Wat ik begreep wel jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:04 schreef Killaht het volgende:
Krijg je ook weer normal - hard - nightmare in het spel?
normal - nightmare - hellquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:04 schreef Killaht het volgende:
Dat vond ik altijd wel een leuke upgrade, dan speel je het spel namelijk 3 keer en dan lekker raiden voor spullen
Hardmode ben ik niet zo van, zonde van mn spullen
Je moet niet zoveel azijn drinken, dan pis je het ook niet uit. Je snapt de strekking toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef 16meter het volgende:
[..]
normal - nightmare - hell
En hardmode bedoel je hardcore mee, denk ik.
Ik ben gewoon te lam om terug naar mijn corpse te lopen dat is de enigste reden dat ik hardcore speel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:04 schreef Killaht het volgende:
Dat vond ik altijd wel een leuke upgrade, dan speel je het spel namelijk 3 keer en dan lekker raiden voor spullen
Hardmode ben ik niet zo van, zonde van mn spullen
waar bemoei jij je meequote:Op zondag 5 juni 2011 01:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel azijn drinken, dan pis je het ook niet uit. Je snapt de strekking toch?
Met die post van je....quote:
Ik vind de klassen ook matig eerlijk gezegd, D2 met paladin, tovenaar, amazone, necromancer en barbarian veel beter. In D3 zie je alleen de barbarian en tovenaar terug. Ik had de demon hunter wel met een side kick verwacht. Witchdoctor is duidelijk de vervanger van de necromancer. Hoop dat bij een expansion, betere classes erbij krijgen.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:51 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Ga voor de barb. Speelde altijd pally omdat ik sword 'n board een fijne manier van spelen vind, maar een flinke zweihander met de barb is net zo vet. Monk lijkt me 'n leuke alt. Vind het aan één kant wel jammer van de schamele 5 klassen, vooral omdat er maar 2 echt melee zijn. Maar als je ze heel erg verschillende kanten op kan laten gaan is 't prima
Zijn er al skilltrees oid bekend?
Demon hunter is een beetje de amazone natuurlijk, tenminste als je witchdocter en necro ook al met elkaar vergelijkt. Ik vind het wel erg jammer dat ze de Necro hebben laten vallen, dat vond ik toch wel 1 van de beste classes met de beste/leukste skill trees (eigenlijk was elke skill bruikbaar ook al was het maar met 1 punt).quote:Op maandag 6 juni 2011 11:33 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik vind de klassen ook matig eerlijk gezegd, D2 met paladin, tovenaar, amazone, necromancer en barbarian veel beter. In D3 zie je alleen de barbarian en tovenaar terug. Ik had de demon hunter wel met een side kick verwacht. Witchdoctor is duidelijk de vervanger van de necromancer. Hoop dat bij een expansion, betere classes erbij krijgen.
Ben overigens wel benieuwd naar het verhaal achter de characters en waarom hiervoor gekozen is.
Klopt, de laatste updates is nog over de Runestones.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:23 schreef jackson het volgende:
Weinig nieuws onder de zon op het moment volgens mij....?
quote:D3 Beta preview coming!
Blizzard has sent out invitations to many of the long time Diablo 3 fans sites inviting them to head over to Blizzard HQ on July 27th and check out the Diablo 3 Beta client. Representatives from those lucky fan sites will be able to play the Diablo 3 Beta before it is released to closed beta testers. It looks like we will be seeing closed beta in the next month or two. Battle.net 2.0 integration may also be demoed at this event. So hopefully we will be able to see the interface for game creation, game joining, and friends.
bron: mijn Ipod Diablo 3 News app
enchantment?quote:
sorc?quote:
Wat?quote:
Nope, heb het lang gespeeld online jaren geleden en heb alles al behaald en gedaan. Ik heb het spel al enige tijd een plekje gegeven.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:00 schreef stevin het volgende:
Nog iemand die d2 classic hc of sc speelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |