een in principe niet bewezen theorie leren
Ach, dat andere sprookje en het bestaan van een god is ook nooit bewezen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:41 schreef freecell het volgende:
Toch wel raar eigenlijk dat alle basisscholen een in principe niet bewezen theorie leren
Laten we de discussie dan maar niet startenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NOU! Dat ben ik niet met je eens.Maar als we deze discussie opstarten, komt er nooit meer een einde aan
Lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Er staat hier een ENORME pan Babi Ketjap op het fornuis. We eten vanavond met Schoonzus, schoonvader, zwager en hun drie engeltjes. Gewoon, omdat t kan
Dat klopt, daarom leren openbare basisscholen dat ook niet en daar vraag ik ook niet om.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, dat andere sprookje en het bestaan van een god is ook nooit bewezen.
Dat gaat mij ook een stapje te ver inderdaadquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:46 schreef borisz het volgende:
Geen ervaring met Montessori. Wel met de vrije school. Dat is niets voor mij.
Het is wel bewezen op kleine schaal met bacterien en pantoffeldiertjes enzo. Op grote schaal is nou eenmaal wat lastiger omdat er echt honderden zoniet duizenden jaren overheen gaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom leren openbare basisscholen dat ook niet en daar vraag ik ook niet om.
Maar de evolutietheorie als ontstaantheorie is evenmin bewezen en je hebt er ongeveer evenveel geloof voor nodig
niet mee eens maar goed, das idd een eindeloze discussie en daar heb ik geen zin inquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom leren openbare basisscholen dat ook niet en daar vraag ik ook niet om.
Maar de evolutietheorie als ontstaantheorie is evenmin bewezen en je hebt er ongeveer evenveel geloof voor nodig
Even therapeutisch koken, ik had niet zo veel te doen vandaag, morgen, zaterdag en zondag ga ik werken en maandag... Nouja, dat weten jullie al natuurlijkquote:
Idemquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niet mee eens maar goed, das idd een eindeloze discussie en daar heb ik geen zin in
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:59 schreef DarkElf het volgende:
eindelijk weer eens positief nieuws! Ze hebben alle kanker weg kunnen krijgen voordat het uitzaaide bij schoonmama!
nou idd he? pfff.quote:
eindelijk weer eens positief nieuws! Ze hebben alle kanker weg kunnen krijgen voordat het uitzaaide bij schoonmama!
Dat is mooi nieuws.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:59 schreef DarkElf het volgende:
ja dat ook idd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]ooh, wat fijn!
Er is al zoveel treurigheid op dat vlak in jullie familie, wel fijn dat het met schoonmama goed lijkt te zijn(en ook fijn dat je schone zus dit nieuws nog mee krijgt)
Verwachte levering tussen 9 en 17quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:27 schreef PdeHoog het volgende:
ZoiPhone betaald. Nu gaan we wachten op de levering
dit zijn de betere berichtenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:59 schreef DarkElf het volgende:
oeh goed dat je t zegt, ook eens zoeken zaterdag in de stadquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:43 schreef borisz het volgende:
heb een stuk graskaas op de kop getikt.
De kaas is nog lekker smeuïg
Was je vakantiegeld er al?quote:
Nee. De betaling van de lens die ik gister verkochtquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was je vakantiegeld er al?
wanneer is ie er?![]()
Dan hebben ze gewoon 20 minuten minder om hun standpunten duidelijk te makenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:00 schreef TAV74 het volgende:
grr, net aangekomen in Zwolle in de hoop dat ik om een uur of vier wel klaar ben met mijn afspraak, kom mijn bezoek minimaal 20 mins later
Super!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:59 schreef DarkElf het volgende:
Probleem is: het is in mijn belang, ik ga een opleiding bij hem inkopenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan hebben ze gewoon 20 minuten minder om hun standpunten duidelijk te maken
Ja? Nog steeds niet jouw probleem....hij heeft 20 minuten minder om jou ervan te overtuigen dat die opleiding bij hem ingekocht moet wordenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Probleem is: het is in mijn belang, ik ga een opleiding bij hem inkopen
Als je teveel geld hebt wil ik je met alle plezier mijn rekeningnummer geven, hoor.quote:
Ik HAD teveel geldquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je teveel geld hebt wil ik je met alle plezier mijn rekeningnummer geven, hoor.
Ja zo weet ik ook nog wel een rekeningnummerquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:25 schreef golfer het volgende:
Als je teveel geld hebt wil ik je met alle plezier mijn rekeningnummer geven, hoor.
555?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja zo weet ik ook nog wel een rekeningnummer
Ik sponsor alleen in naturaquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja zo weet ik ook nog wel een rekeningnummer
Jij zit in Frankrijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:22 schreef PdeHoog het volgende:
Ik sponsor alleen in naturaKom maar eten
Ja. Lekker voer daarquote:
Nou kom maar op WoW danquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:18 schreef Isabeau het volgende:
7871694
Lein, ik verveeeeel meIk wil iets doen op wow
Werk, Lein, werkquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou kom maar op WoW danOf ben je aan het werk?
Weet je wat een interessante uitdaging is? Archaeology met een gnome. Je ziet echt alleen maar grasquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Werk, Lein, werk![]()
(aka: niets doen cq luisteren naar al het geroddel etc van mijn collega's)
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Weet je wat een interessante uitdaging is? Archaeology met een gnome. Je ziet echt alleen maar gras
Klinkt als een goed ideequote:Op donderdag 12 mei 2011 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik schoot echt even in de lachIk heb overigens geen gras meer, mijn textures of welke knop dat ook maar is staat op zijn laagst
Dan is al het gras weg.
Wat is die geheimtaal toch grappig om te lezen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:50 schreef Isabeau het volgende:
dat was me toch een spectaculaire samenkomst van alle grote guilds voor die raidinstanceEcht, alle topguilds hingen daar zo'n beetje op draken in de lucht
En zonder gras is het ook makkelijker questitems vinden die klein zijn en op de grond liggen in een gebied met veel gras
Neh, Dalton moet je goed doen óf niet.. anders is het hele effect weg..quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:24 schreef freecell het volgende:
Dank je Sunny
Dalton hier in de stad is meer een gewone school met een Daltonsausje... Das ook niet echt wat hè?
Nja het gaat ook om de controle van de leerstof. Ik kon toen iets te veel dingen niet doen waar ik geen zin in had of wat ik niet zo leuk vond. Achteraf denk ik dat ik dat ook kon maken omdat ik het kon compenseren omdat ik niet erg dom ben zeg maar. Maar ik heb daar nooit echt leren 'leren' en doorzetten, daar had ik iets meer sturing bij mogen hebben.. Maar goed, dat lag dus ook wel een beetje aan díe school specifiekquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:27 schreef freecell het volgende:
Ja, precies
En de montessori zag er wat dat betreft wel echt goedmontessori uitWel gestructureerdtrouwens als ik zag hoe ze na de pauze naar binnen gingen
Niet gecommandeerd, wel gecoördineerd zeg maar
Pasta koken, pesto, mozarella in stukkies en gesneden romatomaten er door en klaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi Cul SC-ers.
Iemand tips voor een makkelijk en goedkoop pasta-recept? Gelieve geen champignons en vis. Bedankt.
Ja en in 5 VWO ging dat fout bij mij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:32 schreef freecell het volgende:
Ik zat op een ontzettend strenge basisschool en ik heb ook niet leren lerenEn Tara zat op regulier en die ook niet
Ook wel een beetje het probleem van onze generatie, als je een beetje slimmer was in 'onze' tijd, kon je gewoon op je sokken met twee vingers in je neusmeehobbelen
Klinkt lekker maar ik moet mijn dagelijkse hoeveelheid vlees wel tegemoet komen natuurlijk. Biefreepjes?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pasta koken, pesto, mozarella in stukkies en gesneden romatomaten er door en klaar
Ja, en in mijn geval ook nog eens de stomme vakken gewoon overslaanquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:32 schreef freecell het volgende:
Ik zat op een ontzettend strenge basisschool en ik heb ook niet leren lerenEn Tara zat op regulier en die ook niet
Ook wel een beetje het probleem van onze generatie, als je een beetje slimmer was in 'onze' tijd, kon je gewoon op je sokken met twee vingers in je neusmeehobbelen
Bij mij in 2 VWO al.. had over gemogen, net, maar had daar geen zin inquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja en in 5 VWO ging dat fout bij mij.
Een variant op dat recept eet ik al heel vaak en ik wil graag wat nieuws. Ik zie overigens recepten met gebakken ham, spinazie en pasta maar ik wil graag wel een beetje iets 'sausigs'.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:34 schreef krakkemieke het volgende:
Pasta koken, spinazie, spekjes en boursin erdoor.
[FOK!-kookboek] Pastaquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi Cul SC-ers.
Iemand tips voor een makkelijk en goedkoop pasta-recept? Gelieve geen champignons en vis. Bedankt.
Want? je bent een hond??quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klinkt lekker maar ik moet mijn dagelijkse hoeveelheid vlees wel tegemoet komen natuurlijk. Biefreepjes?
Ik had toen ik was blijven zitten, een leraar die je leerde denken. Dat had ik graag eerder gehad.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bij mij in 2 VWO al.. had over gemogen, net, maar had daar geen zin in
Klinkt bekendquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:32 schreef freecell het volgende:
Ik ben naar 3 Havo gegaan en tóen blijven zittenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik had toen ik was blijven zitten, een leraar die je leerde denken. Dat had ik graag eerder gehad.
Als ie alleen handbagage heeft is ie binnen ca. 15 minuten buiten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:37 schreef Sarabi het volgende:
Vriendje komt morgen om half 8 weer aan op schiphol
Enig idee hoelaat hij dan ongeveer buiten staat? (ik heb maar weinig ervaring met vliegen en laatste keer is alweer 10 jaar geleden) Geen zin om te parkeren en lang te moeten wachten.
Ik moest daarna op huiswerkbegeleiding. Maar als mens was het heel goed voor me dat ik bleef zitten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ben naar 3 Havo gegaan en tóen blijven zitten(beste wat me ooit overkomen is schoolsgewijs btw.. daarna ging het allemaal zeer makkelijk en gezellig)
Dat zou wel grappig zijn maar nee hij is maar 4 dagen weggeweestquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:39 schreef Bluezz het volgende:
Juist leuk om in de aankomsthal op hem te wachten met een ballon of zo saar
Van de nood een deugd maken en verras hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |