ik denk eerder een paar kankerkutkazen...quote:
Ook mogelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik denk eerder een paar kankerkutkazen...
Hoe dan ook, mensen met zo weinig respect voor het leven verdienen het zelf niet.quote:
In de omgeving van Leek hebben vier AZC's gestaan. Die zijn nu bijna allemaal weg meende ik..quote:
Zulke dingen zijn niet te voorkomen. Dit lijkt mij dan ook vooral het werk van een stel bengels die aan elkaar wilden laten zien hoe stoer ze wel niet zijn(en wellicht 's avonds op bed liggen te huilen van spijt). Zulke fratsen zijn er altijd al geweest en zullen er altijd zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Gruwelijk misdrijf. Ik vraag me af ofdat dit soort misdaden te voorkomen zou zijn indien de Nederlandse politieagenten eens wat meer zouden surveilleren en dat gespreid over alle tijdstippen en alle dagen. Er zijn genoeg politieagenten hier maar wanneer zie je hen eens op straat buiten de winkelstraten en de uitgaansbuurten 's nachts?
We fokken boomklevertjes niet op industriele schaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:59 schreef Mendeljev het volgende:
We vermoorden iedere dag miljoenen jonge vogeltjes aan de lopende band in grootschalig opgezette kippenrennen. Wat precies maakt dit voorval ernstiger dan bovenstaande?
Nee die zijn te druk met het schrijven van boetes voor het fietsen door rood.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Gruwelijk misdrijf. Ik vraag me af ofdat dit soort misdaden te voorkomen zou zijn indien de Nederlandse politieagenten eens wat meer zouden surveilleren en dat gespreid over alle tijdstippen en alle dagen. Er zijn genoeg politieagenten hier maar wanneer zie je hen eens op straat buiten de winkelstraten en de uitgaansbuurten 's nachts?
Een middagje naakt vastbinden in de Hollandse weidevogels voličre van Blijdorp en de geslachtsdelen insmeren met vet en vogelzaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:11 schreef poetinmedvedev het volgende:
Ik vraag me of of je hiervoor gestraft kan worden? En wat voor straf?
Ben je een troll of moet ik het voor je spellen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:59 schreef Mendeljev het volgende:
We vermoorden iedere dag miljoenen jonge vogeltjes aan de lopende band in grootschalig opgezette kippenrennen. Wat precies maakt dit voorval ernstiger dan bovenstaande?
Wait what?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Eigenlijk heeft ie nog gelijk ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:43 schreef Unit_731 het volgende:
[..]
Ben je een troll of moet ik het voor je spellen?
Kippen: worden zo humaan mogelijk gedood voor nuttige toepassingen zoals voedsel.
Deze vogels: worden zinloos gedood uit plezier door kansloze randjosti's.
Dat is nog onbekend toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:43 schreef Unit_731 het volgende:
[..]
Kippen: worden zo humaan mogelijk gedood voor nuttige toepassingen zoals voedsel.
Spel het a.u.b. voor me!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:43 schreef Unit_731 het volgende:
Ten eerste weten we het motief van de dader niet en ten tweede voelen embryo's er niets van als ze gedood worden. Er is dus geen verschil met de vogelgenocide die we elke dag plegen, toch rouwen we wel om een paar kastkuikens en niet om de miljoenen die elke dag eindigen op ons bord.quote:Kippen: worden zo humaan mogelijk gedood voor nuttige toepassingen zoals voedsel.
Individuen die op eigen initiatief zoiets doen vind ik toch wel enigszins schokkend.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:17 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Spel het a.u.b. voor me!
[..]
Ten eerste weten we het motief van de dader niet en ten tweede voelen embryo's er niets van als ze gedood worden. Er is dus geen verschil met de vogelgenocide die we elke dag plegen, toch rouwen we wel om een paar kastkuikens en niet om de miljoenen die elke dag eindigen op ons bord.
Nounou, ze kunnen niet vliegen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:12 schreef heaven7 het volgende:
Zo triest dit. Ze zouden zelf van hun bed gerukt moeten worden en van het Hilton worden geduwd.
Vergeet je niet even te kijken naar hoe kippen hun leven doorbrengen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:43 schreef Unit_731 het volgende:
[..]
zielige zeikerd. wat is jouw probleem om tegen bepaalde feiten te zijn en daardoor de échte zaak te vergeten? heb je een links moreel geweten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Vergeet je niet even te kijken naar hoe kippen hun leven doorbrengen?
Ga je frustraties op iemand anders botvieren gast. Lees even waar ik op reageer en wat ik vraag.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zielige zeikerd. wat is jouw probleem om tegen bepaalde feiten te zijn en daardoor de échte zaak te vergeten? heb je een links moreel geweten?
Hihi.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:38 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Haha, iemand denkt dat ie in een fatsoenlijke land woont
Die kun je toch verplaatsen naar buiten? Ik bedoel: dat "aanraken en afstoten" verhaal is een fabeltje, dus afgezien van het niet kunnen terugvinden moet verplaatsen een optie zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:11 schreef DS4 het volgende:
Vorige week zelf nog een nestje met 5 eitjes moeten weghalen en dat deden we met pijn in het hart. Onbegrijpelijk dat er malloten zijn die het voor de lol doen.
(voor de goede orde: er was een nest gebouwd in onze woning in aanbouw en we wilde voorkomen dat de vogeltjes uit zouden komen en dan zouden verhongeren omdat het huis dan dicht is)
Hebben we gedaan. Tussen de hekken gezet zodat er geen kat bij kan komen. Helaas bleek het nestje de volgende dag verdwenen en het lag niet op de grond, dus ik vermoed mensenwerk...quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:31 schreef Frith het volgende:
Die kun je toch verplaatsen naar buiten? Ik bedoel: dat "aanraken en afstoten" verhaal is een fabeltje, dus afgezien van het niet kunnen terugvinden moet verplaatsen een optie zijn.
Precies.quote:Ontopic: wereldvreemde schoften die zoiets doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |