Tijdens de meet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Intussen ga ik voor het eerst in 4 jaar weer publiekelijk in bikini rondlopen, in m'n eentje, in een poging frustraties eruit te bewegen en te scouten voor nieuwe contacten... Wish me luck![]()
Good luck.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Intussen ga ik voor het eerst in 4 jaar weer publiekelijk in bikini rondlopen, in m'n eentje, in een poging frustraties eruit te bewegen en te scouten voor nieuwe contacten... Wish me luck![]()
Succes.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet boos maar het is ook echt een flauwe en lage opmerking vind ik.quote:
Stapelverliefd zelfs.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Je hield toch helemaal niet van haar zei je toch dus zo blij zal je wel niet zijn, je gebruikt haar alleen wegens gebrek aan beter in jouw belevenis. Volgens mij vind je Straw stiekem wel leuk.
Nee man, eindelijk een beetje vuur in het topic, in plaats van het constante zelfmedelijden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
Voor dit soort persoonlijke dingen hebben we toch PM en DM of ben ik nou gek?
Dan moet je maar een ander topic zoeken als je dat wil.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee man, eindelijk een beetje vuur in het topic, in plaats van het constante zelfmedelijden.
Ik pak de popcorn er iig bij!
Hoe geef je een sleutel terug zonder iets te zeggen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
Vandaag op mijn werk vond ik de sleutel van een collega die ik eigenlijk wel leuk vind. Ik de sleutel aan haar terug geven. Ik was alleen te verlegen om haar aan te kijken of iets te zeggen.
Dat vroeg ik me ook af, meestal gaat het bij mij zo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe geef je een sleutel terug zonder iets te zeggen?
Gemiste kans.
Meer dan hier is je sleutel zei ik niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe geef je een sleutel terug zonder iets te zeggen?
Gemiste kans.
Dat dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, meestal gaat het bij mij zo.
Hier (naam persoon) je (verloren ding) terug.
Zij/hij: Oh die zocht ik, bedankt
Oei.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meer dan hier is je sleutel zei ik niet.
Zeker
Nee niet echt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oei.
Heb je überhaupt wel eens een gesprek met haar gehad?
Misschien had ie moeten zeggen, he ga je straks mee lunchen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oei.
Heb je überhaupt wel eens een gesprek met haar gehad?
Iets genuanceerder: "Wat doe jij met de lunch? Ik ga zo wat halen."quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien had ie moeten zeggen, he ga je straks mee lunchen?
Dat zou ik niet durvenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien had ie moeten zeggen, he ga je straks mee lunchen?
Kom je in bikini op de meet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan iets semi-spontaans als: mis je deze soms? *houdt sleutel omhoog*quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou ik niet durvenveels te direct
Inderdaad wat subtieler.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Iets genuanceerder: "Wat doe jij met de lunch? Ik ga zo wat halen."
Daar heb ik nu natuurlijk niets meer aanquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan iets semi-spontaans als: mis je deze soms? *houdt sleutel omhoog*
Ook een goeie, maar lijkt me lastig als je verlegen bent.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan iets semi-spontaans als: mis je deze soms? *houdt sleutel omhoog*
Nee jij toont je karakter.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hmm, de reactie toont je karakter wel, moet ik zeggen. Beetje flauw en laag. Ik heb mezelf voorgenomen om geen gemene opmerkingen te maken of wat dan ook, dus doe ik het ook niet. Haal je iig niks in je hoofd, ik heb een vriendin waar ik blij mee ben en als het waar zou zijn wat je dacht, was ik ervoor uitgekomen.
Je weet niet eens waar dat op gebaseerd is (dat weet ze zelf wel) dus bemoei je er dan ook niet mee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee jij toont je karakter.Straw is nog steeds een schatje die dat is opgevallen en ze verwijt het je verder niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |