Misschien omdat jouw vader geen vrachtwaggelkoerier is ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:09 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik heet Kevin, maar heb niet zo een vuilniszakjas.
Weet jij überhaupt wel hoe het buiten is?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:36 schreef Snoepje5 het volgende:
Het is bijna zomer? Winterjas?!
En tbh heb ik nog nooit iemand met zo'n jas gezien, zal me wel niet zijn opgevallen.
Want jij gaat ook nog naar buiten met een winterjas en vindt dat normaal?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:44 schreef Fraech het volgende:
[..]
Weet jij überhaupt wel hoe het buiten is?
?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:39 schreef Gummiebeer het volgende:
Zo'n vuilniszakjas met bontkraag die ook nog eens over je kop kan is een ideale botsmuts voor op de scooter, ruimt lekker op
Waarom glimmen haar tanden?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:08 schreef TheHundreds het volgende:
die ouders zijn ook 'lekker gek'
[ afbeelding ]
Ruimt idd lekker op, lekker op de scooter te pletter rijden en er is geen bodybag nodig!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:39 schreef Gummiebeer het volgende:
Zo'n vuilniszakjas met bontkraag die ook nog eens over je kop kan is een ideale botsmuts voor op de scooter, ruimt lekker op
Dat is een furry.quote:
En vrouwen die zich in een Konijn of Poesquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:31 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Dat is een furry.
Furries worden getekend door vachthomo's die zich verlekkeren aan antromorfe tijgers en vossen die elkaar in de krent nemen.
[ afbeelding ]
Hij is geen marokkaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:46 schreef Hippe_Student het volgende:
Waarom loop jij op bergschoenen en draag je oude broeken?
Dit dus!!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:47 schreef GGMM het volgende:
Mensen met zo'n bontkraag op hun capuchon zouden sowieso opgesloten moeten worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |