met 6 pools en 3 RR kom je daar niet hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Net protoss 2x verslagen in 1v1. Kinderspel. Heb nu alweer een winning streak van 10 vorige week ook al. Wanneer ga ik naar die verdomde master league
quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:11 schreef Razilat het volgende:
[..]
met 6 pools en 3 RR kom je daar niet hoor
Wie welquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:54 schreef GoodGawd het volgende:
Getver de getver ik kan het niet hebben als ik van minderen spelers verlies <_<
Selecteer - deselecteer is geen 'effectief apm' hé!quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:57 schreef GoodGawd het volgende:
Ach morgen nieuwe keyboard dus dan gaat APM met 100 omhoog, komt goed.
Ik zit in silver daar weet iedereen gvd zelfs men banshe rush te counteren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:18 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Omdat ik zoooon scheithekel heb aan terran
1e pot tegen een gold zerg, marines + medivacpush. Paar scvs mee maar bunkers vergeten, was ook niet nodig, geloof dat ik met dropshipmicro totaal 3 marines ben kwijtgeraakt.
2e pot tegen plat toss, marauder + marinepush met stim en conc, was puur om te poken, won meteen al daar
3e pot tegen plat zerg, mass mech, hij mass roachling -> tanks gg
4e pot tegen masters toss, weer 1e marauderpush win
5e pot tegen masters terran, bitbybit
Finale tegen masters toss, ik doe es cloacked banshees , hij GGed zodra hij 1e probe kwijt is.
terran so easy, temping om te switchen, maar heeeekel aan terranwhat to doooo
Of de mensen in silver weten beter hoe je een banshee rush moet verdedigen, of misschien moet je nog een beetje aan je banshee rush werkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:45 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ik zit in silver daar weet iedereen gvd zelfs men banshe rush te counteren.
Of banshee rush is de enige taktiek die gebruikt wordt en mensen counteren het blindquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:51 schreef Tom_Poes het volgende:
omg gisteren 0-4. Elke pot aangestuurd op een macro game, niet aanvallen en als ik een aanval afsloeg weer op laten bouwen. Zodra mn 3e base up was ging ik 3k floaten. Zonder uitzondering![]()
Wel alle potjes ong evenveel of meer werkers gemaakt, dat is al een vooruitgang...
[..]
Of de mensen in silver weten beter hoe je een banshee rush moet verdedigen, of misschien moet je nog een beetje aan je banshee rush werken
toen ik het op de laptop installeerde was ik blij dat ik kon wachten tot de volgende dag (toen ik het een keer wilde kopen om 10 uur savonds) zodat ik de cd's had gekochtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:10 schreef GoodGawd het volgende:
SC aan het downloaden op de nieuwe pc. Duurt lang.
Oh of course, maar het is natuurlijk ook leuk als iemand anders eens het toernooi wint ^__^;quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:16 schreef Revje1 het volgende:
Nifty doe je nog mee aan het toernooi? Ik verwacht het natuurlijk wel!:)
Nou, hij zou eigenlijk sterker moeten zijn, want het toernooi speelde hij met geklapte long: nu is hij geopereerd!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:31 schreef Revje1 het volgende:
Je bent nu toch wat zwakker vanwege je klaplong:)
DAMN! hoeveel apm zou ie daar gehad hebben? Moet ook super frustrerend zijn geweest voor die zergquote:Op maandag 23 mei 2011 14:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteren de campaign uitgespeeld, w00t !
En verder :
Fucking hell !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |