Lijkt me best knap als die de betekenis van de tekst om kan zetten in plaatjesquote:
Das waar, dit wordt de nieuwe Bob Ross. Alleen nog leren schilderenquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lijkt me best knap als die de betekenis van de tekst om kan zetten in plaatjes
Gezellig lijkt me.. Wil een keer een reunie van de basisschool regelen. Krijg je ook van die leuke momentenquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:42 schreef Mystikvm het volgende:
Vanavond eten met een schoolvriendje van vroegerHeb die jongen 12 jaar niet gezien dus gaat een behoorlijke trip down memory lane worden
Zin an!
Is net wat je er zelf van maakt denk ik.. Vind het juist wel leuk om weer mensen van vroeger te zien en te spreken. En als het weer klikt kun je altijd apart nog een keer afspreken.quote:
Coolquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:47 schreef Samzz het volgende:
Wat een onweer vannacht, dikke knallen, net een kanon!!
Alleen als je bang bent om schril af te steken bij je ongetwijfeld succesvollere ex-klasgenoten.quote:
Ja man.. Hoorde dat in Hengelo/Enschede bij veel huizen de stoppen erdoor waren..quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:47 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Wat een onweer vannacht, dikke knallen, net een kanon!!
Ik hoef die mensen niet te zien hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:48 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Is net wat je er zelf van maakt denk ik.. Vind het juist wel leuk om weer mensen van vroeger te zien en te spreken. En als het weer klikt kun je altijd apart nog een keer afspreken.
Dorpen zijn altijd goed (alleen is mijn woonplaats officieel een stad). Gewoon alleen de gezelligheid al (ons kent ons).. Inderdaad ook nog steeds veel contact met mensen van de scholen (middelbaar en basis)quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:48 schreef Nouk84 het volgende:
Van mijn middelbare school hoef ik écht geen reunie inderdaad. Basisschool lijkt me wel oké, maar ja een dorp hè, dus sommigen kom je nog regelmatig tegen...
Is toch ook prima! Das jou keuzequote:Op woensdag 11 mei 2011 08:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoef die mensen niet te zien hoor.
Ai das niet zo fijn.. Dus onder de dekens zitten te rillen??quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:52 schreef Samzz het volgende:
@Spijker: idd heel slecht geslapen hier. Ik ben bang voor onweer namelijk.
Morguh!quote:
Ik Google ze soms wel eens. Wil toch even weten of sommigen het 'gemaakt' hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik zie niemand meer uit die tijdHeb er wel een paar op facebook, maar das alles.
En? Is er eentje die met een gehuurde Lamborghini op de reunie aan komt zetten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik Google ze soms wel eens. Wil toch even weten of sommigen het 'gemaakt' hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |