Ping pingpongt tegen Pong. Ping pingpongt de pingpongbal naar Pong en Pong pingpongt de pingpongbal naar Ping. Ping en Pong pingpongen graag.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:48 schreef BrandX het volgende:
Ik zwaai alvast
ik ga over een klein uurtje richting Ahoy, als VIP naar het WK tafeltennis toe![]()
![]()
Zo'n EK boksen organiseren heeft zo zijn voordelen![]()
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er niets van weet.
Niet meer wilde komen of gewoon even weg bleef?
lol!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:44 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ping pingpongt tegen Pong. Ping pingpongt de pingpongbal naar Pong en Pong pingpongt de pingpongbal naar Ping. Ping en Ping pingpongen graag.
1 keepertje in mijn jeugdteam die max. goed kan worden. Als je hier niet op traint, maar wel telkens opstelt als keeper, traint hij wel keepen dan, of is dat te verwaarlozen ?quote:Bastiaan Waardenburg
15 jaar en 74 dagen
Keepen: onbekend (max. goed)
Hij traint dan geen keepen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:53 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
1 keepertje in mijn jeugdteam die max. goed kan worden. Als je hier niet op traint, maar wel telkens opstelt als keeper, traint hij wel keepen dan, of is dat te verwaarlozen ?
Ok zonde, zou anders een goede opvolger voor mijn keeper nu zijn (maar misschien is hij al redelijk :p)quote:
Dat kan je zo uitvinden door in je oefen pot een keer secundair primair keepen te trainen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:55 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ok zonde, zou anders een goede opvolger voor mijn keeper nu zijn (maar misschien is hij al redelijk :p)
Owja handig iddquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan je zo uitvinden door in je oefen pot een keer secundair keepen te trainen.
Sorry Primair moet dat zijn.quote:
quote:Voor wat betreft je primaire training zal je trainer je informeren over de huidige vaardigheid van één speler die ten minste 44 minuten op een trainingspositie heeft gespeeld (en dus meer dan alleen een klein effect zal merken). Hetzelfde geldt voor je secundaire training, maar in dit geval zal hij je informeren over het maximale potentieel in plaats van over het huidige vaardigheidsniveau. Let wel: je krijgt geen trainingsrapport voor het tweede trainingstype als deze hetzelfde is als de primaire training. Als van alle spelers op een trainbare positie al bekend is wat hun maximale potentieel is, kan je trainer je hierover uiteraard geen verslag meer geven.
Ah, zo werkt dat dusquote:
Van je andere spelers bedoel je dan zeker? Want van die keep weet je dat toch al?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:00 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ah, zo werkt dat dus, zo nu en dan die trainingsvormen eens omdraaien om te kijken wat het maximaal haalbare is.
Ja andere spelers idd, ik heb nu nog heel veel met max. onbekend. Dat vind ik irritantquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Van je andere spelers bedoel je dan zeker? Want van die keep weet je dat toch al?
Ah zo. Ja daar kan je dan de komende tijd ff wat aan doen. Weet je meteen of ze het waard zijn om training te blijven krijgen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:06 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ja andere spelers idd, ik heb nu nog heel veel met max. onbekend. Dat vind ik irritant
Altijd al wat afstand gevoeld.quote:
Zo schiet t niet op....quote:Top 20 in de Hattrick-reeks van vandaag tot en met 14:08 uur
Geen cijfers beschikbaar!
dacht al dat ik dat alleen voeldequote:
wie zijn datquote:Dit topic heeft 11 volgers die niet gereageerd hebben.
Allemaal oldbies natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:56 schreef The_Hives het volgende:
nog een tooltje http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
[..]
wie zijn dat
Kan ook ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:20 schreef The_Hives het volgende:
of mensen die in het vorige topic gepost hebben. Met een reeks volg je het dan ook automatisch
fop neger!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:20 schreef The_Hives het volgende:
of mensen die in het vorige topic gepost hebben. Met een reeks volg je het dan ook automatisch
kommiequote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
2e bij jou en de nr 1 komt hier niet meer! Dus sta ik stiekem 1e.
[..]
Zit je m nou helemaal plat te smsen, bellen, mailen oid of ie maar please een post wil plaatsen oid?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:57 schreef The_Hives het volgende:
iemand die trouwens de Giro kijkt? Die Hoogerland, wat een mannetje
Laat me raden. Dat topic ging over wielrennen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:06 schreef The_Hives het volgende:
jawel hoorheb hem 2 dagen terug ofzo in een topic gevraagd of hij nog aan hattrick deed. Toen we het over oldbies hadden
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Laat me raden. Dat topic ging over wielrennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |