trusten en maak je niet druk....ik jaag ze wel wegquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is zeker apart.
Nou, ik ga maar eens slapen, hopelijk zonder onuitgenodigd bezoek.
Trusten sweetie
En dat heb ik ook meegemaakt, een zeer dierbaar persoon in mijn droom. Zal het nooit vergeten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb echt heel veel vreemden gezien...en zij die mij lief zijn komen alleen maar in mijn dromen...heel apart
Doe ik, thanks D_Kquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Uitprinten en naast je bed hangen!
ik geloof dat ze dan langskomen....om voor je te zorgen en een boodschap mee te geven....ik zal je binnenkort meer vertellenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat heb ik ook meegemaakt, een zeer dierbaar persoon in mijn droom. Zal het nooit vergeten.
Soms even kijken, soms willen ze je laten weten dat ze er nog zijn, soms hebben ze een boodschap voor je.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar waarom dóen ze dat, de mensen de stuipen op het lijf jagen? Want ik neem aan dat ze beseffen dát ze dat doen?
Hoezo, is er dan weer een meet?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoezo, is er dan weer een meet?
"I shall call him Mini Meet"quote:
Leuk toch?quote:
Wat studeer je eigenlijk? Hogere frietkunde? Meeten voor high potentials? TRU-en op maat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:13 schreef summer2bird het volgende:
zo weer voor een achterlijk uurtje naar school![]()
![]()
Dat gaat ie niet doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Leuk toch?![]()
Je plaatst toch wel een groot verslag van de minimeet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |