weet niet zo goed wat me het beste staat vanwege verschillende meningen omtrent mn haarkleur.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik antwoord ook even, bij mij werkte de switch naar blond erg goed. Maar het ziet er wel heel natuurlijk uit, misschien scheelt dat.
Hihihi, wat dacht jij dan jochie.quote:
ik bedoel maar te zeggen dat het niet veel uitmaakt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hihihi, wat dacht jij dan jochie.
voor een feestje moet je slutty gaan natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:25 schreef missyB het volgende:
[..]
weet niet zo goed wat me het beste staat vanwege verschillende meningen omtrent mn haarkleur.
najaar en winter ben ik vaak rood of roodbruin of bruin en zomers blond.
De 1 zegt blond is slutty de ander zegt blond is gaaf,manlief vind blond mooier.
Ik vind zelf het bruine wat warmer.
anyway wil dus nu voor het feestje wat anders maar weet dus nog niet wat!
nee wil juist geen slutty look hebben. wel lichtelijk sexy en aantrekkelijk maar niet sluttyquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
voor een feestje moet je slutty gaan natuurlijk
hahaha echt niet! die geniet het meestquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:27 schreef Supersoep het volgende:
Eens, dan krijg je pas aandacht. Veel been en veel inkijk. En dan toekijken hoe je man zich loopt te ergeren.
Joh, dat leek me vrij logisch.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik bedoel maar te zeggen dat het niet veel uitmaakt.
de ene valt op blond en de ander knap erop af
Hmm lastig ja, wat heb je nu?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:25 schreef missyB het volgende:
[..]
weet niet zo goed wat me het beste staat vanwege verschillende meningen omtrent mn haarkleur.
najaar en winter ben ik vaak rood of roodbruin of bruin en zomers blond.
De 1 zegt blond is slutty de ander zegt blond is gaaf,manlief vind blond mooier.
Ik vind zelf het bruine wat warmer.
anyway wil dus nu voor het feestje wat anders maar weet dus nog niet wat!
Supersoep loopt een beetje achter omdat hij nogal lui is. Hij vind het hebben van een rijbewijs niet zo belangrijk. Hij ziet de voordelen er niet van in.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind dat rijbewijs gedoe eigenlijk altijd een beetje dom hoor. we zijn toch (soort van) volwassenen....
ja als je net 18 bent kan het een groot gespreksonderwerp zijn, maar later niet meer
ook is een opleiding gaan doen na je 21ste geen kunst meer( op toelatingsexamen na).
als je al op je 18/19de op de uni zit, lijkt het allemaal veel meer veelbelovender.
Wissel je zo vaak van haarkleur dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:16 schreef missyB het volgende:
ik heb dit weekend een feestje, jippie en ik ga me flink mooi maken en eens wat extra op reacties van mannen lettten en daarna fijn met mn eigen man naar huis.
twijfel alleen welke haarkleur ik zal nemen , ach waar je mee kan zitten he.
Nu je het zegt, mijn tieten werken volgens mij nog het beste ja.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:27 schreef Supersoep het volgende:
Eens, dan krijg je pas aandacht. Veel been en veel inkijk. En dan toekijken hoe je man zich loopt te ergeren.
Oh ja?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nu je het zegt, mijn tieten werken volgens mij nog het beste ja.
en nou ophouden met dat gezeik en gezuig kom op tis mooi weer!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Supersoep loopt een beetje achter omdat hij nogal lui is. Hij vind het hebben van een rijbewijs niet zo belangrijk. Hij ziet de voordelen er niet van in.
Hij zit liever de hele dag op fok aanmerkingen te maken over onze posts dat hij zich ergert en bovendien maakt hij ons graag belachelijk om goedkoop te scoren bij Straw.
Maar genoeg nu over Supersoep.
Uhuh, blijkt ook een vrij populair gespreksonderwerp te zijn onder de vrienden van mijn vriend.quote:
en je kont maar ja dat merk je niet omdat je met je rug naar de kijkers staatquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nu je het zegt, mijn tieten werken volgens mij nog het beste ja.
Ik zat ooit eens met een paar vrienden ergens. Kwam er iemand aan met een vrouwelijke kennis van hem en hij stelde haar even voor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Uhuh, blijkt ook een vrij populair gespreksonderwerp te zijn onder de vrienden van mijn vriend.
heb er eigenlijk nooit op gelet wanneer ik meer sjans had, had dat domweg niet door denk ik.(of het was er gewoon nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik had het trouwens ook zwart met paarse plukken gehad qua extension en toen had ik ook nog sjans , dus het maakt totaal niet uit
Dat vind ik eigenlijk wel mooi, die kleuren. Omdat je het niet zó vaak ziet. Groen, rood, paars op mensen met donkere ogen. Lekker hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik had het trouwens ook zwart met paarse plukken gehad qua extension en toen had ik ook nog sjans , dus het maakt totaal niet uit
oke maar wat voor soort kont en formaat tieten vind het gros van d emannen dan aantrekkelijk?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:31 schreef formerjellybean het volgende:
Voor mannen is het meestal tieten en kont waar ze op vallen
Alles voor de kijkcijfers hè. Danny zal er trots op zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:22 schreef Micson het volgende:
Het begint een beetje een SBS6/Telegraaf topic te worden
Hahaha, nou zo erg is het bij mij niet, maar meer dat ik zelf een klein poppetje ben en in verhouding zijn ze vrij opvallend. En er is altijd wel wat inkijk te zien, hou niet van hoog sluitende shirtjes (zit irritant), dus dan krijg je het vanzelf te horen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zat ooit eens met een paar vrienden ergens. Kwam er iemand aan met een vrouwelijke kennis van hem en hij stelde haar even voor.
"Dit is Melanie, en dit is haar inkijk."Omdat ze echt zo'n diep decolleté had, niet normaal meer.
Mijnes meet met de term 'een goeie hand vol'.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:32 schreef missyB het volgende:
[..]
oke maar wat voor soort kont en formaat tieten vind het gros van d emannen dan aantrekkelijk?
Dat zou ik niet wetenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:32 schreef missyB het volgende:
[..]
oke maar wat voor soort kont en formaat tieten vind het gros van d emannen dan aantrekkelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |