Ja, als ze liegt sowieso.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:07 schreef Flip8000 het volgende:
de ex van mijn vriendin belt mijn vriendin nog regelmatig de laatste tijd. Ze hebben een tijdje geen contact gehad maar inmiddels wel weer. Soms liegt ze er over of ze wel of niet opneemt. Ze hebben ook twee keer afgesproken (als vrienden) om wat te gaan drinken nadat ze mij om toestemming daarvoor had gevraagd.
moet ik me zorgen maken?
waarschijnlijk is dat het inderdaad. moet erbij zeggen dat ik ook ziekelijk jaloers kan zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Niet zo para doen, ze wil gewoon vrienden met haar ex zijn maar liegt erover omdat ze weet dat jij het niet tof vindt.
Praat erover met je vriendin.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:11 schreef Flip8000 het volgende:
ze loog in die zin dat ze eerst zei dat ze gewoon niet opnam als hij belde.
Vervolgens vroeg ik: maar jullie hebben toch afgesproken, dan heb je toch opgenomen?
toen zei ze dat ze inderdaad toen wel had opgenomen.
we hebben er over gepraat.quote:
Ik vind het eigenlijk nogal raar om met je ex af te spreken als je in een andere relatie zit. Zulke dingen horen tot het verleden. Overigens vind ik het ook behoorlijk egoïstisch van je vriendin.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Niet zo para doen, ze wil gewoon vrienden met haar ex zijn maar liegt erover omdat ze weet dat jij het niet tof vindt.
bij mij moet daar toestemming voor gevraagd worden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:19 schreef fruityloop het volgende:
Toestemming aan je vragen? Lijkt me niet, alhoewel het gewoon fatsoenlijk is om te melden aan je.
als ze hem zou neuken zou ze er niet zo eerlijk over zijn dat ze met hem afsprak.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nogal raar om met je ex af te spreken als je in een andere relatie zit. Zulke dingen horen tot het verleden. Overigens vind ik het ook behoorlijk egoïstisch van je vriendin.
Daar heb je het al.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:15 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
waarschijnlijk is dat het inderdaad. moet erbij zeggen dat ik ook ziekelijk jaloers kan zijn.
Wie zegt dat ik het over seks heb?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:21 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
als ze hem zou neuken zou ze er niet zo eerlijk over zijn dat ze met hem afsprak.
Tuurlijk... Gewoon vrienden... Ik wil ook weer vrienden worden met mijn ex... dan kan ik er weer lekker over heen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
excuus, was voor die posts ervoor bedoeld..quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over seks heb?
jij bent een man, een vrouw redeneert net wat anders..hecht iets meer waarde aan de reactie van lotjequote:Op woensdag 11 mei 2011 11:23 schreef SkryZer het volgende:
[..]
Tuurlijk... Gewoon vrienden... Ik wil ook weer vrienden worden met mijn ex... dan kan ik er weer lekker over heen...
Serieus? Dat meen je niet of wel? Ik dat je graag wilt dat ze je zulke dingen verteld maar toch niet: 'hey Flip zou ik vandaag misschien met mijn ex iets mogen gaan drinken'quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:20 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
bij mij moet daar toestemming voor gevraagd worden.
het hoeft niet bij mij, maar ze vroeg zelf of ik het goed vond. Was een geintje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Serieus? Dat meen je niet of wel? Ik dat je graag wilt dat ze je zulke dingen verteld maar toch niet: 'hey Flip zou ik vandaag misschien met mijn ex iets mogen gaan drinken'
Ja, maar die ex van je vriendin is ook een vrouw? Je moet denken dat die kerel denkt als een kerel... Ik bedoel, een echt man heeft geen echte vriendinnen... Waarom zou hij in hemelsnaam weer met haar in contact willen komen? Om lekker thee samen te drinken en jou vriendin haar gehuil aanhoren? Nee natuurlijk niet, die jongen wil haar gewoon weer eens een beurt geven... denk eens niet zo onschuldig man...quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:24 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
jij bent een man, een vrouw redeneert net wat anders..hecht iets meer waarde aan de reactie van lotje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |