http://www.straatwoordenboek.nl/letter/W/wakaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een achterlijke zelfverzonnen taal op een forum spreken en dat "straattaal" noemen.
jij was net eerderquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/W/waka
waka betkent in het surinaams lopen achterlijke boerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een achterlijke zelfverzonnen taal op een forum spreken en dat "straattaal" noemen.
Dus het moet z'n lopen zetten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:00 schreef eywtf het volgende:
[..]
waka betkent in het surinaams lopen achterlijke boer
Boeler.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik kan het wel spreken, maar niet lezen.
Moet ik dan een audio- / videoklacht maken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wie schrijft er nou in straattaal.Dan is het hele idee weg.
JA!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Moet ik dan een audio- / videoklacht maken?
Extra klacht om te lachen: "Slang" is straattaal voor straattaal.quote:
Je kunt ook gewoon schrijven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Moet ik dan een audio- / videoklacht maken?
DAN KAN JE TOCH WEL NEUKEN?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:15 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nice, mijn swagger is dus zó aan dat zelfs lesbiennes mij willen!
Toen ik een keer aan het treuzelen was bij de uitgang van de trein riep een kudde Antiliaanse meisjes 'zet die waka'quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lolquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:16 schreef poqpoq het volgende:
ik dacht trouwens dat waka wekker betekende. maar het is dus lopen. Vreemd.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |