Het gaat toch ook over hemzelfquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:18 schreef mangalie het volgende:
Ik kan Flip niet aanhoren..Hij is zichzelf gebleven/dicht bij zichzelf geblevenikikikikikik
Hij is onzeker over zijn tepels en wil ze laten verkleinen......Wil vast mamajo wel doenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:18 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Snap echt niet wat die het over heeft met dat ie het zelfde probleem als Maik heeft?
tot morgenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:18 schreef Ireth het volgende:
Oke ik ga Joep uitlaten, dit gaat een anderhalf uur duren denk ik...
eh laura? niemeer doen hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:18 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje. *kriebel, kriebel*
Ja dat weet ik. Sorry beetje raare uitleg. Ik snap niet wat het probleem bij hem isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:19 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Hij is onzeker over zijn tepels en wil ze laten verkleinen......Wil vast mamajo wel doen
Jup. Hij was t toch die zei geen vrienden te hebben irl?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:20 schreef mcspicy het volgende:
Heel veel vrienden gemaakt en die vrienden ook keihard genaaid
Luisterd en hoor dat Flip niet voor de ton gaat maar zich zelf tegen gekomen is en geleerd heb.quote:
Waar je mee omgaat wordt je mee besmetquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:18 schreef mangalie het volgende:
Ik kan Flip niet aanhoren..Hij is zichzelf gebleven/dicht bij zichzelf geblevenikikikikikik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |