Als we dan in S'veen zijn kom ik wel even gedag zeggen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
oooh ja, die ken ik wel idd.
kom je ook nog ff buurten bij teun over pak 'm beet 6/7 weken? wat een voorpret he. tiswat?
quote:
trusten laysquote:
Kwestie van plannenquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als we dan in S'veen zijn kom ik wel even gedag zeggen.
leuk!quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als we dan in S'veen zijn kom ik wel even gedag zeggen.
Je bent er maar druk mee hè. Bijna je periode en vandaar al dat gedoe?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:06 schreef mootie het volgende:
Broekenla en stapel shirtjes met korte mouwen zijn op orde.
Beetje een combinatie van beidenquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
leuk!
heppie een latrelatie? of pendelen jullie een beetje?
Dit plan stamt al van een paar periodes terug, ik ben best goed in dingen uitstellen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee hè. Bijna je periode en vandaar al dat gedoe?
Ah, het gaat de goede kant op!quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:06 schreef mootie het volgende:
doe je het naakt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:06 schreef mootie het volgende:
Gooi het dan in zo'n bak van een goed doel, dan kun je jezelf voorhouden dat er straks ergens een arm vrouwtje in verweggistan OLH op haar blote knieën dankt voor jouw kekke kleren zodat ze hem in het vervolg op haar met spijkerbroek bedekte knieën kan bedankenquote:
Ah zo, da's wel een eind weg idd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is zo arm en zo ver weg dat ze niet eens internet heeft...
Of naar de kringloop, waar iemand met genoeg geld voor een prikkie mijn geniale outfitjes scoort.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gooi het dan in zo'n bak van een goed doel, dan kun je jezelf voorhouden dat er straks ergens een arm vrouwtje in verweggistan OLH op haar blote knieën dankt voor jouw kekke kleren zodat ze hem in het vervolg op haar met spijkerbroek bedekte knieën kan bedanken
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:43 schreef willem-jozef het volgende:
ik zal afsluiten met een wijze haiku / hi![]()
de geilste badjas
misstond haar niet
ze kneep guitig in haar kut
trusten en liefzzz![]()
![]()
![]()
Eigenlijk ben ik best een weldoenertquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:41 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat moet je jezelf dus niet voorhouden, het gaat naar het afgelegen oezbekichatka, waar bittere armoe zo erg de standaard is dat ze er niet eens een woord voor hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |