Oh zo...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:05 schreef Chai het volgende:
Zie posthistorie.
http://forum.fok.nl/user/history/273325
Daarom.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef remlof het volgende:
Godver, is die relitroll nu alweer terug?
*in kliko gooit
Je ondertitel is tof.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:21 schreef flap_konijn het volgende:
heel verkeerd pm gehad van dit persoontje ook maar niet op gereageerd want dan had ik een ban gehad denk ik![]()
misselijke teringhondoverigens heb ik niks tegen mensen die ergens in geloven...
Ik zei het uit naastenliefde, je haat gewoon liefde matteus5vers11 Zalig zijt gij, wanneer men u smaadt en vervolgt en liegende allerlei kwaad van u spreekt om Mijnentwil.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:21 schreef flap_konijn het volgende:
heel verkeerd pm gehad van dit persoontje ook maar niet op gereageerd want dan had ik een ban gehad denk ik![]()
misselijke teringhondoverigens heb ik niks tegen mensen die ergens in geloven...
dat je maar kapot valt en ik ik vroeg niet om jou medeleven en al helemaal niet dat ik jezus nodig heb en jezus red geen mensen ik haal je maar even uit je droomquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:40 schreef matthij02 het volgende:
[..]
Ik zei het uit naastenliefde, je haat gewoon liefde matteus5vers11 Zalig zijt gij, wanneer men u smaadt en vervolgt en liegende allerlei kwaad van u spreekt om Mijnentwil.
Waarom maakte je dan een topic aanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:25 schreef flap_konijn het volgende:
[..]
dat je maar kapot valt en ik ik vroeg niet om jou medeleven en al helemaal niet dat ik jezus nodig heb en jezus red geen mensen ik haal je maar even uit je droom
nog een fijne avond bal gehakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |