2x draaien dan ligt hij nog steeds hetzelfde ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
het kan op 250 graden en om de 7 minuten 2x draaien
Ik heb geen magnetron.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef Guitar93 het volgende:
ik stop ze altijd in de magnetron, frikadellen ook trouwens.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef Geelman het volgende:
Ik ben niet ziek geworden of doodgegaan. Kroketten uit de oven bevatten weinig vet en zijn erg voedzaam. Prima gerecht voor je wekelijkse sasdag!
Je moet toch wat als je in de bijstand zit he.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nou nou TS, jij maakt wat mee zeg.. Jezus prutsvent, stel je eens niet zo aan. Met je witte rommel.
Broodje kroket = gezonder dan broodje kaas.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:20 schreef Patrickovik het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Denken dat een kroket niet slecht voor je is.
Ja trut, flikker die kroket dan ook niet in de oven, maar in frietvet van 190 graden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:07 schreef Geelman het volgende:
Had ik net even trek in een kroket, was er geen frituur in de buurt. Balen!
Maar geen paniek, ik smeet die kroketjes gewoon even in de oven op 250 graden.
Op een gegeven moment begon het toch wat te stinken en wat bleek, de kroket was opengebarsten en de ragout was eruit gelopen. En het korstje was wit gebleven.![]()
Het hoopje toch maar op m'n brood geschept en opgegeten, was nog best lekker eigenlijk!![]()
Klacht: AH-kroketten barsten open en blijven wit in de oven.
7 minuten, dan draaien, 7 minuten, dan draaien en dan dat 2x of totdat het gaat ruiken (maar dan ben je dus te laat)quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:05 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
2x draaien dan ligt hij nog steeds hetzelfde ?
En hoe vaak 7 minuten ?
Dat zijn dus voorgefrituurde kroketten opgewarmd in de oven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:26 schreef zoekeenleven het volgende:
bij mij op school verkopen ze krokketten uit de oven zijn wel mooi gekleurd en smaken goddelijk!
nee waarom.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Broodje kroket = gezonder dan broodje kaas.
Geloof je dat nu echt of zit je te trollen? In een kroket zit vlees van de meeste laagste rang.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Broodje kroket = gezonder dan broodje kaas.
En daarom is het ook zo lekker: er zit alleen maar afval in.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:23 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Geloof je dat nu echt of zit je te trollen? In een kroket zit vlees van de meeste laagste rang.
Ja en als je dat dus niet hebt?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:24 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ja trut, flikker die kroket dan ook niet in de oven, maar in frietvet van 190 graden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |