Als Jan het zegt...quote:
Vertonghen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:58 schreef Smoofie het volgende:
Vertongen moet trouwen en een NL paspoort nemen
Leuke energie heeft die gast sowieso. Dat verhaal over hoe hij op zijn fietsje naar de studio is gekomen vind ik ook wel tekenend.quote:
Als je een shirt van hem bestelt laat je dat dan ook aanpassen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]Ik blijf gewoon Vertongen typen, met die kut H
En wat hij van Spangas vindt!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zul jij nooit weten wat voor boodschappen Vertonghen doet.
Het sloeg echt helemaal nergens op, ging over zijn vriendin, wat voor boodschappen hij had gedaan en maar een paar zinnetjes over voetbalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ben vergeten te kijkenDus vannacht maar 's tsjekken.
Ja, erger nog. Waarschijnlijk heeft ze die gekregen van Vertonghen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:09 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
En ze heeft n kettinkje met d'r eigen naam erop![]()
Maar ze ziet er wel schattig uit... als in... niet echt
Ach, vond het wel leuk om iets te horen over z'n privé leven. Vertonghen zelf was volgens mij ook wel blij dat het niet over voetbal ging. Tof trouwens dat ze dat shirt gaven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het sloeg echt helemaal nergens op, ging over zijn vriendin, wat voor boodschappen hij had gedaan en maar een paar zinnetjes over voetbalEn over een andere club.
mathijs is ook een Ajax fapper heh.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, erger nog. Waarschijnlijk heeft ze die gekregen van Vertonghen.
[..]
Ach, vond het wel leuk om iets te horen over z'n privé leven. Vertonghen zelf was volgens mij ook wel blij dat het niet over voetbal ging. Tof trouwens dat ze dat shirt gaven.
Hij woont dan ook in Amsterdam. Alhoewel hij van voetbal niet echt kaas gegeten heeft.quote:
Ik ben al sinds 2004 niet meer over Ajax gekomen andersquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eey, als je lang supporter bent kun je toch een fapper zijn? Jackie is ook een fapper
, klomp ook een Ajax fapper
Trouwens, je noemt jezelf en MSNK alleen maar geen fappers omdat dat niet mag van je geloofquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 2004 niet meer over Ajax gekomen anders
Kan dat kneuzerige gebash nu weer kappen? Ik ben wel klaar met die puberale ík ben een echterdere echte fan dan jij een echterdere fan bent' soap.quote:
Jozefzoon>Ebeclilioquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:32 schreef Chase_Utley het volgende:
Hopelijk kunnen Jozefzoon en vooral Bonevacia volgend jaar stappen maken tijdens de verhuurperiode.
Al denk ik zelf dat Jozefzoon uiteindelijk geen vaste speler binnen Ajax gaat worden.
Ook ben ik benieuwd wat Ajax met Jan-Ari vd Heijden wil gaan doen. Kan in principe onze eigen Theo Janssen worden, al vind ik hem nog steeds de traag (Maar dat is Theo natuurlijk ook.)
Al is Ebecillio vaak een blind paard, ik zie in hem meer talent dan in Jozefzoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |