Er komt alleen maar doom...........quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:35 schreef Deisyy het volgende:
Als ik de onderstaande berichten moet geloven krijg je over een tijdje zelfs met NIE niks nie![]()
Het is dat ik degene die het mij per mail stuurde heel lief vindt, anders zou ik het haar bijna kwalijk nemen.
[..]
.
het is alleen een formulier, het staat verder nergens, maar je moet het overal laten zien.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp staat je NIE ook op allerlei documenten en kan je het nummer zelfs opslaan in je telefoon of is het echt een pasje wat je moet laten zien?
Ben benieuwd of er een link is tussen deze Nostradamus en de NRA.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo! Nogal. Bewapen u tegen de massaal binnenstromende migranten. Vast en zeker moslims.
Charlton Heston bouwt een feestje in zijn graf.
Net als ons sofinummer dus, dat krijg je ook maar 1 keer, maar het staat ook op je paspoort en rijbewijs.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
het is alleen een formulier, het staat verder nergens, maar je moet het overal laten zien.
Een kopie mag je ook laten zien.
Dat vraag ik me dus ook af, want wie ziet dat ik dus geen toerist ben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:49 schreef Leandra het volgende:
Met al die controles en weet ik wat NIE, zou je denken dat het misbruik van creditcards in Spanje vrijwel nihil zou zijn, maar ik verwacht dat dat een foute conclusie is...
Hoe zit dat trouwens als een toerist z'n cc wil gebruiken? Die heeft mooi nie een NIE...
Treurnis ten top. Volgens mij wordt de overwinning ook echt aan niemand meer gegund. Want die is plastic, met botoxlippenquote:
Ook al nie.........quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net als ons sofinummer dus, dat krijg je ook maar 1 keer, maar het staat ook op je paspoort en rijbewijs.
Staat het bij Spanjaarden wel op hun paspoort/rijbewijs?
Alsjeblieft niet, na een vliegende start (lees: veel geschreeuw, weinig wol/lol) zou het na 2 weken inkakken, een week later zouden er 3 vertrekken wegens heimwee naar hun hondje en nog weer een week later wordt de rest door de psycholoog naar huis gestuurd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Treurnis ten top. Volgens mij wordt de overwinning ook echt aan niemand meer gegund. Want die is plastic, met botoxlippen, die is dik en wil de prijs voor zichzelf, die is een nazi en een hondje en de laatste is eigenlijk toch wel een sul die nu heel erg is ingekakt.
Ik zou die mensen wel eens willen zien die daar de boventoon voeren. Bijna 24/7.
nu je deze naam plaatst (Nostradamus) in Rome gaan heel veel mensen de stad uit, er is een meneer die jaren terug een zware aardbeving op deze dag had voorspelt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er een link is tussen deze Nostradamus en de NRA.
staat ook op belastingpapieren etc.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net als ons sofinummer dus, dat krijg je ook maar 1 keer, maar het staat ook op je paspoort en rijbewijs.
Staat het bij Spanjaarden wel op hun paspoort/rijbewijs?
Dat, of nog onopvallender: Nada Royquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:04 schreef Copycat het volgende:
In je telefoon zetten!
Onder contactpersoon Nada van Nie.
Hoho! Niet in een RLS-setting, astemblief zeg!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:06 schreef Leandra het volgende:
Alsjeblieft niet, na een vliegende start (lees: veel geschreeuw, weinig wol/lol) zou het na 2 weken inkakken, een week later zouden er 3 vertrekken wegens heimwee naar hun hondje en nog weer een week later wordt de rest door de psycholoog naar huis gestuurd.
Dat laatste na een streamlock van 3 dagen omdat er met een collectieve kool-aid actie gedreigd was.
En hij had al vaker gelijk gehad... Hij is in 1979 al overleden, ben benieuwd wat hij nog meer correct voorspeld had, en belangrijker: hoe vaak hij foute voorspellingen gedaan heeft.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nu je deze naam plaatst (Nostradamus) in Rome gaan heel veel mensen de stad uit, er is een meneer die jaren terug een zware aardbeving op deze dag had voorspelt.
oke, ja las zoiets vanmorgen over die aardbeving, we wachten afquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hij had al vaker gelijk gehad... Hij is in 1979 al overleden, ben benieuwd wat hij nog meer correct voorspeld had, en belangrijker: hoe vaak hij foute voorspellingen gedaan heeft.
Niet zo flauw, je bent RLS-er genoeg om de aanloop naar een collectieve kool-aid te willen kunnen aanschouwen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoho! Niet in een RLS-setting, astemblief zeg!
Krijg je zoiets:
Nee gewoon, tweedimensionaal op een foto die je kan deleten.
Ik heb mijn grenzen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:16 schreef Leandra het volgende:
Niet zo flauw, je bent RLS-er genoeg om de aanloop naar een collectieve kool-aid te willen kunnen aanschouwen...
ja zo een promofilmpje kwam voorbij, en stem zei spiksplinter nieuwe afleveringen. moest gelijk aan jou denkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:21 schreef Copycat het volgende:
De laatste serie? Volgens mij komt in een van die afleveringen geestelijk vader Ricky Gervais opdraven als David Brent. Die wil ik dus wel zien!
[ afbeelding ]
Oh, het is een hele kleine cameo, lees ik. Een keer knipperen en je hebt het gemist.
door wie?...alle smerige details graag!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:43 schreef Copycat het volgende:
En nu werd ik keigeprovoked!
Ik moest wel even aan je denken, toen ik 'm opzocht.
The Office UK was voor mij echt de evenknie van SV. Tot vervelens toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |