Ja togg. zwaaien werkt bij mij altijdquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja togg. zwaaien werkt bij mij altijd
Oh!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja togg. zwaaien werkt bij mij altijd
Hi babequote:
Heuj stifflerquote:
jaa lekker neem jij dan ook een wijntjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hi babe
wil je wat van me drinken
Just smile and wave boys, just smile and wavequote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
Die TT doet me denken aan: Cute and cuddly boys! Cute and cuddly
Madagascar
doing it atmquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa lekker neem jij dan ook een wijntje
Die is er ook jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Just smile and wave boys, just smile and wave
Je bent niet de enigequote:
Ik hier ook alquote:
Rennen !!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef _Fanta het volgende:
ze liepen weg, en eentje riep wie A zegt moet ook B zeggen. betekent dat ik nu achter hun aan moet lopen?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef _Fanta het volgende:
ze liepen weg, en eentje riep wie A zegt moet ook B zeggen. betekent dat ik nu achter hun aan moet lopen?
Fanta ouwe zuipschuitquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef _Fanta het volgende:
Jaaa en ondertussen roepen hoe leuk je ze vindtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef _Fanta het volgende:
ze komen wel terug toch als ze mij echt zo spannend vinde?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jaaa en ondertussen roepen hoe leuk je ze vindt
Je vergeet dat ie z'n piemeltje uit z'n gulp moet laten steken tijdens het achtervolgenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jaaa en ondertussen roepen hoe leuk je ze vindt
Nee vrouwen houden er van als de man moeite doetquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ze komen wel terug toch als ze mij echt zo spannend vinde?
"Ik leef nog " Dat behoeft enige uitlegquote:
dacht dat hij dat zelf wel wistquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vergeet dat ie z'n piemeltje uit z'n gulp moet laten steken tijdens het achtervolgen
Hahaha ga er maar ff voor zitten jochiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:55 schreef Stokstaart het volgende:
Een Feyenoord DJ, dan gaat ik ff luisteren.
whaha, ik zie het al helemaal voor me, ik met mn leuter uit mn broek achter die meisjes aanrennen met pot bier in de hand!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vergeet dat ie z'n piemeltje uit z'n gulp moet laten steken tijdens het achtervolgen
Doet me aan een bepaalde PF foto denken van ene dandybleuquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
whaha, ik zie het al helemaal voor me, ik met mn leuter uit mn broek achter die meisjes aanrennen met pot bier in de hand!!
Jaaa, ik hoest als een 85 jarige roker met COPDquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
"Ik leef nog " Dat behoeft enige uitleg
Ja ik had wel een toffe dag vandaagAlleen heb het nu warm
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
whaha, ik zie het al helemaal voor me, ik met mn leuter uit mn broek achter die meisjes aanrennen met pot bier in de hand!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
whaha, ik zie het al helemaal voor me, ik met mn leuter uit mn broek achter die meisjes aanrennen met pot bier in de hand!!![]()
![]()
Het is wel een man hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dacht dat hij dat zelf wel wist
Ik zou het gewoon doenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
![]()
daarom, viel volgens mij hun toch al op dat ik hele tijd zat te koekeloeren, mjah real life borsten, probeer dan maar us je ogen op je scherm te houden. lukt niet!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doen.. krijg miss zelfs een hotel overnachting
lukt mij anders aardigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
daarom, viel volgens mij hun toch al op dat ik hele tijd zat te koekeloeren, mjah real life borsten, probeer dan maar us je ogen op je scherm te houden. lukt niet!
quote:
voorrondesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik wil wel ff lachen!Is dat vanavond?
Humurduck en Koelkast sowiesoquote:
ja en? kan ik boobies nog wel leuk vindenquote:
Misschien is er wel de nieuwe Lordiquote:
niks mis met boobies tochquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja en? kan ik boobies nog wel leuk vinden
Nu nl1 natuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe laat & welke zender? Misschien dat ik ff 5 minuten ga kijken.
Ik iig nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Wie gaat er nou voorrondes van song festival kijken als je DJ Onlogisch op ONZ-radio hebt?
Dit dus.. ik kies voor jou hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Wie gaat er nou voorrondes van song festival kijken als je DJ Onlogisch op ONZ-radio hebt?
ik heb 1 oortje in met onlogisch heurquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:02 schreef onlogisch het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow nee dan blijf ik nog ff hier luisteren.
* onlogisch aait Knetterkrankjorumquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb 1 oortje in met onlogisch heur
Meen je niet. Op wat fap je dan dikke ghetto sloeriesquote:
Van die dikke negerinnen met mega memmenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meen je niet. Op wat fap je dan dikke ghetto sloeries
Oehquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Van die dikke negerinnen met mega memmen
nogmaals: owquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Beter een beetje volume dan die skinnybitches tochquote:
ja maar ik ben heul geen negerinquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beter een beetje volume dan die skinnybitches toch
Echt nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar ik ben heul geen negerin![]()
wel dik though
Jaaa hier ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
* krijgt allemaal flashbacks naar zn jeugd door dit nummer![]()
Door een abonnement op een bepaald topic wordt je daar welles toe gedwongenquote:
Je jeugd?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
Zing met mij mee, ik zing ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaaaah
ik wil meezingenmaar durf niet
Zingt hier meequote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaaaah
ik wil meezingenmaar durf niet
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
quote:
Bijlmerpoort pussy...hahahaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lukt je aardig voor zo kort ik nog maar ben ingetunedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]Dat is ook de bedoeling van mijn show. Back to memory lane
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pink floyd![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Maar "ze" draaien altijd deze (of die met die kinderen, afijn). Draai eens wat anders. See Emily Play, Brain Damage, etc.quote:
Mja ik kan er wel mee levenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar "ze" draaien altijd deze (of die met die kinderen, afijn). Draai eens wat anders. See Emily Play, Brain Damage, etc.
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jullie mogen me aanraken, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pink floyd![]()
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik zal 'm op m'n beste Twents insprekenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Da's goed dat je er over begint. Jij mag ook een jingle voor mij inspreken
Doen! Bazenspel!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga van de week MK9 een keer in mijn xbox gooien.
Ik ben nog aan het nadenken wat ik hierop kan zeggen zonder dat het rot overkomt.quote:
Mortal Kombat? Dan wil ik wel tegen je vechten via XBOXLquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga van de week MK9 een keer in mijn xbox gooien.
dat snapte ik.quote:
Maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het nadenken wat ik hierop kan zeggen zonder dat het rot overkomt.
Hé, flauwquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat snapte ik.
wou een keer niet het standaard antwoord geven
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mortal Kombat? Dan wil ik wel tegen je vechten via XBOXL
Ooh, wanneer gaan we in de karaokebar hangen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak je geen zorgenIk weet dat ik verschrikkelijk zing
Oh! Dat is best een leuk ideequote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, wanneer gaan we in de karaokebar hangen?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:22 schreef Stokstaart het volgende:
Als dit je jeugdsentiment is ben je ook rond de 30 he
Ik ben 36, en dit nummer zegt me niks.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:22 schreef Stokstaart het volgende:
Als dit je jeugdsentiment is ben je ook rond de 30 he
Jij was wellicht meer into the rock?quote:
Ach uit de '80s enzo vind ik pop ook wel leuk!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij was wellicht meer into the rock?
heb je mijn jingle nog gehoord/gedraaid?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:25 schreef Stokstaart het volgende:
Msn aanmelden met een Gmail-account gaat niet he tjonge jonge
Ik heb jouw jingle nog niet gehoord?!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je mijn jingle nog gehoord/gedraaid?
ik was even afwezig
ik welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb jouw jingle nog niet gehoord?!
www.passport.netquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:25 schreef Stokstaart het volgende:
Msn aanmelden met een Gmail-account gaat niet he tjonge jonge
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb jouw jingle nog niet gehoord?!
quote:
Deze kunnen we wel zingen in die karaoke barquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:32 schreef Watertornado het volgende:
Bij dit nummer ga ik altijd mijn versterker harder zetten, zo lekker.
niks te dankenquote:
Mensen die wél kunnen zitten moeten niet in zo'n blèrbar hangen. Die gaan maar lekker naar Idols toe ofzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze kunnen we wel zingen in die karaoke barAl ga ik 'm helemaal verkrachten omdat ik niet kan zingen, natuurlijk
Als we maar ook Paradijs bij het dashboardlicht kunnen meekrijsen. En wat té ernstige aprèsskiknallers.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze kunnen we wel zingen in die karaoke barAl ga ik 'm helemaal verkrachten omdat ik niet kan zingen, natuurlijk
Bijna 30 hequote:
nu ben ik heulegaar onzeker enzowquote:
Oeh ja! Meatloafquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als we maar ook Paradijs bij het dashboardlicht kunnen meekrijsen. En wat té ernstige aprèsskiknallers.
ach kop op, niet piekeren ...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu ben ik heulegaar onzeker enzow
Ach groot feest + pop komt helemaal goed (als we tegen die tijd nog op FOK! zitten kleine kans)quote:
So true Sammz je kan niet met ze maar ook zeker niet zonder ze...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Och man, stiekem kan meneer toch niet zonder mevrouw, houd ik mezelf maar voor dan
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach groot feest + pop komt helemaal goed (als we tegen die tijd nog op FOK! zitten kleine kans)
Dan heb je wel Tong80 ingehaald trouwens
Ik kan heel goed met vrouwen, dus in het eerste deel van je zin kan ik mezelf niet vinden hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:36 schreef McSteamy het volgende:
[..]
So true Sammz je kan niet met ze maar ook zeker niet zonder ze...
QFTquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:36 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Vanmorgen las ik het op Fokquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jaja, sinds gister zeker bekendgemaakt.
nou ~70 Jaar lukt welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:36 schreef McSteamy het volgende:
[..]
had het over vrouwen vanuit een mannelijk oogpunt ...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan heel goed met vrouwen, dus in het eerste deel van je zin kan ik mezelf niet vinden hoor
Mannen moeten niet zeikenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:38 schreef McSteamy het volgende:
[..]
had het over vrouwen vanuit een mannelijk oogpunt ...
want dat is de specialiteit van de vrouwen?quote:
Jochiequote:
QFTquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
want dat is de specialiteit van de vrouwen?
haha vandaar dat Bob schreef know woman no cry..hahahaquote:
De mijne zijn tietenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
want dat is de specialiteit van de vrouwen?
Die postte je net ook al, niemand klikt toch hoorquote:
Jijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Doen we als de vrouw dr rechten en plaats niet kent
oh. ik zit bij 2 topics te smerissenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die postte je net ook al, niemand klikt toch hoor
*FAIL Voor ajaciedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die postte je net ook al, niemand klikt toch hoor
LETTERLIJKquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ohjee ondeugend en Samzz glijden nu beiden van hun stoel
Bring in the towels!
Maar dat schreef ie niet... No woman, no cryquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:39 schreef McSteamy het volgende:
[..]
haha vandaar dat Bob schreef know woman no cry..hahaha
Ik zit in bedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ohjee onlogisch en Samzz glijden nu beiden van hun stoel
Bring in the towels!
Ik zeik niet, ik doe een plasjequote:
Ik doe dat liever op de wc, maar goed, verschil moet er zijn!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit in bed
[..]
Ik zeik niet, ik doe een plasje
anders is alles saaiquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik doe dat liever op de wc, maar goed, verschil moet er zijn!
Interessante positie. Ik zou op bed zitten of in bed liggen. Maar je zit dus op het matras en hebt de deken eroverheen geslagen?quote:
Ik heb het ook over de wcquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik doe dat liever op de wc, maar goed, verschil moet er zijn!
Ik zit in bedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Interessante positie. Ik zou op bed zitten of in bed liggen. Maar je zit dus op het matras en hebt de deken eroverheen geslagen?
Of hebben we hier te maken met een klassieke vorm van Tweants dialect?
Gast, wtf?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
Pijnboompit pijnboompit, liggend kan je schijten maar 't is beter als je zit
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit in bedZittend, dekentje over me heen en laptop op schoot.
Figuered you didquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Geen dank, heb het met alle plezier gedaan
Dat snap ik ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |