quote:
Op woensdag 11 mei 2011 12:04 schreef meisjeonderbroekje het volgende:ja nou oke....mn vriendin had een heel mooi antiek huis ooit......en op een dag werd dat gesloopt....( waar ik nog steeds kwaad op ben een beetje ) ..na de verhuizing ondervond mn ex een totale karakter verandering.......
( het huis waarin ze terecht kwam....was helemaal van top tot teen gesloopt.....door een ummm....ja je weet wel helemaal fout vertimmerd door een slechte klusjesman.... )
nou ja wel opmerkelijk dat je daar op die manier over denkt dus.....
Nou, dan denk ik dat je wel kan zeggen 1+1 2 is op dit moment. Als je alles bij elkaar op gaat tellen, dan denk ik dat wel op de juiste weg zitten voor de oorsprong van de problemen. Vooral ook omdat het nieuwe huis waar ze terecht kwam gesloopt was. En dat in combinatie met het vorige antieke huis dat werd gesloopt.
Jij was daar ook boos over bent (nog steeds), kan ook de reden zijn voor haar karakterverandering natuurlijk. Hield je ex-vriendin sinds die tijd ook van ruigere sex of heb je haar wel eens een tik verkocht? Want ik zie in dit verhaal niet alleen een verandering van je ex-vriendin, maar ook denk ik dat er bij jou iets is gebeurd waardoor je niet meer helemaal de oude bent.
Het feit dat jij ook eigenlijk alleen maar sex wilt hebben met het licht aan verraadt bij mij ook een zekere mate van onzekerheid. Misschien is er in het verleden iets voorgevallen waarbij je een slechte (sexuele) ervaring hebt gehad? Het feit dat je wil zien wie je neukt, kan duiden op een eerder voorval in het verleden waarbij je (letterlijk of figuurlijk) bent genaaid door iemand waarvan je nog steeds niet weet wie het is. Misschien zelf wel door die ex-vriendin of een klusjesman?