Omdat het geen reeks was dacht ik dat je niet de open nieuw deel knop had gebruikt, dus ik deed dat toen wel. Maar toen werd het ook geen reeks, maar toen was jouw topic al dicht. Dus toen gingen we in deze verder. Maar nu is het wel een reeks.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:06 schreef jackson het volgende:
Ahh, anders gaan we hier verder. Geen idee waarom mijne dicht moest maar dat terzijde.
Dat foutje zag ik net ook jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:14 schreef Bart het volgende:
En je hoeft het topicnummer niet meer op te hogen, gaat automatisch. Jij ging van 3 naar 5.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:03 schreef Bart het volgende:
Wat ik trouwens SUPER vind is dat dit spel niet op Steam te krijgen is.
Meen je dat nou? Ik vind Steam 3x niets.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:03 schreef Bart het volgende:
Wat ik trouwens KUT vind is dat dit spel niet op Steam te krijgen is.
Waar slaat dat nou weer opquote:
Ik wel. Geen gekut met doosjes en serienummers en dvd's, gewoon 2x klikken om te kopen, downloaden, gamen. Nu moet ik nog weer een extra programma installeren straks, battle.net. Als ze het ook via Steam zouden verkopen dan had dat niet gehoeven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:04 schreef ElectraPlectra het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik vind Steam 3x niets.
alle steam games die je ook fysiek kan kopen, werken alsnog met steamquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op. Alsof je er last van hebt als het met Steam te koop is. Als je dat niet wil dan koop je het toch gewoon in de winkel.
misschien vinden mensen het JUIST leuk om wat fysieks te hebben?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wel. Geen gekut met doosjes en serienummers en dvd's, gewoon 2x klikken om te kopen, downloaden, gamen. Nu moet ik nog weer een extra programma installeren straks, battle.net. Als ze het ook via Steam zouden verkopen dan had dat niet gehoeven.
Nerd, lees dan wat ik zeg. Je kan toch gewoon een doosje kopen als je dat wilquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:36 schreef leeell het volgende:
[..]
misschien vinden mensen het JUIST leuk om wat fysieks te hebben?
jouw mening is niet de mening van iedereen
Onzin, zat games die via Steam te koop zijn maar waarvoor je geen Steam nodig hebt om ze te spelen als je ze gewoon in de winkel gekocht hebt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:35 schreef leeell het volgende:
[..]
alle steam games die je ook fysiek kan kopen, werken alsnog met steam
Is geen persoonlijke aanval, alleen het feit dat jij het super vindt dat het niet via Steam te koop is, geeft aan dat je het anderen niet gunt die Steam wel oké vinden. Dat is nogal asociaal. Ik gun mensen die een doosje willen, of niet via Steam willen spelen, alle plezier in de wereld zonder Steam. Ik ga niet roepen: SUPER dat het niet in een doosje te koop is. Dat vind ik lullig voor mensen die daar wél waarde aan hechten.quote:wat is dat nu weer voor persoonlijke aanval man?
quote:
Ik "volg" dat filmpje niet helemaal. Wat is de cluequote:
je kan dus uit 3 "followers" kiezen, als soort NPC partymemberquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik "volg" dat filmpje niet helemaal. Wat is de clue?
Ah helder ja. Wellicht dus ook wat meer xp met die extra members. Ben benieuwdquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:57 schreef leeell het volgende:
[..]
je kan dus uit 3 "followers" kiezen, als soort NPC partymember
mwoah, ik weet niet of ik er blij mee benquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Ah helder ja. Wellicht dus ook wat meer xp met die extra members. Ben benieuwd.
Ahh... Waren dat die figuren die je tevoorschijn kon toveren en dan meevechten met je?! Waren soms nuttig, zeker als afleiding.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:00 schreef leeell het volgende:
[..]
mwoah, ik weet niet of ik er blij mee ben
die mercs uit diablo II ook nooit gebruikt
ach, daar had ik mn Necro Conjuration voorquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh... Waren dat die figuren die je tevoorschijn kon toveren en dan meevechten met je?! Waren soms nuttig, zeker als afleiding.
Necromancerquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:04 schreef leeell het volgende:
[..]
ach, daar had ik mn Necro Conjuration voor
Je kon die lui toch steeds weer ergens anders neerzetten? Ach, het is ook tijden geleden voor mijquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef Killaht het volgende:
[..]
Necromancerik ga m missen.. En die mercenaries hielden je nooit bij en zijn meer een blok aan je been. Hoop dat ze nu intelligenter zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |