Ja, als ze liegt sowieso.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:07 schreef Flip8000 het volgende:
de ex van mijn vriendin belt mijn vriendin nog regelmatig de laatste tijd. Ze hebben een tijdje geen contact gehad maar inmiddels wel weer. Soms liegt ze er over of ze wel of niet opneemt. Ze hebben ook twee keer afgesproken (als vrienden) om wat te gaan drinken nadat ze mij om toestemming daarvoor had gevraagd.
moet ik me zorgen maken?
waarschijnlijk is dat het inderdaad. moet erbij zeggen dat ik ook ziekelijk jaloers kan zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Niet zo para doen, ze wil gewoon vrienden met haar ex zijn maar liegt erover omdat ze weet dat jij het niet tof vindt.
Praat erover met je vriendin.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:11 schreef Flip8000 het volgende:
ze loog in die zin dat ze eerst zei dat ze gewoon niet opnam als hij belde.
Vervolgens vroeg ik: maar jullie hebben toch afgesproken, dan heb je toch opgenomen?
toen zei ze dat ze inderdaad toen wel had opgenomen.
we hebben er over gepraat.quote:
Ik vind het eigenlijk nogal raar om met je ex af te spreken als je in een andere relatie zit. Zulke dingen horen tot het verleden. Overigens vind ik het ook behoorlijk egoïstisch van je vriendin.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Niet zo para doen, ze wil gewoon vrienden met haar ex zijn maar liegt erover omdat ze weet dat jij het niet tof vindt.
bij mij moet daar toestemming voor gevraagd worden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:19 schreef fruityloop het volgende:
Toestemming aan je vragen? Lijkt me niet, alhoewel het gewoon fatsoenlijk is om te melden aan je.
als ze hem zou neuken zou ze er niet zo eerlijk over zijn dat ze met hem afsprak.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nogal raar om met je ex af te spreken als je in een andere relatie zit. Zulke dingen horen tot het verleden. Overigens vind ik het ook behoorlijk egoïstisch van je vriendin.
Daar heb je het al.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:15 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
waarschijnlijk is dat het inderdaad. moet erbij zeggen dat ik ook ziekelijk jaloers kan zijn.
Wie zegt dat ik het over seks heb?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:21 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
als ze hem zou neuken zou ze er niet zo eerlijk over zijn dat ze met hem afsprak.
Tuurlijk... Gewoon vrienden... Ik wil ook weer vrienden worden met mijn ex... dan kan ik er weer lekker over heen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
excuus, was voor die posts ervoor bedoeld..quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over seks heb?
jij bent een man, een vrouw redeneert net wat anders..hecht iets meer waarde aan de reactie van lotjequote:Op woensdag 11 mei 2011 11:23 schreef SkryZer het volgende:
[..]
Tuurlijk... Gewoon vrienden... Ik wil ook weer vrienden worden met mijn ex... dan kan ik er weer lekker over heen...
Serieus? Dat meen je niet of wel? Ik dat je graag wilt dat ze je zulke dingen verteld maar toch niet: 'hey Flip zou ik vandaag misschien met mijn ex iets mogen gaan drinken'quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:20 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
bij mij moet daar toestemming voor gevraagd worden.
het hoeft niet bij mij, maar ze vroeg zelf of ik het goed vond. Was een geintje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Serieus? Dat meen je niet of wel? Ik dat je graag wilt dat ze je zulke dingen verteld maar toch niet: 'hey Flip zou ik vandaag misschien met mijn ex iets mogen gaan drinken'
Ja, maar die ex van je vriendin is ook een vrouw? Je moet denken dat die kerel denkt als een kerel... Ik bedoel, een echt man heeft geen echte vriendinnen... Waarom zou hij in hemelsnaam weer met haar in contact willen komen? Om lekker thee samen te drinken en jou vriendin haar gehuil aanhoren? Nee natuurlijk niet, die jongen wil haar gewoon weer eens een beurt geven... denk eens niet zo onschuldig man...quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:24 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
jij bent een man, een vrouw redeneert net wat anders..hecht iets meer waarde aan de reactie van lotje
ik ben niet achterlijk, maar meot zeggen dat m'n vriendin veel mannelijke vrienden heeft, kan er goed mee opschieten door hobby's etc.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:26 schreef SkryZer het volgende:
[..]
Ja, maar die ex van je vriendin is ook een vrouw? Je moet denken dat die kerel denkt als een kerel... Ik bedoel, een echt man heeft geen echte vriendinnen... Waarom zou hij in hemelsnaam weer met haar in contact willen komen? Om lekker thee samen te drinken en jou vriendin haar gehuil aanhoren? Nee natuurlijk niet, die jongen wil haar gewoon weer eens een beurt geven... denk eens niet zo onschuldig man...
Hoeveel vriendinnen heb jij baas? En dan geen vrouwen waar je aardig tegen moet zijn omdat dat de vriendinnen zijn van je vrienden... of vriendinnen zijn van je vriendin..quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:28 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
ik ben niet achterlijk, maar meot zeggen dat m'n vriendin veel mannelijke vrienden heeft, kan er goed mee opschieten door hobby's etc.
Ja oke dat is inderdaad wat anders.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:25 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
het hoeft niet bij mij, maar ze vroeg zelf of ik het goed vond. Was een geintje.
maar had het zeker niet tof gevonden als ik er achteraf achter was gekomen zonder dat ze het me had verteld.
geen, maar ik ben anders dan dat zij is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:29 schreef SkryZer het volgende:
[..]
Hoeveel vriendinnen heb jij baas? En dan geen vrouwen waar je aardig tegen moet zijn omdat dat de vriendinnen zijn van je vrienden...
Aha, jouw vriendin is jullie gemeenschappelijke hobby.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:28 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
ik ben niet achterlijk, maar meot zeggen dat m'n vriendin veel mannelijke vrienden heeft, kan er goed mee opschieten door hobby's etc.
jep, en jij bent je username.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Aha, jouw vriendin is jullie gemeenschappelijke hobby.
Misschien is je vriendin wel te vertrouwen, maar is die kerel wel te vertrouwen?!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:29 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
geen, maar ik ben anders dan dat zij is.
wat moet ie doen dan, haar verkrachten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:37 schreef SkryZer het volgende:
[..]
Misschien is je vriendin wel te vertrouwen, maar is die kerel wel te vertrouwen?!
Moves maken? Vrouwen hebben meestal een zwak voor exen i.v.m. emoties en alles wat ze gedeeld hebben samen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:38 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
wat moet ie doen dan, haar verkrachten?
Waarom wil ze eigenlijk contact met haar ex? Heb je dat al gevraagd?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:52 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
dat lijkt met niet. Het is al een tijdje uit tussen hen en ze is echt wel verliefd op me.
Hoe lang waren ze samen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:52 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
dat lijkt met niet. Het is al een tijdje uit tussen hen en ze is echt wel verliefd op me.
omdat ze vriendschappelijk gezien goed met elkaar op kunnen schieten. Gezelligheid dus.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:53 schreef SkryZer het volgende:
[..]
Waarom wil ze eigenlijk contact met haar ex? Heb je dat al gevraagd?
Van geen contact naar opeens gezellig? Hoe werkt dat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:54 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
omdat ze vriendschappelijk gezien goed met elkaar op kunnen schieten. Gezelligheid dus.
En waarom heeft ze gelogen over dat ze wel of niet opnam?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:54 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
omdat ze vriendschappelijk gezien goed met elkaar op kunnen schieten. Gezelligheid dus.
Na een jaar radiostilte? Geloof je dat zelf?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:54 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
freaky....quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:20 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
Gezellig zal het vast wel zijn zo tussen de lakens.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:54 schreef Flip8000 het volgende:
KLB volk? Waar?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:59 schreef Re het volgende:
kan het KLB volkje ook gewoon en normaal doen, dank...
Gezelligheid met haar ex? Dan is het vast geen probleem als jij een keer gezellig meegaat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:54 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
wellicht dat hun relatie ook grotendeels vriendschappelijk is geweest op het laatst, broer-zus enzo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:05 schreef Killaht het volgende:
Een jaar maar gehad met haar ex? En dan een jaar niks en dan opeens contact weer vollop? Ik vind het maar een raar verhaal, waarom ze nu opeens wel weer contact heeft.
Een ding staat vast, één van de twee heeft bijbedoelingen met hun "vriendschap".
Niet na 1 jaar. In het 1e jaar van je relatie ben je dolverliefd op elkaar. Na een aantal jaar gaat verliefdheid over op in houden van en zou dit kunnen ontstaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:11 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
wellicht dat hun relatie ook grotendeels vriendschappelijk is geweest op het laatst, broer-zus enzo.
je schetst het ideale plaatje, dat is lang niet altijd zo. Althans niet van beide kanten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef Killaht het volgende:
[..]
Niet na 1 jaar. In het 1e jaar van je relatie ben je dolverliefd op elkaar. Na een aantal jaar gaat verliefdheid over op in houden van en zou dit kunnen ontstaan.
Niet het ideale plaatje, de normale verloop van een relatie.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:18 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
je schetst het ideale plaatje, dat is lang niet altijd zo. Althans niet van beide kanten.
het normale verloop van een relatie.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:23 schreef Killaht het volgende:
[..]
Niet het ideale plaatje, de normale verloop van een relatie.
Alleen om die reden hoop ik al dat ze vreemdgaat. Mijn god.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:20 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
Je doet alsof het verleden iets is wat je moet wegstoppen en begraven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nogal raar om met je ex af te spreken als je in een andere relatie zit. Zulke dingen horen tot het verleden. Overigens vind ik het ook behoorlijk egoïstisch van je vriendin.
Als je nou ff het hele topic leest, zie je dat hij een grapje maaktequote:Op woensdag 11 mei 2011 15:52 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Alleen om die reden hoop ik al dat ze vreemdgaat. Mijn god.
thanks voor je uitgebreide reactie en denkdat je wel aardig gelijk hebt. Vind dat "het kan ook best leuk en spannend zijn om af te spreken met een ex" alleen niet zo prettig klinken als je begrijpt wat ik bedoel. Denk dat ik gewoon moet afwachten hoe het loopt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:23 schreef JiggyJ het volgende:
Al die mensen hier die dingen zeggen als : Meteen uitmaken, als je haar niet vertrouwt, of dat ze moet '' kiezen '' en haar verder geen ruimte geven om daarin zelf te beslissen, reageren duidelijk als een buitenstaander, maar zelf zullen ze ook echt niet zo reageren als het in hun eigen relatie overkomt...
Neemt niet weg dat het wel een beetje een lastige situatie is, en ik kan me best voorstellen dat je er niet heel blij mee bent...
Een jaar vind ik best lang in de zin van : Het is in ieder geval een serieuze relatie geweest tussen hen... Een ding kan je iig met zekerheid zeggen : Ze is niet zo klaar met haar ex dat ze geen contact meer wil, maar ik vraag me af in hoeveel gevallen dit wel 100 % zo is...
Denk dat je het beste even moet proberen te achterhalen of ze zelf ook initiatief neemt... Belt hij telkens en neemt zij alleen maar op, of belt ze hem zo nu en dan ook uit zichzelf op?
Bedenk eens voor jezelf wat jouw intenties zouden zijn als je dit met een ex van jezelf zou hebben...
Ik kon er ook heel slecht tegen als mijn ex sms' jes naar haar ex stuurde, maar ik vond het kinderachtig om er wat van te zeggen... Daarnaast kun je uit haar woorden toch niet opmaken wat haar intentie precies is... Ze zal echt niet zeggen : Ja ik heb contact met hem omdat ik nog wel wat voor hem voel en misschien wordt het weer wat, maar nu heb ik jou nog dus laten we verder nergens vanuit gaan...
Mijn ex stuurt mij ook wel eens sms' jes vanuit het niets of het goed met me gaat, ook geen flauw idee wat ze daarmee wil maar ik weet 100 % zeker dat ze buiten dat niets van me wil.. Waarschijnlijk is het gewoon vriendschappelijk bedoeld, en afspreken met een ex kan ook best leuk en spannend zijn terwijl er niets bij hoeft te komen...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:34 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
thanks voor je uitgebreide reactie en denkdat je wel aardig gelijk hebt. Vind dat "het kan ook best leuk en spannend zijn om af te spreken met een ex" alleen niet zo prettig klinken als je begrijpt wat ik bedoel. Denk dat ik gewoon moet afwachten hoe het loopt.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
Ik liet het wel toe bij mijn ex. Inmiddels is ze weer terug bij haar toenmalige ex
Het heeft niks te maken met toe laten. Je kan iemand lastig iets verbieden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
Ik liet het wel toe bij mijn ex. Inmiddels is ze weer terug bij haar toenmalige ex
Als je beiden genoeg van elkaar hebt, oke. Maar ik deel op seksueel gebied zoveel met ex-mannen dat ik niet zou weten waarom ik ineens de behoefte aan seks bij die personen zou verliezen.quote:
Met je ex bellen en afspreken is een grens?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:16 schreef Nuchterheid het volgende:
Niet zo para doen? Er zijn gewoon grenzen in een relatie.
Liegen = lievv...quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:13 schreef NoralyZ het volgende:
Onhandig van haar, omdat jij nu alleen wantrouwender wordt, maar eigenlijk best lief, omdat ze je niet wil kwetsen
Jij leest ook alleen maar wat je wil lezen. Natuurlijk moet ze niet liegen, maar in dit geval neem ik aan dat ze het niet met slechte bedoelingen doet. Niet altijd van het slechtste uitgaan, dude.quote:
is dat zo?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Over het algemeen hebben vrouwen echt geen interesse in sex met hun ex!
Hoezo in die zin? Ze heeft gelogen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:11 schreef Flip8000 het volgende:
ze loog in die zin dat ze eerst zei dat ze gewoon niet opnam als hij belde.
Uhuh. Ze hebben een jaar geen contact en dan belt hij een aantal keer, 1 keer neemt ze slechts op en dan vraagt hij zo maar uit het niks ''zullen we afspreken?''.quote:Vervolgens vroeg ik: maar jullie hebben toch afgesproken, dan heb je toch opgenomen?
toen zei ze dat ze inderdaad toen wel had opgenomen.
If troll, you're succesfull. Of not, you're insane. Kom op, als je al begint met het achterbaks lezen van elkaars priveberichten om achter elkaars ware motieven te komen dan moet je sowieso al niet samen in een relatie gaan zitten. Als je er met praten niet uitkomt dan zit er iets mis.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:56 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk dat ze hem opzoekt om weer te kunnen batsen. Ze is overduidelijk nog niet over hem heen. TS, tijd om wat te gaan graven in haar msn/smsjes. Niet netjes, maar das de enige manier waarop je haar kan ontmaskeren.
Uh, daar ligt het probleem in eerste instantie ook niet...quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:13 schreef NoralyZ het volgende:
Wat een aanstellers zijn de meesten hier, zeg... Alsof iedereen die zijn of haar ex nog wel eens spreekt meteen een (bijna-)vreemdganger is. Zowel ik als mijn vriend spreken onze exen nog wel eens (niet heel vaak, maar zo eens in de zoveel tijd) gewoon om te kijken hoe het met diegene gaat. Even ergens wat drinken of een broodje eten, of even bellen. Niks raars aan, je hebt met diegene een flinke tijd van je leven doorgebracht en ik zou het bijna vreemder vinden om het pats-boem over te laten zijn en nooit meer wat van elkaar te horen, terwijl je eens zo dichtbij elkaar stond.
Baddabing! Daar ligt het probleem. Ze liegt erover. En liegen in combinatie met een contactzoekende ex... Good luckquote:Natuurlijk gaat het ook wel mis.... Maar ik denk dat het hier inderdaad grotendeels ligt aan dat je vrij jaloers ingesteld bent - en dat zij weet dat ze je misschien kwetst door met hem af te spreken, en het daarom niet verteld. Onhandig van haar, omdat jij nu alleen wantrouwender wordt, maar eigenlijk best lief, omdat ze je niet wil kwetsen
Het probleem van TS niet nee. Maar sommige mensen reageren hier wel alsof het sowieso raar/onnodig of uit den boze is om contact met een ex te hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:59 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Uh, daar ligt het probleem in eerste instantie ook niet...
Sure.... Ik zou niet pikken ,quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Als je van iemand houd mag je daar zuinig op zijn. Ieder mens is anders, en er is een grote groep mannen die zich uit *instinct* direct bedreigd voelt door een andere man. ZEKER als het er één is die net zo dichtbij of nog dichterbij zijn vriendin heeft gestaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:21 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Het probleem van TS niet nee. Maar sommige mensen reageren hier wel alsof het sowieso raar/onnodig of uit den boze is om contact met een ex te hebben
Mooi gesprokenquote:Op donderdag 12 mei 2011 02:15 schreef Lunia het volgende:
Open en eerlijk zijn.
Geef je angst toe aan haar, maar geef haar wel het vertouwen. Als ze je dan alsnog bedriegt dan meteen dumpen.
Ze kan je bedonderen, maar dat kan ze ook met iemand die niet haar ex is.
Weet wel, iedereen kan verliefd worden op een ander dan je partner, ook jij! Probeer het ook in de situatie van de ander te zien.
Ik zit nu 10 jaar in een relatie en ik ben nog niet verliefd geweest op een ander, maar het zou zo maar kunnen gebeuren, of dat het mijn vriend overkomt.
Het zal moeilijk en pijnlijk zijn, maar hoe we er mee omgaan zien we dan wel, misschien is het wel het einde van onze relatie, dat kan.
Ik zou niet bij mijn partner willen blijven als die echt denkt gelukkiger te kunnen worden bij een ander.
Nu moet ik toegeven dat ik de eerste jaren van mijn relatie behoorlijk jaloers was en er niet zo vrij over dacht, ik had nog veel angst.
Maar de angst is bij mij weggegaan. Ik heb hem nooit iets verboden, alleen gezegd als ik het ergens moeilijk mee had.
Trouwens waarom is iedereen zo freaked out als je om toestemming moet vragen?
Mij kan het wel wat schelen wat mijn vriend er van vind. Als ik een ex zou ontmoeten zou ik wel graag weten hoe hij erin staat.
Misschien ook omdat ik niet uitsluit dat oude gevoelens terugkomen, maar zelfs bij een nieuwe jonge, er zou verliefdheid kunnen komen.
Ik vind niet dat een partner alles maar ok moet vinden.
Maar ik vind ook niet dat een partner iets kan verbieden, uit eindelijk bepaal je het zelf, en wat mijn beslissing zou zijn ligt aan hoe het gesprek zou gaan, maar de gevoelens van mijn partner neem ik wel mee in mijn beslissing.
wat hij zegtquote:Op donderdag 12 mei 2011 01:05 schreef goofy_goober het volgende:
Ik zou eigenlijk nieuwsgieriger zijn naar de reden van het vernieuwde contact. Is het ouwe jongens krentenbrood of wil hij een serieus gesprek hebben over hun ex-relatie? Een soort van laatste gesprek om alles uit te praten.
Als je in het 'Kunst van het loslaten van je ex' topic kijkt zul je zien dat sommige mensen nog met hun ex bezig zijn na een jaar. Aan de ene kant zou ik het niet erg vinden, maar aan de andere kant zou ik ook wel willen weten wat die gozer zijn intenties zijn.
Precies, dat gevoel krijg ik namelijk een beetje als ik dit zo allemaal lees. Ik kom zelf ook uit een relatie waarbij m'n ex ziekelijk jaloers was. Op een gegeven moment voel je je gewoon gedwongen om te liegen/achterhouden over de normaalste dingen omdat je bang bent dat hij weer helemaal uitflipt terwijl je diep van binnen weet dat het gewoon onzin is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:01 schreef goofy_goober het volgende:
Iedereen legt het hier nu wel bij die vriendin van de TS, maar het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat de TS zo ziekelijk jaloers is dat hij zijn vriendin bij wijze van spreken al aan een gestapo-verhoor onderwerpt toen ze even vriendelijk lachte naar die jongen achter de kassa toen hij haar haar wisselgeld gaf. In dat geval kan zoiets nogal benauwend werken. Ziekelijke jaloezie in combinatie met relaties houden vaak geen stand.
Mijn ex is 1 van mijn allerbeste vriendinnen. Ik ben goede vrienden met haar inmiddels echtgenoot en ik was haar getuige op haar huwelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:32 schreef Tara_88 het volgende:
Vriendschappen ok, maar vriendschappen met ex-en gaan gewoon niet.
Punt was, dat jij denk ik... Toch een uitzondering bent. Het komt gewoon vaker voor dat dat niets wordt... Mijn ex begon er btw ook over deze week, maar ik heb er gewoon geen behoefte meer aan...quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn ex is 1 van mijn allerbeste vriendinnen. Ik ben goede vrienden met haar inmiddels echtgenoot en ik was haar getuige op haar huwelijk.
Je punt was?
Ik heb het ook niet met elke ex. Zeker niet zelfs.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Punt was, dat jij denk ik... Toch een uitzondering bent. Het komt gewoon vaker voor dat dat niets wordt... Mijn ex begon er btw ook over deze week, maar ik heb er gewoon geen behoefte meer aan...
Jij laat je vriendinnen gewoon neuken door hun exen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:01 schreef goofy_goober het volgende:
Iedereen legt het hier nu wel bij die vriendin van de TS, maar het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat de TS zo ziekelijk jaloers is dat hij zijn vriendin bij wijze van spreken al aan een gestapo-verhoor onderwerpt toen ze even vriendelijk lachte naar die jongen achter de kassa toen hij haar haar wisselgeld gaf. In dat geval kan zoiets nogal benauwend werken. Ziekelijke jaloezie in combinatie met relaties houden vaak geen stand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |