Ik geloof je nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:52 schreef Copycat het volgende:
Door die Heks! Die begon over The Office en dan kun je er op wachten. Op David Brent.
Zo. Ga ik nu eens boodschappen doen. Ik ga me vanavond wagen aan verse aspergesoep, voor het eerst in mijn leven. Sowieso voor het eerst dat ik zelf soep ga maken, zonder blik, poeder of zakje.
Stomme trut.....je kan eik best wel gelijk hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:00 schreef Copycat het volgende:
Jonguh, lees dan terug! Wie begin er over The Office? En waar spreekt Piet over een hij? Hè? Hè?? Hè???
Je hallucineert. Gek!
Zo. Tot straks.
Ja...want dan kom je ineens jou tegenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je zal in je hallucinatie maar op FOK! zitten, das ook zonde van je hallucinatie.
Krijg je dan ontheffing als achteraf blijkt dat je jezelf een banaangehallucineerd hebt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je zal in je hallucinatie maar op FOK! zitten, das ook zonde van je hallucinatie.
Natuurlijk, maar als je dan nog een keer zo'n hallucinatie krijgt ben je nog steeds gebanaandquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijg je dan ontheffing als achteraf blijkt dat je jezelf een banaangehallucineerd hebt?
Ik geloof wel dat dit scenario zich vroeg of laat zal ontrollenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:35 schreef Deisyy het volgende:
Als ik de onderstaande berichten moet geloven krijg je over een tijdje zelfs met NIE niks nie![]()
Het is dat ik degene die het mij per mail stuurde heel lief vindt, anders zou ik het haar bijna kwalijk nemen.
[..]
.
Doe maar laat dan, ik vind het leven nu nog te leuk. Na mij de zondvloed.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat dit scenario zich vroeg of laat zal ontrollen
Ik probeer me te herinneren wanneer ik voor het laatst iets heb gelezen over wat er in het huis gebeurtquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:58 schreef Leandra het volgende:
Het is eigenlijk verbazingwekkend; je leest de COS en denkt "zo dom/kortzichtig/irritant/weetikveel kan een mens toch niet zijn" om je vervolgens te realiseren dat je je net zo gefascineerd aan hen ergert als zij aan de bewoners van het huis...
ja hoorde het net, nou laat haar gewoon zitten waar ze zit, ze wilde ook al naar de nonnenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:01 schreef hondjes het volgende:
De Fransen willen dat wijf van Dutroux niet.
Geef ze groot gelijk
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:26 schreef Ripley het volgende:
In de weekend deze week een artikel over kandidate Patty uit Hotel de Toekomst die door Martijn ontboden werd op zijn hotelkamerPikante smsjes in een apart kader, onder andere "Ik lip mijn lippen en proef jou" en "Je bent zo lekker fel en vol temperament, daar houd ik van, dat wordt een reuntietje ben ik bang":D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |