Hehe, ach ben niet heel zielig ofzo idd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:47 schreef freud het volgende:
Ouch, ja, dan is het tricky... Maar goed, aan de andere kant ken ik ook de tarieven van externen.
Ja, had hem al een paar minuten laten staan maar er gebeurde niks. Toen in IE en firefox geprobeerd, weer niks. Net nog een poging gewaagd en toen ging het vlekkeloos.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
isdatzo, het duurt wel even voor die foto's bij 500px als er 100% staat verschijnen. Heb je wachten al geprobeerd?
En wat is jouw pagina?
Ik ken het.. Vroegah toen ik een jaar of 5/6? was, op de camping.. Oma ernstig ziek, we hadden op de camping een pager voor als het gedaan zou zijn met oma.. Samenloop van omstandigheden, onweer sloeg vlak bij de caravan in waardoor die een stukje van de grond kwam, alle lichten knalde eruit, en op dat moment ging die pager.. Heb altijd de schuld gegeven aan het onweer en jaren doodsbang geweest.. Maar nu weinig problemen meer meequote:Op woensdag 11 mei 2011 00:44 schreef taxibabe het volgende:
Nou nee.
Ik ben doodsbang voor onweer. Ik lag goed en wel in bed toen het begon. Heb een vriend gebeld of ik kon komen om daar te slapen. (ja zo bang ben ik).
Dus ik dacht snel weg voordat het erger wordt. Is het dus net tijdens het rijden in mn auto geslagen..![]()
Ik was echt in paniek, mn hart maakt nog steeds overuren.
Jaja.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:33 schreef kanovinnie het volgende:
Ziek. En ik zou vanmiddag naar een sollicitatie gaan.
Lullig!quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:33 schreef kanovinnie het volgende:
Ziek. En ik zou vanmiddag naar een sollicitatie gaan.
Nou ja,... ik kijk meestal ook nog een week na aankoop naar reviews om tegenover mijzelf te verantwoorden dat ik er zoveel geld voor heb neergelegdquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:24 schreef problematiQue het volgende:
Zo opvallend dat altijd als er een topic wordt geopend 'welke camera moet ik kopen' er opeens allemaal mensen die nooit in FOT komen hun eigen camera komen aanraden. Is dat een soort mentaal trucje om hun eigen aankoop goed te praten ofzo?
/leek psycholoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |