er is wel meer gevaarlijk maar dat kan nog wel aantrekkelijk zijn toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hockey is vet gevaarlijk volgensmij
allemaal gevaar voor de schenen
Daarom heb je dus scheenbeschermers aan, en een bitje in je mond.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
hockey is vet gevaarlijk volgensmij
allemaal gevaar voor de schenen
Rokjes zijn ook erg leuk idd. M'n vriendin droeg altijd een trainingsbroek en daar heb ik gewoon een rokje voor gekochtquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:23 schreef missyB het volgende:
daar gaat het ook niet om al steken de schenen door de huid naar buiten, catbert vind hockeyspeeelsters sexy om hun inzet en geen zeikers zijn met blauwe plekken en ws ook om de outfitjes
tja de pluspunten van de vrouw ontlopen elkaar niet veelquote:
Schenkstroop.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:36 schreef HappyGirl91 het volgende:
Even een vraagje tussendoor, hoor - maar wie was nou degene die gisteren vertelde afgeknapt te zijn op een meisje omdat ze een kindje had met kroeshaar? Was dat Schenkstroop of Supersoep? Als iemand dat nog weet (of een van de twee zelf antwoord zou willen geven)
dat iemand een kind heeft zou nog wel een afknapper kunnen zijn maar echt om het kroeshaar..??quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:36 schreef HappyGirl91 het volgende:
Even een vraagje tussendoor, hoor - maar wie was nou degene die gisteren vertelde afgeknapt te zijn op een meisje omdat ze een kindje had met kroeshaar? Was dat Schenkstroop of Supersoep? Als iemand dat nog weet (of een van de twee zelf antwoord zou willen geven)
Schenk heeft nogal een hekel aan negers omdat die alle vrouwen inpikken in z'n beleving.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:37 schreef Spork het volgende:
dat iemand een kind heeft zou nog wel een afknapper kunnen zijn maar echt om het kroeshaar..??
Rokjes met legging.quote:Rokjes zijn ook erg leuk idd. M'n vriendin droeg altijd een trainingsbroek en daar heb ik gewoon een rokje voor gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar loop ik echt naar te kijken als ik achter zo iemand loop.Ron Paul 2012
Serieus? Mijn god.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:40 schreef Catbert het volgende:
Schenk heeft nogal een hekel aan negers omdat die alle vrouwen inpikken in z'n beleving.
Fixed.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Rokjes met legging.Zeg wat voor man ben jij je moet toch ook wat vrouwelijk vlees zien, die zie je niet in een leggingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar loop ik echt naar te kijken als ik achter zo iemand loop.![]()
Ik heb trouwens qua winter vaak jurkjes met legging gedragen maar in de lente en zomer zie ik het nut er niet zo van in
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Schenkstroop.
Dus mij niet slaan a.u.b.
Op rokjes zonder legging heb ik ook helemaal niks tegen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zeg wat voor man ben jij je moet toch ook wat vrouwelijk vlees zien, die zie je niet in een legging![]()
Ik heb trouwens qua winter vaak jurkjes met legging gedragen maar in de lente en zomer zie ik het nut er niet zo van in
ach dat negergedoe viel best wel mee, hij wist niet eens of het haar koter was, en als het wel de hare was kan dat op zich al een issue zijn, en dan als laatste een mini antilliaantje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:52 schreef formerjellybean het volgende:
ligt het aan mij of zitten in dit topic wat gasten met rare frustraties en agressies , schenkstroop en richard hebben allebei die vage vlagen.
Dat rijden met die auto is ook niet echt gezond en dan hoor ik nu dat gedoe met dat iemand moeite heeft met negers.
of je scrolt gewoon even terugquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:54 schreef Spork het volgende:
dat auto verhaal heb ik gemist, snap ook niet wat de drukte daarom is
leg es uit?
Hij rijd als die weleens gefrustreerd is op mensen in , wat ik niet echt supernormaal vind , moet je maar even terugkijken in oudere topics daar verteld die het in.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:54 schreef Spork het volgende:
dat auto verhaal heb ik gemist, snap ook niet wat de drukte daarom is
leg es uit?
ik heb dit hele topic gelezen, er wordt wel vanalles gezegd dat hij echt op mensen inrijd maar of dat nou echt is of overdreven? ik ga het vorige topic wel ff doorzoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |