Ik ben op dit moment aan het afstuderen, maar ben van plan in september te starten met de pre-master Communication Studies. Daarna nog een jaar Corporate Communication. Mij zijn ze dus waarschijnlijk voorlopig ook niet kwijt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Denk het ook inderdaad.
Ach, voor mij maakt het niet zoveel meer uit
Is er nog iemand van jullie die na de zomer stopt i.v.m. afstuderen of iets dergelijks?
Hoeft niet eens een Panamera te zijn. Ik neem ook al genoegen met een dikke a6 of een keer een dikke 7 serie ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:37 schreef Fleauris het volgende:
Maandag sinds een maand weer eens werken, Capelle - Almere (C4), Den Haag - Breda (Passat).
Mehh ik wil weer dikke auto's rijden, dat je in de ritinformatie online kijkt en daar staat: "Porsche Panamera" oid
Heb het een beetje gehad met die modaal auto's
Je moet gewoon geluk hebben dat er en keer een leuke auto voor je tussen zit, had laatst een audi a5 sportback 2.0 tfsi quattro, dat was echt een leuk ding, maar voorderest heb ik ook nog niet echt dikke auto's gereden ofzo. Wat zijn de dikste auto's die jullie hebben gereden eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:46 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Hoeft niet eens een Panamera te zijn. Ik neem ook al genoegen met een dikke a6 of een keer een dikke 7 serie ofzo
Hier niet. Ik kreeg gisteren wel mijn belastingteruggaaf 2010 gestort.. Jan t/m augustus 1/3e loon. Vakantie kan geboekt worden. :pquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:17 schreef Mallet het volgende:
Ik heb al werk voor maandag. Twee ritten; geen bijzondere auto's. Weer aan de bak!
PS Hopelijk krijgen we loon vandaag!
Is ook wel, maar dan kunnen ze ons niks verwijten. Want we gebruiken geen klantinformatie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ah zo![]()
Maar ik denk dat als EW het wil dat ze nog steeds onze ware identiteit kunnen achterhalen n.a.v dit topic
Nope, ik kan nog een jaar of 3 door. Haha, hiken op je 24e. Ben benieuwd of ze me tegen die tijd nog niet ontslagen hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Denk het ook inderdaad.
Ach, voor mij maakt het niet zoveel meer uit
Is er nog iemand van jullie die na de zomer stopt i.v.m. afstuderen of iets dergelijks?
Verwend nest.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:37 schreef Fleauris het volgende:
Maandag sinds een maand weer eens werken, Capelle - Almere (C4), Den Haag - Breda (Passat).
Mehh ik wil weer dikke auto's rijden, dat je in de ritinformatie online kijkt en daar staat: "Porsche Panamera" oid
Heb het een beetje gehad met die modaal auto's
7-serie heb ik wel eens gehad. Eens in de zoveel tijd moet met geluk hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:46 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Hoeft niet eens een Panamera te zijn. Ik neem ook al genoegen met een dikke a6 of een keer een dikke 7 serie ofzo
Daarvoor moet ik wachten tot oktoberquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:27 schreef Mallet het volgende:
In augustus word ik 22. Dan gaat het uurloon eindelijk een beetje lekker omhoog.
Trouwens wel nice dat de harde kern hier nog een aantal jaren van de partij is.
Ze kunnen ons niet ontslaan volgens mij.. Zodra het jaarcontract is verlopen en ze bieden wederom werk aan hebben we een contract voor onbepaalde tijd.
Range Rover Sport,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:10 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Je moet gewoon geluk hebben dat er en keer een leuke auto voor je tussen zit, had laatst een audi a5 sportback 2.0 tfsi quattro, dat was echt een leuk ding, maar voorderest heb ik ook nog niet echt dikke auto's gereden ofzo. Wat zijn de dikste auto's die jullie hebben gereden eigenlijk?
Toch hoor ik je regelmatig klagen over je auto'squote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:14 schreef joppie_saus het volgende:
Met een beetje geluk ben ik in augustus afgestudeerd, dus dan neem ik afscheid. Mijn mooiste auto's zijn denk ik een A6 3.0 TDI, V70 D5 en een XC90 D5. Ik vergeet trouwens ook altijd wat ik mee heb qua auto's, het doet me niet zoveel.
wow 1M. Zeker nice. In mooi oranje kleur? Sommige auto's zijn toch erg lekker. Xj'tjes en Range Rovers en a8'en.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:23 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, blijkbaar ben ik weer de sjap van EW die telkens weer een busje onder zijn aars geschoven krijgt. Dat geeft alle reden tot zaniken. Hoewel, ik had afgelopen week een BMW 1 serie M-coupe, dus een BMW M1 zeg maar, die was wel prima.
Was het echt de M1, of was het een coupé met M-technic? De M1 is nog maar net leverbaar, en de wachttijden bedragen nog wel wat geloof ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:23 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, blijkbaar ben ik weer de sjap van EW die telkens weer een busje onder zijn aars geschoven krijgt. Dat geeft alle reden tot zaniken. Hoewel, ik had afgelopen week een BMW 1 serie M-coupe, dus een BMW M1 zeg maar, die was wel prima.
Nou wat let je? Plannen die sollicitatie..quote:Op zondag 15 mei 2011 10:56 schreef joppie_saus het volgende:
Nou ja deze was wel snel, maar 300+ pk had die zeker niet gok ik zo
Ik heb gisteren een rit als PC gehad, 'ingehuurd' door de ouders van een vriend van me. Ik moet zeggen, het bevalt me best.
Dat is het M-pakketquote:Op zondag 15 mei 2011 03:50 schreef joppie_saus het volgende:
Oh, dat zou ik echt niet weten. Hij had het M-logo in de velgen, het stuur, de versnellingspook, achterop de auto en een logo in de stoelen en op het dashboard.
Volgende week dinsdag. Spannuhhhnd (:quote:Op zondag 15 mei 2011 11:30 schreef Mallet het volgende:
[..]
CVhof had toch ook een sollicitatie voor PC gepland? Wanneer is dat?
Tja, dat weet ik niet eens zeker eigenlijk..Man, ik begin gewoon studie te verkloten..quote:Op zondag 15 mei 2011 11:51 schreef Renesite het volgende:
Maaar Jopke, ge hed toch nog wel een OV na volgend jaar?
Volgens mij is dat nog steeds veelvuldig het geval. Meestal zijn het toch pool auto's of voorloop of vervangend vervoer. Een enkele keer rijd ik in een gloednieuwe auto.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
Leuk topic!
Moet zeggen dat ik mijn nieuwe lease autos altijd zelf ophaal... altijd leuk zelf de eerste km's er op te zetten
Had me een leuke baan geleken tijdens studie.
woehoe Ajaxxx!!!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:12 schreef Chapelle het volgende:
Spoedje naar Amsterdam, zo maar eens vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |