abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8103675
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 15:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Das dus niet zo slim, die dingen kun je het beste zo vroeg mogelijk in de ochtend nemen, omdat ze wel een flink tijdje werken, tenzij je vnaaf gaat stappen natuurlijk, dan ist weer wat anders.

ik heb egt geen las van slapeloos heid.. ik zuip zo een kan koffie op en 10 minuten later slaap ik .. maar zal wel vanaaf laat worden met FOK!en as usual morgen weer vroeg op ..
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
  zaterdag 25 januari 2003 @ 16:50:11 #27
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8103690
Ik heb geen ervaring met Stacker 4, wel met ECA Stack en die werkt iig. Ik denk zoiezo wel dat Stackers werken als je ze met mate gebruikt en de rest van je eet en beweegbezigheden ook aanpast.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 25 januari 2003 @ 16:52:18 #28
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8103713
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 15:31 schreef DAMH het volgende:
Tsja beetje discipline is nog altijd het beste om aftevallen ipv die meuk waarvan je eigenlijk niet weet wat het is..
Dat zegt iedereen die niet zelf af hoeft te vallen en die niet zelf al die maanden bezig is om die kilo's eraf te krijgen. Ze werken en ze zijn niet schadelijk, so why not try it?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_8108976
Past beter in Lifestyle.
pi_8109635
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 16:52 schreef SEMTEX het volgende:

Ze werken en ze zijn niet schadelijk, so why not try it?

Ephedra is wel degelijk schadelijk bij langdurig gebruik, vooral je lever en nieren hebben het zwaar te verduren. Bovendien treedt er een redelijke tolerantie op: je hebt na een tijdje steeds meer nodig om hetzelfde effect te bereiken.
Unox, the worst operating system.
  zondag 26 januari 2003 @ 00:20:40 #31
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_8110029
misschien rare opmerking, maar aan alle mensen die dat middel gebruiken: doen jullie regelmatig aan lichaamsbeweging?

Vroeg ik me ineens af. Het lijkt me dat het dik worden betekend dat je lichaam aangeeft dat je niet voldoende beweegd.
Kan ook iets heel kortzichtigs zijn, maar ik heb er weinig ervaring mee, vandaar.

Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  zondag 26 januari 2003 @ 00:21:05 #32
19242 yavanna
Results may vary.
pi_8110039
Ik heb het wat maanden ( stop periode ertussen) gebruikt.
Ik kreeg wel wat meer energie enzo, maar ik ben er helemaal niets van afgevallen, ondanks gewoon gezond eten.
Mijn ex vriend ook niet, mijn broer wel weer 15 kg in 2 maanden tijd...

Zou het kunnen dat je een 'behoorlijk' overgewicht moet hebben, wil het werken?

~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_8110187
quote:
Op zondag 26 januari 2003 00:20 schreef Goofup het volgende:
misschien rare opmerking, maar aan alle mensen die dat middel gebruiken: doen jullie regelmatig aan lichaamsbeweging?

Vroeg ik me ineens af. Het lijkt me dat het dik worden betekend dat je lichaam aangeeft dat je niet voldoende beweegd.
Kan ook iets heel kortzichtigs zijn, maar ik heb er weinig ervaring mee, vandaar.

Te weinig beweging, en verkeerde en teveel voeding, soms icm een verstoorde stofwisseling.
Maar vaak heeft dat een dieper liggende oorzaak die minder makkelijk aan te pakken is. Het is iig vaak niet zomaar een kwestie van discipline en wilskracht.
Door pilletjes als Stacker kun je het symptoom misschien wel aanpakken (overgewicht) maar de oorzaak absoluut niet. Daarom denk ik dat die pillen alleen tijdelijk werken, tenzij je ze je hele leven blijft slikken en dat lijkt me niet echt een goed idee (iemand Requiem For A Dream gezien?)
  zondag 26 januari 2003 @ 00:34:03 #34
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_8110282
quote:
Op zondag 26 januari 2003 00:28 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Te weinig beweging, en verkeerde en teveel voeding, soms icm een verstoorde stofwisseling.
Maar vaak heeft dat een dieper liggende oorzaak die minder makkelijk aan te pakken is. Het is iig vaak niet zomaar een kwestie van discipline en wilskracht.
Door pilletjes als Stacker kun je het symptoom misschien wel aanpakken (overgewicht) maar de oorzaak absoluut niet. Daarom denk ik dat die pillen alleen tijdelijk werken, tenzij je ze je hele leven blijft slikken en dat lijkt me niet echt een goed idee (iemand Requiem For A Dream gezien?)

ik sport regelmatig en eet een hoop, en ben broodmager (nou ja.. mager in ieder geval). Nu heb ik al een paar weken niet geskate, maar ben nog steeds mager (hehe, heb geen pauze genomen om dikker te worden hoor). Viel me wel op eigenlijk.
Ik dacht dat het door het fanatiek sporten kwam dat ik zo ben als ik ben, maar blijkbaar heeft het er niet veel mee te maken, of gaat dat veel langzamer dan ca. 3 weken?
  zondag 26 januari 2003 @ 00:43:44 #35
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8110440
quote:
Op zondag 26 januari 2003 00:02 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Ephedra is wel degelijk schadelijk bij langdurig gebruik, vooral je lever en nieren hebben het zwaar te verduren. Bovendien treedt er een redelijke tolerantie op: je hebt na een tijdje steeds meer nodig om hetzelfde effect te bereiken.

Ik ben postbode en beweeg dus gemiddeld 3 a 4 uur per dag redelijk intensief
  zondag 26 januari 2003 @ 00:52:00 #36
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_8110589
fatburners zijn zulke ongelofelijke kutdingen!

als je wilt afvallen en het wil niet lukken, ga dan alsjeblieft naar een diëtiste (m/v) om eens te kijken of je voedingspatroon etc. wel okee is. begin in ieder geval alsjeblieft niet aan die troep. het zou gvd verboden moeten worden dat je ze bij elke drogisterij kunt kopen! elke huisarts zal je bijvoorbeeld vertellen dat die dingen geen vet verbranden, maar simpelweg vocht uitdrijven. wél gewichtsverlies, maar niét door vetverbranding.

gooi die troep alsjeblieft nu weg en koop het nooit meer.

(ietwat heftige reactie komt voort uit ervaringen met een tweetal hele goede vriendinnen: eentje middenin haar annorexiashit en eentje die er godzijdank al een tijdje uit is (met terugvallen weliswaar))

- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
  zondag 26 januari 2003 @ 00:54:26 #37
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8110623
quote:
Op zondag 26 januari 2003 00:52 schreef iemoe het volgende:
fatburners zijn zulke ongelofelijke kutdingen!

als je wilt afvallen en het wil niet lukken, ga dan alsjeblieft naar een diëtiste (m/v) om eens te kijken of je voedingspatroon etc. wel okee is. begin in ieder geval alsjeblieft niet aan die troep. het zou gvd verboden moeten worden dat je ze bij elke drogisterij kunt kopen! elke huisarts zal je bijvoorbeeld vertellen dat die dingen geen vet verbranden, maar simpelweg vocht uitdrijven. wél gewichtsverlies, maar niét door vetverbranding.

gooi die troep alsjeblieft nu weg en koop het nooit meer.

(ietwat heftige reactie komt voort uit ervaringen met een tweetal hele goede vriendinnen: eentje middenin haar annorexiashit en eentje die er godzijdank al een tijdje uit is (met terugvallen weliswaar))

Die zullen de stackers ws misbruikt hebben ipv gebruikt. Net als mensen die er 3 per dag slikken: 1 per dag is genoeg hoor. Ik houd het zelf ook altijd bij 1 per dag, als ik ze toevallig heb. En je moet die stackers niet als snoepjes gaan zien, handle with care, weet wat je doet, dan kan er absoluut niets misgaan. Ze moeten eigk 18-rated worden, alleen voor mensen die weten wat ze doen, want juist door prutsers die ze misbruiken krijgen die dingen zo'n negatief imago.
pi_8110719
quote:
Op zondag 26 januari 2003 00:43 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik ben postbode en beweeg dus gemiddeld 3 a 4 uur per dag redelijk intensief

Maar jij lijdt ook niet aan overgewicht (tenminste, afgaand op de foto's die ik hier van jou heb gezien).
  zondag 26 januari 2003 @ 01:04:43 #39
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8110774
quote:
Op zondag 26 januari 2003 01:00 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Maar jij lijdt ook niet aan overgewicht (tenminste, afgaand op de foto's die ik hier van jou heb gezien).

Je denkt toch niet dat ik dat spul voor de lol gebruik? Ik heb gewoon een mager gezicht, maar ik heb gezellige heupen hoor
Ik heb geen medisch overgewicht, maar wel esthetisch.
  zondag 26 januari 2003 @ 01:07:25 #40
35363 Nawijnschenk
Rechts heeft voorrang!
pi_8110809
hmm ik ga dat spul ook maar eens bestellen

ik weeg 105 en ben 1.90 meter, volgens mij heb ik dan wel een redelijk overgewicht

[url=http://web.planet.nl/news/achterhetnet/ondertussen/flash/300802_ondertussen.swf]Nawijn komt zonneschijn![/url][br][br]Never get in a discussion with Farzin, he will bring you down to his level, and beat you with experience
pi_8110839
quote:
Op zondag 26 januari 2003 01:04 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat ik dat spul voor de lol gebruik? Ik heb gewoon een mager gezicht, maar ik heb gezellige heupen hoor
Ik heb geen medisch overgewicht, maar wel esthetisch.

Dat zit alleen tussen je oren, en is heel persoonlijk. Ik vind brede heupen mooi. Medisch gezien heb je geen overgewicht, esthetiek is zo relatief en veranderlijk. In de tijd van Rubens zou je jezelf waarschijnlijk enorm mager vinden, en zou je je een ongeluk eten om aan het schoonheidsideaal te voldoen. Het is iets dat je aangepraat wordt, al denk je zelf dat het je eigen idee en beslissing is.
  zondag 26 januari 2003 @ 01:11:02 #42
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8110860
quote:
Op zondag 26 januari 2003 01:09 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Dat zit alleen tussen je oren, en is heel persoonlijk. Ik vind brede heupen mooi. Medisch gezien heb je geen overgewicht, esthetiek is zo relatief en veranderlijk. In de tijd van Rubens zou je jezelf waarschijnlijk enorm mager vinden, en zou je je een ongeluk eten om aan het schoonheidsideaal te voldoen. Het is iets dat je aangepraat wordt, al denk je zelf dat het je eigen idee en beslissing is.

Ik weet van mezelf dat ik gelukkiger in het leven sta met een strakker lichaam, dus werk ik daaraan
  zondag 26 januari 2003 @ 01:14:05 #43
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_8110908
quote:
Op zondag 26 januari 2003 00:54 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Die zullen de stackers ws misbruikt hebben ipv gebruikt. Net als mensen die er 3 per dag slikken: 1 per dag is genoeg hoor. Ik houd het zelf ook altijd bij 1 per dag, als ik ze toevallig heb. En je moet die stackers niet als snoepjes gaan zien, handle with care, weet wat je doet, dan kan er absoluut niets misgaan. Ze moeten eigk 18-rated worden, alleen voor mensen die weten wat ze doen, want juist door prutsers die ze misbruiken krijgen die dingen zo'n negatief imago.

hmm...ik heb nergens gezegd dat die vriendinnen stackers gebruikte en dat vertelde ik ook alleen maar om mijn ietwat heftige reactie te verklaren...zou ik er dus verder graag buiten houden.

in ieder geval zijn fatburners chemische troep en van chemische troep moet je afblijven. ze moeten niet '18-rated' worden, aangezien er errug veel onverantwoordelijke 18-plussers zijn...ze moeten gewoon óf verboden óf alleen op recept bij el apotheko te halen zijn. ga maar eens aan je huisarts ofzo vragen wat ie van fatburners vindt, ik kan je zo op een briefje geven dat hij je ze ten zeerste af gaat raden.

kijk je moet het natuurlijk helemaal zelf weten als je graag je lichaam op den duur naar de klote wilt helpen. als je echter gezond af wilt vallen, kijk dan eens goed (eventueel dus in samenspraak met je huisarts of diëtist(e)) naar je voedingspatroon (anders/meer/minder/meer verspreid over de dag) en je bewegingspatroon. als daar geen voordeel mee te behalen is, is er misschien wel iets mis met je spijsvertering oid. dat is dus een structureel lichamelijk probleem dat je met die kutzooi echt niet oplost.

laatste puntje: danosa's onderschrift.

quote:
In blijde verwachting...
jullie gaan me niet vertellen dat ze in blijde verwachting van een kiddo is en daarbij fatburners wil gaan slikken??
  zondag 26 januari 2003 @ 01:14:32 #44
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_8110917
quote:
Op zondag 26 januari 2003 01:11 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik weet van mezelf dat ik gelukkiger in het leven sta met een strakker lichaam, dus werk ik daaraan

het schijnt dat mensen gelukkiger zijn als ze niet afvallen. Dat hebben ze onderzocht. Ik kan me erbij voorstellen dat als je telkens aan je figuur/gewicht moet denken dat dat stress met zich meebrengt. Achja, zo heeft iedereen z'n problemen
pi_8110935
quote:

[..]

Je zou ook er aan kunnen werken om jezelf te accepteren zoals je bent, ipv jezelf koste wat het kost te willen veranderen.
  zondag 26 januari 2003 @ 01:17:15 #46
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8110963
Ik weet dat ik verkeerd eet :0
Daar ben ik me heel goed van bewust. Ik heb echter al honderden pogingen gedaan dat patroon te veranderen en dat lukt niet. Ook heb ik meerdere zeer succesvolle afvalpogingen gedaan, maar je blijft nooit zo slank. Er komen altijd weer wat smiechterige kilootjes terug en daar zit ik niet op te wachten. Ik wil strak en slank blijven. En daar is Stacker erg handig voor. En natuurlijk zijn ze niet super voor je gezondheid, maar elk weldenkend mens die weet waar-ie mee bezig is, mag ze van mij slikken
  zondag 26 januari 2003 @ 01:17:16 #47
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_8110964
quote:

[..]

de onderste foto in je fotoboek, is die een beetje recent?
  zondag 26 januari 2003 @ 01:17:39 #48
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_8110969
quote:
Op zondag 26 januari 2003 01:14 schreef iemoe het volgende:
jullie gaan me niet vertellen dat ze in blijde verwachting van een kiddo is en daarbij fatburners wil gaan slikken??
je moest is weten hoe dik ze wordt als ze zwanger is. en maar pillen slikken...
  zondag 26 januari 2003 @ 01:19:03 #49
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8110992
quote:
Op zondag 26 januari 2003 01:15 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Je zou ook er aan kunnen werken om jezelf te accepteren zoals je bent, ipv jezelf koste wat het kost te willen veranderen.

Ik heb mezelf allang al geaccepteerd. Mijn innerlijk zit prima in elkaar, ik houd van mezelf, maar ik ben nou eenmaal een perfectionist. Ik weet dat er een punt is waarop ik tevreden ben met mijn lichaam, dat punt heb ik een jaar lang gehad. Het is niet zo dat ik nooit tevreden zal zijn. Ik wil gewoon terug naar het punt waarop ik volledig tevreden was met mijn lijf en dat kan met Stacker.
  zondag 26 januari 2003 @ 01:19:43 #50
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8111003
quote:
Op zondag 26 januari 2003 01:17 schreef iemoe het volgende:

[..]

de onderste foto in je fotoboek, is die een beetje recent?

Nee, die is van toen ik helemaal tevreden was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')