Ik heb daar een account maar weet nooit wat ik er op moet zetten. Heb nooit iets boeiends te melden. Volg wel een aantal mensen. Heb zelf wel 3 followersquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:14 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb mn account na 1 uur klooien alweer gedeleted daar...kvind twitter niks aan
hop nog meer mensen die als een gek geld gaan geven om karim erin te houdenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:17 schreef freaky40 het volgende:
Nee he!
Tussenstand
11 mei om 11.07
Sharon aan top, Karim hekkensluiter.
Joanna is ingehaald door Sharon. De overlever van de tsunami staat op 31%. Joanna is gezakt van de eerste naar de tweede plaats en heeft nu 26% van de stemmen. Ook onderin is er geschoven. Philip is van de laatste plek af en staat nu derde. Hij voelt de hete adem van Karim die slechts 1% minder heeft. Waterrat Philip heeft 22% en de Bollywoodacteur moet het doen met 21%.
Haha ze vinden het zo leuk he? Beetje kijkertjes die ze nog hebben lopen te treiteren. Is dat onze straf voor 13 weken SST volgenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:17 schreef freaky40 het volgende:
Nee he!
Tussenstand
11 mei om 11.07
Sharon aan top, Karim hekkensluiter.
Joanna is ingehaald door Sharon. De overlever van de tsunami staat op 31%. Joanna is gezakt van de eerste naar de tweede plaats en heeft nu 26% van de stemmen. Ook onderin is er geschoven. Philip is van de laatste plek af en staat nu derde. Hij voelt de hete adem van Karim die slechts 1% minder heeft. Waterrat Philip heeft 22% en de Bollywoodacteur moet het doen met 21%.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik heb daar een account maar weet nooit wat ik er op moet zetten. Heb nooit iets boeiends te melden. Volg wel een aantal mensen. Heb zelf wel 3 followersDat die het volhouden zeg
HUH ... gaat die ergens aan mee doen dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Haha Laura kon werkelijk waar overal slapen. Maar nu is ze ff druk met dr queen of benelux gedoe. Iemand daar al op dr gestemd?
dierebeulquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:22 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Als dat zo is trap ik eigenhandig heel die hamsterkooi in elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij herinnering (en op mijn leeftijd is dat niet al te betrouwbaar) zaten we samen nogal eens op Lauquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
ja, en dan doe ik met je meequote:Op woensdag 11 mei 2011 11:22 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Als dat zo is trap ik eigenhandig heel die hamsterkooi in elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
Vanmorgen was het nog 1 stem, nu al 20 ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik moet er nu echt vandoor.
Niet vergeten om allemaal even 20 sms'jes voor Jo te sturen hè!!
ST
E
U
N
JO
A
N
N
A
knag is wel een hamster van 95 kg hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:23 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, en dan doe ik met je meemaar knagsje is braaf, en heeft op fleur gestemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |