Ach ja ieder zn ding he, ik zeg altijd maar zo. Je kan beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.quote:
dat laatste is ook wel eens gebeurtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ja ieder zn ding he, ik zeg altijd maar zo. Je kan beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doh!![]()
Vergeten om m om je nek te slingeren?
Heb je geen veren boa dan? Zo ja prop m daar in dan denkt men dat je een sjaal om hebt. En koud heb je t dan iig niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]dan ziet iedereen hem, en ze vinden al dat ze zo'n dikke nek heb
meestal rol ik hem op en bind hem vast aan de zijkant van mn been. Daarom koop ik ook altijd van die wijde broeken
ik vind mannen met sjaaltjes zo gayquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je geen veren boa dan? Zo ja prop m daar in dan denkt men dat je een sjaal om hebt. En koud heb je t dan iig niet.![]()
volgens mn vriendin nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar dat ben jij toch ook?![]()
Of mis ik wat.
![]()
Sinds wanneer is Vullie een vrouw?quote:
Er is een heleboel veranderd sinds je het niet meer speelt. All1 ben ik de verkeerde om antwoord te geven op je vraag. Mijn team staat ook op een laag pitje atm.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:26 schreef komrad het volgende:
nu ik er toch ben, is het nog wat: hattrick?
heb het eigenlijk niet gemist sinds mijn team verlopen is
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Vullie een vrouw?Nou snap ik t helemaal niet meer.
![]()
Oh wacht hij is t vrouwtje in jullie relatie natuurlijk.
quote:13-05-2011 (8/45) De training van deze week is verloren gegaan als gevolg van onbegrijpelijke acties van de manager van de club.
mwah, mijn team was ook verlopen. Heb nu weer een team maar ben niet super actief. Geen zin om tijd vrij te maken om actief naar trainees te zoeken enzo. Heb alleen weer een team zodat ik hier legaal kan postenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:26 schreef komrad het volgende:
nu ik er toch ben, is het nog wat: hattrick?
heb het eigenlijk niet gemist sinds mijn team verlopen is
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mwah, mijn team was ook verlopen. Heb nu weer een team maar ben niet super actief. Geen zin om tijd vrij te maken om actief naar trainees te zoeken enzo. Heb alleen weer een team zodat ik hier legaal kan posten spammen
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |