Lol TS krijgt maar een kwart zakgeldquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:08 schreef ConscienceNL het volgende:
Oh dankjewel voor jullie antwoord, nu weet ik hoeveel zakgeld ik krijg. 2x de helft dus.
Hihi. Ik moest lachen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:08 schreef ConscienceNL het volgende:
Oh dankjewel voor jullie antwoord, nu weet ik hoeveel zakgeld ik krijg. 2x de helft dus.
Ik meen het echt, ik bedoel de helft is 0,5 en daar de helft van is dan 0,25 of ben ik nu domquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
haahaha dat meen je toch niet haha jij bent echt zo dom.
Wie zegt dat "de helft" 0,5 is?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik meen het echt, ik bedoel de helft is 0,5 en daar de helft van is dan 0,25 of ben ik nu dom![]()
![]()
:S:S:S
haha helemaal niet want als je twee keer de helft doet heb je 0,75. Eerst heb je een helft namelijk 0,5 en daar doe je de helft bij en dat is 0,25 en dus 0,75.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik meen het echt, ik bedoel de helft is 0,5 en daar de helft van is dan 0,25 of ben ik nu dom![]()
![]()
:S:S:S
Wat lul jij nou weerquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:14 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Wie zegt dat "de helft" 0,5 is?
En er wordt niet gezegd de helft van de helft maar 2 x de helft, in jou geval 2 x 0,5 = 1
Het is 3 kwart.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:21 schreef TheSofaKing het volgende:
Luister alsjeblieft, nu ben ik het echt zat
2 Keer de helft is 4x 1 vierde van waar je mee begon, ongeacht de eenheid
OF
1, als de TS bedoeld, 2x de helft, in de zin van, 2 keer de helft bij elkaar optellen. Dan heb je een geheel.
Slotje a.u.b.
quote:
Lees nu gewoon mijn reactie, dan weet je het meteen.quote:
Is jou naam niet met een L na de P?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lees nu gewoon mijn reactie, dan weet je het meteen.
De helft is niet gedefinieerd, your argument is invalidquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer, als je een taart hebt en je neemt daar de helft dan hou je toch 0,5 over
![]()
![]()
en daar weer du helft vna is 0,25 dus wat doe je nou man rekenwonder skkl
!
Bovendien geef jij echt een dom antwoord, jij gaat er van uit dat het geheel 1 is, terwijl het ook 6 kan zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lees nu gewoon mijn reactie, dan weet je het meteen.
Ten eerste is het jouw naam, ten tweede nee dat is het niet, en ten derde waarom verander je opeens van onderwerp?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:24 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Is jou naam niet met een L na de P?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ten eerste is het jouw naam, ten tweede nee dat is het niet, en ten derde waarom verander je opeens van onderwerp?
Eerst lezen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:26 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Bovendien geef jij echt een dom antwoord, jij gaat er van uit dat het geheel 1 is, terwijl het ook 6 kan zijn.
Ik zeg dus: 4x 1 vierde waar je mee begon. Dus als het zes is, is het niet 0.25, maar 4x 1.5.
Dus ongeacht de eenheid.
Of als hij 2 keer de helft bedoeld, in de zin van, ik heb hier twee halve taarten, samen is het 1.
En 100 dB is ook niet twee keer de helft qua geluidssterkte.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
4 keer 2 / 6e is toch ook niet 2 x de helft wanneer je uitgaat van een driekwartsmaat op een A-mineur toonhoogte ?!
Kloptquote:
Nee, maar wel in die eenheid.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:27 schreef gamezz het volgende:
[..]
En 100 dB is ook niet twee keer de helft qua geluidssterkte.
Ja maar jij zegt nu 6, dus je hebt de helft van de helft van zes. Dan verandert de startwaarde alleen maar de berekening blijft gewoon hetzelfde. Wat is je punt dan? Ik ging er gemakshalve van uit dat de startwaarde gewoon 1 was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:26 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Bovendien geef jij echt een dom antwoord, jij gaat er van uit dat het geheel 1 is, terwijl het ook 6 kan zijn.
Ik zeg dus: 4x 1 vierde waar je mee begon. Dus als het zes is, is het niet 0.25, maar 4x 1.5.
Dus ongeacht de eenheid.
Of als hij 2 keer de helft bedoeld, in de zin van, ik heb hier twee halve taarten, samen is het 1.
Dan kun je commentaar verwachten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:27 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ging er gemakshalve van uit dat de startwaarde gewoon 1 was.
Het gaat toch ook niet altijd om de startwaarde, de berekening is toch altijd hetzelfde kerelquote:
Ligt eraan.quote:
Hij vraagt: Wat is twee keer de helft.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet altijd om de startwaarde, de berekening is toch altijd hetzelfde kerel. Als het antwoord altijd hetzelfde zou zijn zou je toch geen berekening nodig hebben.
Tenzij het tegen een wintunnel gaat die 2x de helft van de snelheid van het geluid gaat, logisch....quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:27 schreef gamezz het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je 2 oren hebt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:27 schreef gamezz het volgende:
[..]
QFTquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:31 schreef Furdinand het volgende:
Volgens mij is 2 keer de helft meer dan 9000
Hij vroeg toch helemaal niet om 6 hoeren of wel dan, en hoe wil je 1.5 hoer hebben dan dat kan toch niet dus sowieso is jou redenering ongeldig. Tevens heb ik al gezegd dat ik even van 1 uit ging omdat het een standaard waarde is. Ik heb al eerder zulke vraagstukken gehad voor toetsen en altijd een voldoende gehaald dus jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:31 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Hij vraagt: Wat is twee keer de helft.
Jij zegt: 0.25
Als hij het had over 6 hoeren, dan was zijn antwoord geweest: 1.5 hoer
Je moet niet uitgaan van een geheel als niet alle informatie gegeven is. Dan moet je een algemeen antwoord geven wat correct is op elke beginwaarde.
Als jij op een toets zo iets krijgt, dat er een gegeven ontbreekt, dan is dat het enige goede antwoord.
En 2x de helft daarvan is dus 1/4 oor?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:31 schreef minkuukel het volgende:
Maar dat komt
[..]
Maar dat komt omdat je 2 oren hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |