dat was toch de beta van SCII ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:23 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog zo'n kaartje van de Blizzard worldwide invitational van een paar jaar geleden met daarop een 'Beta key for future Blizzard title' en een tyrael minipet voor WoW. Heeft iemand enig idee of die betakey ook gaat werken voor D3? Beetje zonde om hem anders open te krassen want volgens mij zijn die kaartjes wel wat geld waard.
Iirc WotLK beta, maar aangezien de pet voor een 600 dollar of euro aangeboden word op ebay. Schijnbaar maakt het niet uit in welke regio je hem koopt aangezien je de code in moet voeren op een site en dan pas een in game code krijgt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:23 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog zo'n kaartje van de Blizzard worldwide invitational van een paar jaar geleden met daarop een 'Beta key for future Blizzard title' en een tyrael minipet voor WoW. Heeft iemand enig idee of die betakey ook gaat werken voor D3? Beetje zonde om hem anders open te krassen want volgens mij zijn die kaartjes wel wat geld waard.
Niet te volgen dat volk inderdaadquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:41 schreef Lon3 het volgende:
600 euro? Welke mongool geeft dat nou uit aan een in game item?!
ik zou zeggen verpatsen die handelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:46 schreef Stranger het volgende:
Zou er bijna van balen dat ik al zo'n kaartje heb gebruikt op mijn wow-account.
Ja, elke euro die je ervoor krijgt is om je compleet ziek te lachen...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:46 schreef Stranger het volgende:
Zou er bijna van balen dat ik al zo'n kaartje heb gebruikt op mijn wow-account.
het maakt me geen ruk hoe lang het duurtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:11 schreef ImMaxa het volgende:
Over een maand is het 3 jaar geleden dat Diablo 3 voor het eerst werd onthuld. En nog altijd geen release in zicht. (Hopelijk binnen een jaar, maar nog niets is zeker)
Waar blijft de game toch??
Helaas is dat leed al geschied hierquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:29 schreef ImMaxa het volgende:
(Als student heb je meer vrije tijd dan als fulltime werknemer)
\bij velen van ons. 10jaar wachten op iets is dan ook een lange tijdquote:Op maandag 23 mei 2011 10:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Helaas is dat leed al geschied hier. Toch heb ik er wel veel zin in...
Ik speelde het regelmatig toen ik nog op het MBO zat, nou inmiddels werk ik al 3 jaar en heb ik daarna nog een HBO studie gedaanquote:Op maandag 23 mei 2011 10:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
\bij velen van ons. 10jaar wachten op iets is dan ook een lange tijd
ik weet nog dat mn bio leraar die hard D2 speelde
Gaat best goed komen zo te lezen allemaalquote:
Ziet er inderdaad goed uit.. Nu nog even wachten :<quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Gaat best goed komen zo te lezen allemaal
Ja, dat blijft een discussie wanneer het nu eindelijk op de markt gaat komen. Lijkt me dat dit jaar toch te halen is door Blizzard. Prima spel voor in de winter lijkt mequote:Op maandag 30 mei 2011 11:57 schreef colty het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad goed uit.. Nu nog even wachten :<
Ik denk ook wel, gezien de status nu van het spel, dat hij einde van het jaar zal verschijnen.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, dat blijft een discussie wanneer het nu eindelijk op de markt gaat komen. Lijkt me dat dit jaar toch te halen is door Blizzard. Prima spel voor in de winter lijkt me.
Zal einde Q4 worden dit jaar, nov/dec verwacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |