Terechte klacht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:36 schreef Confetti het volgende:
Net op de NOS.
Het ´Nederlands´ tafeltennisteam zit gewoon vol met genaturaliseerde Chinezen![]()
. En als toetje ook een Chinese coach
![]()
Ze spreken natuurlijk ook geen woord nederlands.
Klacht : Chinezen die ons aller Oranje misbruiken
Ja maar dat is toch niet het Nederlandse elftal?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef Pallas-Athene het volgende:
Onterechte klacht.
Op de Nederlandse voetbalvelden lopen hele volksstammen rond die geen Nederlander zijn.
Maar die spelen niet voor het Nederlands elftal. En ik heb idd liever Jan Klaassen(quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef Pallas-Athene het volgende:
Onterechte klacht.
Op de Nederlandse voetbalvelden lopen hele volksstammen rond die geen Nederlander zijn.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:51 schreef Pallas-Athene het volgende:
Alsof het Nederlands voetbalelftal zoden aan de dijk zet.
Ik was ooit 3 dagen aan de kettingdiaree door een chineesquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:01 schreef Dabadiedoe het volgende:
Chinezen in Nederland heb je in ieder geval geen last van, nooit gehad ook, kun je van andere "bevolkingsgroepen" niet zeggen. net zoals Japanners en indo`s liever een land vol daar van.
Haha, das wat anders.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:02 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ik was ooit 3 dagen aan de kettingdiaree door een chinees
Met Frankrijk als het toppuntquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:48 schreef Gardo het volgende:
In het "Nederlands" Elftal, of in elke willekeurige Nederlandse voetbal club zitten toch ook alleen maar zwarten?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:01 schreef Dabadiedoe het volgende:
Chinezen in Nederland heb je in ieder geval geen last van, nooit gehad ook, kun je van andere "bevolkingsgroepen" niet zeggen. Net zoals Japanners en indo`s liever een land vol daar van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |