Ik ga deze maar weer eens omhoog schoppen

we zijn namelijk weer een heel eind verder! We hebben inmiddels visa voor India, Iran en (hopelijk deze week) Pakistan in ons paspoort zitten. Dit betekent dat ik volgende week alleen nog Nepal en (indien we er doorheen mogen met de auto, die vraag staat nog uit) Vietnam moet aanvragen.
De auto is inmiddels zo goed als klaar, we missen alleen nog een luifel

We hebben 2 ker "proefgeslapen" en daar zijn nog een aantal dingen uit voortgekomen, zoals: hoe gaan we onze flessen meenemen

Daar moeten we nog even een constructie voor bedenken want los meenemen was geen succes. Verder sliep de matras vreselijk, dus we hebben matjes gekocht. Verder zijn we bezig met de kleine dingen te kopen: blikken vlees (nee geen Smac, onze slager blikt zelf vlees in, heel relaxt, we hebben dus echte hollandse gehaktballen bij als noodvoorraad ), wat gaan we meenemen aan kleren (en vooral, wat kan er mee), wat voor ander eten gan we meenemen ( bestaat er nog zoiets als gedroogde groenten, want uit blik vind ik vies ... Vooral boerenkool zou ik wel mee willen nemen, gewoon voor het idee

) enz ...
Vertrekdatum staat nog steeds op 1 September.
We hebben inmiddels ook een site voor alle trouwe volgers
http://www.110overland.nl