Gleed ie uit en raakte bewusteloos ofzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:53 schreef BrandX het volgende:
Geen zeepschuim op de grond, ik herhaal, geen zeepschuim op de grond!
We lagen met zijn tweeen zwaar onderuitquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:55 schreef De_Viborateur het volgende:
[..]
Gleed ie uit en raakte bewusteloos ofzo?
Dat hebben we allebei nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:56 schreef FredvZ het volgende:
Ik zou de douche eerst vervangen door een bad.
Een beetje vent moet daar wel tegen kunnenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:09 schreef MisterSqueaky het volgende:
Zeep in ogen is niet zo fijn
Elkaar inzepen heeft wel iets. Maar tenzij je een behoorlijke straal hebt sta je vaak een beetje te koukleumen
True. TS zal er minder last van hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:12 schreef Black_Ninja het volgende:
en een beetje heer geeft natuurlijk 90% van de tijd het warme water aan zijn dame
Hoe bedoel je dat, mister squeaky?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:23 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
True. TS zal er minder last van hebben.
Ik haal er niet uit met wie je voor de 1e keer gaat douchen? Je ouders, je broer of zus, je voetbalteamleden of je geliefde?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:51 schreef whaduppp het volgende:
Hoe was de eerste keer? Seks erbij ofniet? Blunders? Do's en don'ts?
Spill it
JIJ zal onder de warme straal mogen staan. Als je vriendje lief isquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:33 schreef Modus het volgende:
Ohja en haar ook niet vragen je rug te scheren..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |