Gympies meenemen voor later (ziet niemand)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:43 schreef Laysa het volgende:
En ik denk dat ik voor sleehakken ga....loopt wat makkelijker dan gewone hakken
Ik heb ook altijd sneakers in de auto liggenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Gympies meenemen voor later (ziet niemand)
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze lopen achter dus ik heb de opdrachten voor de aankomende 2 (?) weken ook al af.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:46 schreef remlof het volgende:
Zonde van het geld zo'n uitgebreide bruiloft. Als ik ooit al trouw doe ik dat gewoon in spijkerbroek en geef ik daarna een etentje voor wat familie en vrienden, that's all.
maar ook wel weer mooi Spuit, ja ach die mensen die toen geleefd hebben in de oorlog wat een ontberingenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Mijn ene opa heeft een groot deel van de oorlog doorgebracht in een werkkamp. Hij is na de bevrijding lopend terug gekomen. Zijn kinderen en kleinkinderen heeft hij bijna niets over die tijd verteld, zijn achterkleinkinderen ( met name onze dochters) wel heel veel. Wat wij weten over die periode van zijn leven weten wij grotendeels via onze dochters, raar he.
Dat is wel wat anders dan onder een trouwjurk, maar als ie lang is en je voelt je er beter op dan zou dat wel mijn keus zijn ja. Hakken hater als ik benquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd sneakers in de auto liggen
Ik had vandaag nieuwe schoenen aan en mijn vertrouwde Birckentocks in mijn handtasquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Gympies meenemen voor later (ziet niemand)
Je wilt zeker niets kwijt over de kleur enzo ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:42 schreef Laysa het volgende:
Ja jurk voor trouwen....weet al welke maar nu gaat mn moeder mee....en ik moet 2 paar schoenen, want we hebben binnenkort een mooi familiefeest en daar heb ik wel een jurk voor maar nog geen schoenen
o jawel hoor....het liefst het model zwart wit....marylin monroe stijlquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je wilt zeker niets kwijt over de kleur enzo ?
Ja nou ja ik moet er niet aan denken om op mijn dag op hoge hakken te lopen omdat het moet. Maar wat dat betreft trouw ik met Remlofquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vandaag nieuwe schoenen aan en mijn vertrouwde Birckentocks in mijn handtas
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:50 schreef Laysa het volgende:
Even voor de goede orde....ik ga niet in een trouwjurk...Ik ga in een liefelijk mooi jurkje....en daarna gaan we uitgebreid lunchen...met alleen de directe familie...So far voor die uitgebreide bruiloft
Dat heb ik al een keer gehad en kijk waar het eindigdequote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ik ooit trouw ach dromen mag altijd
Leuk! Je hebt hem dus al gezien en mo9rgen ga je nog eens met je moeder voor haar laatste oordeel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
o jawel hoor....het liefst het model zwart wit....marylin monroe stijl
Hoezo? Loopt Remlof ook niet graag op hakken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja ik moet er niet aan denken om op mijn dag op hoge hakken te lopen omdat het moet. Maar wat dat betreft trouw ik met Remlof
ik heb ook Birckentocks maar kan er niet op lopen hoor, dat dingetje tussen me grote teen doet zo zeerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vandaag nieuwe schoenen aan en mijn vertrouwde Birckentocks in mijn handtas
Dat hoor je veel, dat vooral mannen die in de oorlog veel moesten ontberen, daar pas heel laat over zijn gaan praten. Het zal voor een deel wel schaamte zijn dat ze er niet meer aan konden doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:36 schreef spuitje het volgende:
Mijn ene opa heeft een groot deel van de oorlog doorgebracht in een werkkamp. Hij is na de bevrijding lopend terug gekomen. Zijn kinderen en kleinkinderen heeft hij bijna niets over die tijd verteld, zijn achterkleinkinderen ( met name onze dochters) wel heel veel. Wat wij weten over die periode van zijn leven weten wij grotendeels via onze dochters, raar he.
Nee feestje en geen poespas.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoezo? Loopt Remlof ook niet graag op hakken?
Ja een heel leuk jurkje....en als ik blij ben is mn moeder blij....bovendien kan ik dit jurkje daarna ook nog aan...best zonde nl weer een jurk voor 1 dagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Je hebt hem dus al gezien en mo9rgen ga je nog eens met je moeder voor haar laatste oordeel.
Echt welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik trouw in het zwart, het is toch een dag van rouw!![]()
ja maar dat was op proef he, nu heb je leuke lieve vent al heeft ie af en toe een gebruiksaanwijzing nodigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat heb ik al een keer gehad en kijk waar het eindigde
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik trouw in het zwart, het is toch een dag van rouw!![]()
Mijn vader is al 20 jaar dood. Maar die vertelde nooit wat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hoor je veel, dat vooral mannen die in de oorlog veel moesten ontberen, daar pas heel laat over zijn gaan praten. Het zal voor een deel wel schaamte zijn dat ze er niet meer aan konden doen.
Nee dat was gewoon een foute beslissing toen....en om de flauwe opmerkingen voor te zijn: nee nu nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar dat was op proef he, nu heb je leuke lieve vent al heeft ie af en toe een gebruiksaanwijzing nodig
Wel met Dk maar dan zonder alle poespasquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik dacht jij met D_K, met trouwjurk enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |