Mja, ze zijn eigenlijk net wat boven je budget met die motor erin.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:51 schreef laptoptas het volgende:
Zo'n soort model inderdaad.
alleen 190,000 km vind ik nogal veel..
Het juiste antwoord!quote:
Ghehe, dan moet tie eigenlijk beginnen met iets frans ofzo, dan kan het alleen nog maar beter wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:15 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Het juiste antwoord!
[ afbeelding ]
linkje naar autoweek
Maar ja, van de andere kant.. dan ben je op je 19e al zo verwend qua rijgedrag dat het lastig te overtreffen wordt
ik rijd nu in een 207 dus dat franse deel is er al:Pquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:18 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ghehe, dan moet tie eigenlijk beginnen met iets frans ofzo, dan kan het alleen nog maar beter worden
Mee eens!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:33 schreef Revolution-NL het volgende:
Niet zo moeiljk natuurlijk
[ afbeelding ]
Alfa Romeo 159
Hahaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:37 schreef laptoptas het volgende:
[..]
ik rijd nu in een 207 dus dat franse deel is er al:P
Zeker vette wagen. Heb tussen deze en een Leon getwijfeld, 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:35 schreef Palomar het volgende:
Alfa 147. Stijlvolle, sportieve auto en genoeg keus voor dat bedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
Ja, wel een Sport uitvoeringquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:56 schreef FalleNk810i het volgende:
Leon is wel mooier als die Alfa vind ik.
Neem aan dat je de eerste Leon hebt?
Hij is 19 kneusquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:30 schreef ellevehC86 het volgende:
Je mot iets sportiefs hebben en je komt met een Seat Leon of een Volvo.....schei toch uit man
Zeer verstandige keuzes jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:17 schreef Zwappel het volgende:
Als je Jappen liefhebber bent heb je ook geweldige keuzes.
Integra DC2
[ afbeelding ]
Skyline R33
[ afbeelding ]
Met een beetje geluk vind je miss een fatsoenlijke R34 uit Engeland bijv
[ afbeelding ]
Toyota Supra
[ afbeelding ]
Een wat oudere Mitsubishi Lancer Evo
[ afbeelding ]
Mitsubishi FTO
[ afbeelding ]
Nissan Silvia S14
[ afbeelding ]
En zo'n versleten stuur met 90.000k........quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:14 schreef Catch22- het volgende:
http://link.marktplaats.nl/434819053
E46 coupe. Sportief, degelijk en het rijdt super.
je mag mijn supra turbo kopen. 360pk/600NM.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:04 schreef laptoptas het volgende:
2 zitters vind ik ook prachtig, heb ook geen 4 stoelen nodig! Tsja op je 19e heb je nog niet zo veel spaargeld he!
Die laten staan. Goedkoop in aanschaf, maar zodra er iets kapot is (en er gaat altijd iets kapot aan een 928), dan loop je er volledig op leeg.quote:
Echt de enige mooie peugeot vind ik, dat is toch dat pinafarinaferrari ding?quote:
Wat is ie toch mooiquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:33 schreef Revolution-NL het volgende:
Niet zo moeiljk natuurlijk
[ afbeelding ]
Alfa Romeo 159
Oh, ik kijk niet naar iets rationeels, dan had ik hem inderdaad naar een japanse trutbak toegeduwd, of een enorm saaie Seat of Volvo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:01 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Die laten staan. Goedkoop in aanschaf, maar zodra er iets kapot is (en er gaat altijd iets kapot aan een 928), dan loop je er volledig op leeg.
En verzekeringen helpen ook niet mee. Zo'n 928 krijg je met 19 jaar niet verzekerd denk ik.
Het hoeft niet rationeel te zijn, maar auto's die er bekend om staan om op leeg te lopen moet je gewoon laten staan. Punt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Oh, ik kijk niet naar iets rationeels, dan had ik hem inderdaad naar een japanse trutbak toegeduwd, of een enorm saaie Seat of Volvo.
De enige ietwat rationele keus was de S4, ik hoef het niet van mijn geld te betalen, en als meneer voor de rest geen eisen aangeeft mag ik wat dat betreft lekker losgaan
BTW, als je een 928 zonder elektronische problemen hebt, is er een kans dat je er heel wat meer lol uit kan halen dan anders wat, en pappie kan hem ook verzekeren.
Vond ik ook, vandaar Celica, Coupe Fiat of MX-5. Sowieso zijn die laatste twee bijna altijd goedkoper dan 7000 (een oudere Celica ook), dus hou je nog geld over en dat is zeker bij een eerste auto wel aan te raden. Je begint net met rijden, kan nog niet goed inschatten hoeveel je jaarlijks kwijt gaat zijn, misschien pak je eens wat schade of je wilt over een jaar weer wat anders. Nooit je hele budget uitgeven aan de aanschaf.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik zou het als TS zijnde vooral zoeken in de kleine auto's, gezien de wegenbelasting en verzekering.
Ik heb exact dezefde stoelen. Bij mij is de wang nog niet aan het slijten/rafelen na 250000 kms.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:19 schreef Sjabba het volgende:
[..]
En zo'n versleten stuur met 90.000k........
Die is niet eens heel verkeerd. Jammer dat de turbo's er vaak na een ton of twee mee ophouden, dus daar moet je rekening mee houden bij het onderhandelen. Verder zie ik wel stuurbediening, dat zie je lang niet altijd op Audi's uit die tijd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:48 schreef FalleNk810i het volgende:
Zoiets?
http://link.marktplaats.nl/413534587
Mja, maar zoals ik al zei kun je door de lage aanschafprijs weer wat extra budget in onderhoud steken. Zouden er misschien replica-onderdelen zijn die minder snel de geest geven?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Een Fiat coupe kan ik je niet aanraden, echt niet.
Het is denk ik wel de beste voorwielaangedreven auto die ik tot nu toe in mijn leven bestuurd heb, ze rijden geweldig.. maar ze zijn om de haverklap kapot.. en de onderdelen zijn schreeuwend duur. Thermostaat leg je al gauw over de 100 euro voor neer, electronica is ook een heikel punt. Motoren zijn wel in orde, maar alles eromheen is gewoon natte krant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |