Sinterklaasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:57 schreef bodpa09 het volgende:
Of van bruggetjes af. Je houdt je hart vast soms.
Welkom Seilram en Joep!
M. is hier al helemaal in de Sinterklaasmood. We moeten elke dag kijken in het Sinterklaasboek, Sintcd is ook wel heel erg mooi en nu zit ie Sinterklaas in Sesamstraat te kijken. Hij heeft koorts dus ligt met een dekentje op de bank.
Toen was hij 7 maandenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:34 schreef flowerbox het volgende:
Wat een leuke loopfietsjes zie ik hier voorbij komen!
En dat filmpje, geweldig.
Wat heeft Seb al veel haar vergeleken met jouw usersicon, hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo pił di ieri ma meno di domani
Het in elkaar zetten was bij ons een avondvullend programma (eigenwijze opa die niet de handleiding las)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
En ik heb hem net al gekocht bij Intertoys. Ben benieuwd wat Lennon er van gaat vinden...maar ik moet nog een middagje werken. Hopelijk kan hij hem vanavond al uit proberen.
Grunsfan iig bedankt voor de tip!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het in elkaar zetten was bij ons een avondvullend programma (eigenwijze opa die niet de handleiding las)
Nietesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]jullie hadden ook al problemen met de Smoby driewieler toch? Ik ga er vanavond zelf mee aan de slat. Ik vind dat leuk om te doen. Hihi. Vandeweek ook het duplotreinpoor weer in elkaar gezet.. het lukte Peace niet.
Achter vertelde hij dat hij naar het andere/verkeerde plaatje had gekeken.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:05 schreef Estrys het volgende:
[..]
NietesDie smoby driewieler heb ik in mijn eentje gedaan. Dat ging perfect.
Lennon wilde het grote spoor dat als voorbeeld op de doos staat... hij kon niet zo goed zien welke stukken waar moest liggen. Hij keek naar het grote plaatje en niet naar het kleine voorbeeldje in de hoek op de doos. Maar Seb kan hem helemaal zelf in elkaar zetten? Lennon deels.quote:Hoezo lukte het hem niet? Dat duplospoor kan Seb zelfs in elkaar zetten![]()
Okay, bedankt voor de tip! Ik zal er aan denken!!quote:Dit keer hadden we problemen met het stuur geloof ik. De tip: eerst het stuur vastdraaien en dan het voorwiel er pas op.
Die heb ik ook gezien idd. Een superfietsje en niet te duur! Maar... ze passen er nog niet op, dat vind ik zo zonde..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:27 schreef Estrys het volgende:
Wij hebben die van Intertoys, was laatst een aanbieding voor 30 euro (met bon) geloof ik. Zag dat die aanbieding nog geldig is deze maand, weet alleen niet of ze hem overal nog hebben. Maar echt de beste aanschaf tot nu toe voor Seb. Zo blij dat hij er mee is.
[ afbeelding ]
Ja ik zat er net aan te denken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |