abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:19:13 #201
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_100350881
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waarom? Ik denk niet dat ze erg blij zullen zijn met de concurrentie eerlijk gezegd. Of denk jij dat ze blij zijn met lage prijzen?
Omdat dit soort systemen het spel verzieken, vooral op PvP servers. Je moet tot op zekere hoogte een voordeel kunnen krijgen met geld.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_100351021
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:19 schreef Killaht het volgende:

[..]

Omdat dit soort systemen het spel verzieken, vooral op PvP servers. Je moet tot op zekere hoogte een voordeel kunnen krijgen met geld.
Je weet dat je het koopt van een andere speler toch? Hoe is het dan een voordeel? Het scheelt je misschien tijd, maar iedereen kan dezelfde items krijgen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_100351383
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:19 schreef Killaht het volgende:

[..]

Wat heeft dat met het 'in de handen wrijven van chinese goldfarmers' te maken? :?

Ik word altijd een beetje treurig als mensen zich druk maken over real money trading en dan allerlei zaken door elkaar gaan halen, niet gehinderd door ook maar de meest basale economische kennis en/of gameplay kennis. ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:56:47 #204
350640 Brosef_Mengele
Wieder auferstehen
pi_100352222
Wel weer erg zonde van dat 4 player limiet.
Ik kan consistent een groep van 8 vrienden bij elkaar krijgen die het spel gaan spelen en dan moeten we dus gaan splitsen over 2 werelden of er vallen mensen buiten de boot.

Overigens is het nu wachten op mensen die een hele batterij aan bots gaan laten draaien en miljoenen binnen gaan slepen met die auction house meuk.
Tja leuk.
Dan kan je op den duur voor een paar euro een perf set equivalent aan Tal Rasha's wrappings kopen. :')

[ Bericht 45% gewijzigd door Brosef_Mengele op 05-08-2011 14:02:28 ]
pi_100352541
Het is natuurlijk ook wel waanzin dat Blizzard iets mag verdienen op de economie van hun eigen spel, die privileges zijn alleen voor derden.
Blessed is the mind too small for doubt.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 14:54:28 #206
350640 Brosef_Mengele
Wieder auferstehen
pi_100354457
Van mij mogen ze hoor.
Ik vind het briljant.
Het auction house playen heeft me nooit echt geboeid in bijvoorbeeld WoW maar voor echt geld wil ik me er wel in gaan verdiepen.
Een game spelen en tegelijk een leuk zakcentje per maand bijverdienen.
Wie wil dat nou niet? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Brosef_Mengele op 05-08-2011 15:11:39 ]
pi_100354536
quote:
13s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:56 schreef Brosef_Mengele het volgende:
Overigens is het nu wachten op mensen die een hele batterij aan bots gaan laten draaien en miljoenen binnen gaan slepen met die auction house meuk.
Tja leuk.
Dan kan je op den duur voor een paar euro een perf set equivalent aan Tal Rasha's wrappings kopen. :')
Hoop dat ze die mensen snel bannen :)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 14:57:27 #208
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_100354555
quote:

Dat kan nu toch ook al? Alleen zijn die sites niet van Blizzard
Lekker boeiend, ik ga ook spullen verkopen
pi_100355128
quote:
Wel weer erg zonde van dat 4 player limiet.
Ik kan consistent een groep van 8 vrienden bij elkaar krijgen die het spel gaan spelen en dan moeten we dus gaan splitsen over 2 werelden of er vallen mensen buiten de boot.

Tja leuk.
Bots heb je in elke game, eerlijk gezegd denk ik dat DIII voor pro-farmers een heel stuk minder interessant wordt juist dóór de legale RMT.

Ze concurreren nu niet slechts met andere pro-farmers maar met de hele playerbase van het spel waardoor je kan verwachten dat alles behalve de meest zeldzame stuff spotgoedkoop zal zijn en er dus voor onze chinese vrienden geen ruk te verdienen valt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:54 schreef Brosef_Mengele het volgende:
Van mij mogen ze hoor.
Ik vind het briljant.
Het auction house playen heeft me nooit echt geboeid in bijvoorbeeld WoW maar voor echt geld wil ik me er wel in gaan verdiepen.
Een game spelen en tegelijk een leuk zakcentje per maand bijverdienen.
Wil wil dat nou niet? :)
Juist, dat wil iedereen en dus is het aanbod overweldigend in verhouding met de vraag en wordt het een heel pover zakcentje. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_100355278
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:56 schreef Tain het volgende:

[..]

Hoop dat ze die mensen snel bannen :)
Blizzard zal zich zeker een redelijke inspanning getroosten om bots te bannen maar dan nog zullen het er altijd tig zijn.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:25:23 #211
350640 Brosef_Mengele
Wieder auferstehen
pi_100357890
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bots heb je in elke game, eerlijk gezegd denk ik dat DIII voor pro-farmers een heel stuk minder interessant wordt juist dóór de legale RMT.

Ze concurreren nu niet slechts met andere pro-farmers maar met de hele playerbase van het spel waardoor je kan verwachten dat alles behalve de meest zeldzame stuff spotgoedkoop zal zijn en er dus voor onze chinese vrienden geen ruk te verdienen valt.

[..]

Juist, dat wil iedereen en dus is het aanbod overweldigend in verhouding met de vraag en wordt het een heel pover zakcentje. :')
Ik had het al aangegeven.
Prijzen zullen zeer laag komen te liggen aangezien het aanbod gigantisch zal zijn mits items net zo makkelijk droppen als in D2.
Als ik maar 40 eurocent krijg voor mooie items dan gaan ze gewoon in een mule of worden ze geruild voor andere items.
Voor een grijpstuiver kom ik Tristram niet uit haha.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Blizzard zal zich zeker een redelijke inspanning getroosten om bots te bannen maar dan nog zullen het er altijd tig zijn.
Dat is een wapenwedloop die ze niet kunnen winnen inderdaad.
Al met al maak ik me wat die AH betreft nergens zorgen over.
pi_100360059
Ik denk dat Blizzard het botprobleem van Diablo 2 wel gaat opvangen in Diablo 3. Net zoals in WoW, daar zijn relatief gezien veel minder cheat/hacks/bots dan in Diablo 2. Als ze gewoon actief het spel volgen en botters/cheaters snel bannen zullen mensen dat ook niet zo snel doen. En Diablo 3 zit nu op een battle.net-account, dus dan wordt misschien je hele b.netaccount gebanned. (alhoewel als je echt wil kun je gewoon b.netaccounts blijven aanmaken en gewoon de hele tijd opnieuw Diablo 3 kopen)
pi_100361388
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:20 schreef stevin het volgende:
Ik denk dat Blizzard het botprobleem van Diablo 2 wel gaat opvangen in Diablo 3. Net zoals in WoW, daar zijn relatief gezien veel minder cheat/hacks/bots dan in Diablo 2. Als ze gewoon actief het spel volgen en botters/cheaters snel bannen zullen mensen dat ook niet zo snel doen. En Diablo 3 zit nu op een battle.net-account, dus dan wordt misschien je hele b.netaccount gebanned. (alhoewel als je echt wil kun je gewoon b.netaccounts blijven aanmaken en gewoon de hele tijd opnieuw Diablo 3 kopen)
De hele tijd opnieuw Diablo 3 kopen is vrij onrendabel als hun oude account gebanned is. Nadeel bij WoW is gewoon dat je een free trial kan krijgen zonder al teveel moeite.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_100366233
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

easy voor blizz dan imo , doordat farmers (bank)rekeningen op een battle.net account moeten zetten is het vrij simpel om checks in te bouwen. een gold farmer kan wel 100den accounts hebben maar 100den bank accounts wordt al veel lastiger.
Zet een programma op battle.net dat in de gaten houd hoeveel ze traden en accounts flagged bij 'te' veel traden en dan de mogelijkheid tot overboeken tot na inspectie blocked en indien er gebot is ban die account en alle andere die aan die bankrekening gekoppelt zijn.
In het begin zullen veel het proberen maar als blizz het goed doet is dat snel afgelopen.
pi_100369252
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:02 schreef bubalus het volgende:

[..]

easy voor blizz dan imo , doordat farmers (bank)rekeningen op een battle.net account moeten zetten is het vrij simpel om checks in te bouwen. een gold farmer kan wel 100den accounts hebben maar 100den bank accounts wordt al veel lastiger.
Zet een programma op battle.net dat in de gaten houd hoeveel ze traden en accounts flagged bij 'te' veel traden en dan de mogelijkheid tot overboeken tot na inspectie blocked en indien er gebot is ban die account en alle andere die aan die bankrekening gekoppelt zijn.
In het begin zullen veel het proberen maar als blizz het goed doet is dat snel afgelopen.
Dat is in theorie idd vrij simpel. Maar hoe bewijs je dat er bots in het spel zijn? Als je ze niet met 100% zekerheid kan detecteren dan moet je mensen op gedrag gaan bannen. Maar dan komen er gewoon betere bots die menselijk gedrag beter simuleren en/of laat je je bots gewoon minder vaak runnen.

Overigens verwacht ik dat je niet alleen via het auction house items kan traden maar ook gewoon rechtstreeks aan anderen kan geven. En dan ga je gewoon buiten Blizzard's toezicht om. Net zoals dat nu in de meeste games gebeurd.

En als het helemaal niet mogelijk zou zijn om items te traden, hell, dan ga je als pro-farmer gewoon complete accounts verkopen.

Zolang er mensen bereid zijn voor virtuele chars/powerleveling/items/whatever echt geld neer te leggen zullen er botters/farmers zijn die in die behoefte voorzien.
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:58:58 #216
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_100416293
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_100460671
Dit gaat me weer een aantal jaar van m'n leven kosten.
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:02:46 #218
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_100460711
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:01 schreef boyv het volgende:
Dit gaat me weer een aantal jaar van m'n leven kosten.
_O- Echt he.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_100461169
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:20 schreef stevin het volgende:
WoW is dan ook een heel andere speelstijl dan D2.

WoW kan je mensen actief volgen, omdat iedereen op dezelfde server in dezelfde wereld zit. Bij D2 kan je een bot mooi laten rondrennen in een zelfgemaakte private game, dat vereist andere aanpak.
pi_100498335
Diablo 3 en vijf classes

In die nieuwe filmpjes krijg ik heel erg het idee dat elke class een stuk of 15 waardeloze skills heeft :X Ik heb nog niet iets kunnen ontdekken dat build/exploit waardig is. Lijkt me suf om dadelijk met een 5tal aan spells te moeten jongleren om een beetje build te maken. Wat jullie?
pi_100498907
Zien we wel in de beta. Inmiddels aangemeld.
pi_100499258
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Diablo 3 en vijf classes

In die nieuwe filmpjes krijg ik heel erg het idee dat elke class een stuk of 15 waardeloze skills heeft :X Ik heb nog niet iets kunnen ontdekken dat build/exploit waardig is. Lijkt me suf om dadelijk met een 5tal aan spells te moeten jongleren om een beetje build te maken. Wat jullie?
Ik maak me daar nog niet echt zorgen over. Er waren in Diablo 2 ook skills die pas goed werden als je er veel punten in had gestopt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_100499887
Bovendien gaat er zoals gewoonlijk nog flink gepatched worden.

Zo was de amazon bliksemwerpskill in d2 ook flink overkill (met name in cowrun), maar daar is nu niks van over volgens mij.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:45:18 #224
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_100500005
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:41 schreef boyv het volgende:
Bovendien gaat er zoals gewoonlijk nog flink gepatched worden.

Zo was de amazon bliksemwerpskill in d2 ook flink overkill (met name in cowrun), maar daar is nu niks van over volgens mij.
Ja, dat hebben ze ook vaak in WoW gedaan, nerfen.

Soms iets teveel, dat je char te zwak werdt dan anderen.
pi_100500650
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:20 schreef Tain het volgende:

[..]

Ik maak me daar nog niet echt zorgen over. Er waren in Diablo 2 ook skills die pas goed werden als je er veel punten in had gestopt.
Er zijn geen skillpoints meer he :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')