Hoeveel uur heb je nu in totaal gemaakt?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:09 schreef ajaxcruijff het volgende:
Ook weer thuis na een monsterlijk lange rit. Daar op het kantoor vertelden ze mij dat het de rit van mijn leven zou worden. Werd het inderdaad, 1 stuk file:(
Gemiddeld onder het uur, krijg je in het midden van het land.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:21 schreef joppie_saus het volgende:
Korte ritjes maak je dan normaliter. Mijn langste rit is 3,5 uur (Emmen - Middelburg) maar verder heb ik gemiddeld ritten van 2 uur.
Is ook geen pijl op te trekken hoelaat ze daar dicht zijn...ene keer stipt om half 6 en de andere keer wordt je om half 8 nog gebeld voor een ritje.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:32 schreef CvHof het volgende:
Ik denk, probeer zelf wel ff te bellen, krijg ik de voicemail
Wel fijn dat je uren kan maken idd, maar zo'n hele dag in het ov is altijd zo klote... Je bent toch aangenomen om te rijden, niet als professioneel ov'erquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Mja, zo erg vond ik het niet hoor. Was allang blij dat ik niet al om 11 uur naar huis hoefde, want dan had ik me maar zitten vervelen hier
Nice! Leuk dagje.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:24 schreef Mallet het volgende:
Ik heb morgen 150km in een Ford Mondeo en 170km in een Mini Cooper.
Haha! Dat kun je altijd nog op je cv zetten. Naast hiker ook professioneel Reiziger in het Openbaar Vervoerquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:50 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Wel fijn dat je uren kan maken idd, maar zo'n hele dag in het ov is altijd zo klote... Je bent toch aangenomen om te rijden, niet als professioneel ov'er
Mini cooper vind ik echt een fijne auto, had er maandag eentje met 120pk, rijdt best leuk en vind het mooie dingetjes.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:24 schreef Mallet het volgende:
Ik heb morgen 150km in een Ford Mondeo en 170km in een Mini Cooper.
Mijdrecht, afleveren bij ein directeur. Kreeg die slechts een Laguna automaatquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:23 schreef CvHof het volgende:
GefeliciteerdMijn ritjes zijn trouwens ook meestal een uur, een enkele keer heb ik wat langer. Maarja ook het midden van het land.
@ajaxcruijff waer moest je heen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |