Ik zat er ook weer over te denkenquote:
Haha het is nog net niet zo dat ik de cd's op een altaartje heb staanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zat er ook weer over te denken. Nog niet gedaan. Geen idee of ik de cd's nog bij elkaar kan vinden.
Kom je er met de cdkey voor de uitbreiding ook voor wat betreft de volledige versie?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:19 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha het is nog net niet zo dat ik de cd's op een altaartje heb staanmaar die weer ik wel te liggen
![]()
Je kan btw je cd Key ook invoeren in battlenet en dan heb je de game altijd als download voor Mac en pc
Meh, ik laat het voor wat het is. Al kriebelt het wel heel erg. Jarenlang online gespeeld, alle chars en unieke wapens/sets gehad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zat er ook weer over te denken. Nog niet gedaan. Geen idee of ik de cd's nog bij elkaar kan vinden.
neen want dan krijg je alleen de expansionistisch downloadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Kom je er met de cdkey voor de uitbreiding ook voor wat betreft de volledige versie?
Dan moet ik sowieso teveel graven... Ik wacht wel op de nieuwe.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:14 schreef Lon3 het volgende:
[..]
neen want dan krijg je alleen de expansionistisch download
Jij vind, hij vind, jij retarded.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op. Alsof je er last van hebt als het met Steam te koop is. Als je dat niet wil dan koop je het toch gewoon in de winkel.
Jij vindt, hij vindt, jij dyslect.quote:
Heel goed jochie. Ga nu maar weer met de lego spelen.quote:
Je was me net voorquote:
De beta zou ik ook laten schieten als ik de kans zou krijgen. Het moet wel goed zijn als ik eraan wil beginnen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:26 schreef jackson het volgende:
Er zijn mensen die staan te stuiteren voor die pre-beta-test-blabla-unit. Kan mij allemaal weinig boeien eigenlijk. Ik wacht wel even nog op de uiteindelijke versie
Als ik een beta-key krijg ben je de eerste die hem mag gebruikenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:43 schreef Moro het volgende:
Als jullie beta keys krijgen vind ik het niet erg om ze per PM te ontvangen
Ik heb het dit weekend geinstalleerd en ik stond meer te kijken van de belabberde beeldkwaliteit. Dat stond toch wat anders in mijn geheugenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:59 schreef Lon3 het volgende:
Ben weer D2 aan het spelenstond er van te kijken dat er nog steeds veel gespeeld wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |