Ja want zij had het extra moeilijk hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:38 schreef danilel het volgende:
Weer mag er van jo niemand anders balen (dan zijzelf natuurlijk)
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:37 schreef flintekind het volgende:
Joanna: ik voel me rijk want ik heb nog nooit zo'n grote ballon gezien. Wat een doos.....
ja want zij had maar 1 beenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja want zij had het extra moeilijk hoor.
Oooo, ik ben niet blijven kijken ben lekker in de zon gaan zitten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:38 schreef danilel het volgende:
[..]
baalt dat hij zijn eigen promo filmpje niet heeft afgekregen....
bloed uit zijn anus, nagels van Jo waren te langquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:39 schreef Wolkje21 het volgende:
Waarom doet Flip zo achterlijk?? Issie ongesteld ofzo?
vroeg Jo hem vanochtend ook alquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:39 schreef Wolkje21 het volgende:
Waarom doet Flip zo achterlijk?? Issie ongesteld ofzo?
hyve-generatie vragen.......quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:40 schreef flintekind het volgende:
Mannen die huilen zijn mietjes!
Tering wat een intelligente stellingen zeg....
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:40 schreef judgementterror het volgende:
flipje denkt zeker te weten dat hij niet gaat winnen
lijkt nu te denken,heb ik daarom drie maanden mij laten gebruiken als schoothondje![]()
![]()
Mijn zoon zei :"wat een lelijke bovenlip heeft die Jo" Toen ik zei dat ze die had opgevuld zei die heel droog "waarom?"quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:40 schreef Ginosa het volgende:
Valt me eigenlijk nu pas op dat de bovenlip van Jo 3x zo groot is als haar onderlip.
het is toch een grote lul net als Flip wat een gastequote:
Eensch. Maar de Stem manipuleert waar hij kan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:39 schreef judgementterror het volgende:
Ik zou degene die gewoon eerlijk zegt: ik doe mee om die Ton te winnen
gelijk de overwinning gunnen
dat misselijke gedoe met allerlei verhalen over hoe geweldig deelnemen is en winnen niet belangrijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trouwens:volgens mij is het kwartje definitief gevallen bij flipje,doei doei Jootje
Ja denk echt dat ie dat nu denkt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:40 schreef judgementterror het volgende:
flipje denkt zeker te weten dat hij niet gaat winnen
lijkt nu te denken,heb ik daarom drie maanden mij laten gebruiken als schoothondje![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |