Ongetwijfeld! Maar ach... als het maar leuk isquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Mja, op zich wel. Maar er valt vast wel ergens sneller grote winst te behalen
Dat sowieso!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ongetwijfeld! Maar ach... als het maar leuk is
quote:Verjaardagen komende week
Efrén Pinto
20 jaar en 108 dagen
Andrea Sotgia
22 jaar en 110 dagen
Verjaardagen afgelopen week
Sergen Bulak
21 jaar en 4 dagen
Dat probleem heb je toch juist minder met passen trainen, omdat het een bijskill, en normaal gesproken niet de hoogste, skill is?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat sowieso!
Ik kom nu wel ook achter de keerzijde van passen trainen: Mijn salarissen gaan de 2 ton overstijgen deze week.
[..]
Dat klopt. Maar omdat ik geen mainskills train, moet ik spelers in mijn team aankopen die al een hoge mainskill hebben. Maar dan wel het liefst zo jong mogelijk. En dan ook nog eens op veel trainingsplaatsen (minimaal 8 in mn A-team, eventuele reserves in mijn B-team)quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:25 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dat probleem heb je toch juist minder met passen trainen, omdat het een bijskill, en normaal gesproken niet de hoogste, skill is?
Goede uitlegquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar omdat ik geen mainskills train, moet ik spelers in mijn team aankopen die al een hoge mainskill hebben. Maar dan wel het liefst zo jong mogelijk. En dan ook nog eens op veel trainingsplaatsen (minimaal 8 in mn A-team, eventuele reserves in mijn B-team)
Gevolg:
Veel hoge aanschafwaarden, veel stijgende salarissen
Ben de laatste tijd ietwat (te) druk en had de uitnodiging tussendoor ergens voorbij zien komen. Alleen even niet er aan gedacht om hem netjes af te wijzen (geen zin/tijd om HTO te ontdekken, ben wel tevreden met HT zelf)quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
@flap:
Misschien iemand anders inviten, dF gaat niet accepteren lijkt me.
Is ook een idee...een wereldklasse mid of spits kopen met zwak passen als ie 20.0 is, en dan nog op zijn 22ste met dubbel wereldklasse verkopenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Flap: iets meer winst haal je normaal gesproken door vanaf zwak Passen op te trainen. Wordt ook niet meegerekend in de tvgl en is toch weer een niveautje extra t.o.v. slecht
[..]
Ben de laatste tijd ietwat (te) druk en had de uitnodiging tussendoor ergens voorbij zien komen. Alleen even niet er aan gedacht om hem netjes af te wijzen (geen zin/tijd om HTO te ontdekken, ben wel tevreden met HT zelf)
Overigens vanmiddag 5-0 gewonnen, ronde9 beker inmiddelsWordt waarschijnlijk wel ook het eindstation, mede omdat m'n beste winger er met een +3 afgetrapt is en op z'n vroegst over 1,5 week pas weer speelt. Nouja, mooi avontuurtje in ieder geval zo
Hoeveel ronde's heb je voor je 1/8ste finale's heb ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Flap: iets meer winst haal je normaal gesproken door vanaf zwak Passen op te trainen. Wordt ook niet meegerekend in de tvgl en is toch weer een niveautje extra t.o.v. slecht
[..]
Ben de laatste tijd ietwat (te) druk en had de uitnodiging tussendoor ergens voorbij zien komen. Alleen even niet er aan gedacht om hem netjes af te wijzen (geen zin/tijd om HTO te ontdekken, ben wel tevreden met HT zelf)
Overigens vanmiddag 5-0 gewonnen, ronde9 beker inmiddelsWordt waarschijnlijk wel ook het eindstation, mede omdat m'n beste winger er met een +3 afgetrapt is en op z'n vroegst over 1,5 week pas weer speelt. Nouja, mooi avontuurtje in ieder geval zo
sure, wat wil je weten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:03 schreef Armageddon het volgende:
Mensen, ik ben nu al een hele tijd bezig met hattrick maar heb nu net een jeugd team gestart. Ik snap er de ballen van. Kan iemand mij daar mee op weg helpen?
quote:Jory Baart (320468331)
17 jaar en 3 dagen, volgende verjaardag: 29-08-2011
Netherlands
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: JvP
(sinds 09-05-2011)
Total Skill Index (TSI): 930
Loon: 450 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 2/20 waardeloos
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 7/20 goed
Spelhervatting: 5/20 matig
quote:STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 12-05-2011 08:41
Vraagprijs: 0 ¤
Hoogste bod: 357 000 ¤ door UltimaSperanza
Restecp!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
quote:12-05-2011 Match reports in different languages
Last night the reporters for your matches decided to swap notes. Which had for effect that your match reports can be in many different languages. It might also affect past match reports. We are working on getting them back to your language settings.
You might have noticed also that some of the player names have gone missing in your match reports. We are working on getting those back as well.
quote:Kotijoukkue antoi luovutusvoiton, ja hävisi siten ottelun 5-0, koska he eivät saaneet kasaan yhdeksää pelaajaa ottelua varten. Kotiyleisö ei ollut iloinen... De spelers van Chad kregen als opdracht mee om veelvuldig de zijkanten te benutten. Bifröst näytti suosivan hyökkäyksiä keskeltä. Bifröst vertrouwde op zijn countervaardigheid. Après 30 minutes, une contre-attaque rondement menée par les joueurs de Bifröst sur le flanc droit permit à Clemens Tode de se retrouver seul face au gardien adverse. Il ne rata pas cette opportunité d’inscrire le but du 0 - 1. etc etc.
Oeps.. vergeten nieuwe spelers te kopen.quote:Kluitje 0 - 5 Dynamo (331562256)
11-05-2011 17:05
Er was geen regen voorspeld, zodat er vandaag 587 toeschouwers naar Boschveld kwamen. Kluitje startte in een strategische 3-4-0-opstelling. Volgens het programmaboekje mochten deze spelers het gaan proberen: van den Bosch - Moreau, Van den Bosch, Varga - Angelov, de Gruyter, Cavaliere, Lurch -.
De 3-5-2-opstelling van Dynamo zag er boeiend uit. De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Wang - Blaauboer, Immerman, Brinkman - van Gerner, Bernhard, van Puffelen, Jochems, Spriet - Wolfrat, Kurunsaari.
De supporters van het thuisteam jouwden hun ploeg uit toen deze er niet in slaagde om de minimaal vereiste 9 spelers op de mat te krijgen. De bezoekers kregen een reglementaire overwinning in de schoot geworpen. De wedstrijd eindigde in 0-5.
Er hebben van de 22 personen van het HT-team, maar 3 personen aan Open gewerkt. Ik denk niet dat die 3 personen het verschil uitmaken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
@ Hattrick : Vooral lekker door gaan met dat bagger Hattrick Open......
Die moet naar het awards topic in.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:13 schreef Outpost76 het volgende:
Ohhhh KUT!![]()
[..]
Oeps.. vergeten nieuwe spelers te kopen.
iddquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die moet naar het awards topic in.
3 personen die veel tijd hebben weg gegooid.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er hebben van de 22 personen van het HT-team, maar 3 personen aan Open gewerkt. Ik denk niet dat die 3 personen het verschil uitmaken.
Voor een oefenpotje?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die moet naar het awards topic in.
Je hele training is naar de klote nu hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
3 personen die veel tijd hebben weg gegooid.
[..]
Voor een oefenpotje?
Hoezo? All1 voor die 6 die woensdag geen training hebben gehad toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hele training is naar de klote nu hoor.
ja, maar wat dacht je van de centen die je nu mislooptquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoezo? All1 voor die 6 die woensdag geen training hebben gehad toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |