Ik zie alleen maar een code.quote:
nog steeds, dan maar op een andere manierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een code.
Las dat er vandaag al meer mensen problemen hadden met de plaatjes
Koffers ook inpakken? Dan kunnen ze meteen op het eerste vliegtuig naar huis!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:15 schreef MargrietV het volgende:
over half uur rode bank, gepaste kleding
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:21 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
van een Miss verkiezing. Zondag is de halve finale. http://www.queenofthebenelux.com/voting alvast super bedankt! Liefs. #sstnl
32 seconds ago Favorite Retweet Reply
»
SST Laura
SST_Laura SST Laura
Willen jullie nog 1x op mij stemmen? sms: poll Queen Laura naar 3010. 1.10 per ontvangen bericht. Ik zit in de halve finale #sstnl
55 seconds ago Favorite Retweet Reply![]()
pff kunnen ze al die twitteracounts nie lekker deleten,de ene geeft borstoperaties weg,de ander ronselt stemmen voor een miss verkiezing.lekker belangrijk allemaal doe dat op je eigen twitter.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:21 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
van een Miss verkiezing. Zondag is de halve finale. http://www.queenofthebenelux.com/voting alvast super bedankt! Liefs. #sstnl
»
SST Laura
SST_Laura SST Laura
Willen jullie nog 1x op mij stemmen? sms: poll Queen Laura naar 3010. 1.10 per ontvangen bericht. Ik zit in de halve finale #sstnl
haha twitter haar ff een berichtje terug: bedankt voor de link laura., nu kunnen we tenminste op je concurentes stemmen, of had je gedacht dat we op jou zouden stemmen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:21 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
»
SST Laura
SST_Laura SST Laura
De vlag gaat vast in topquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gert heeft het uitzendingtopic voor vandaag al gemaakt, dat zou best wel eens de laatste vanuit Portugal kunnen zijn![]()
De uitzending van dinsdag 10 mei # 1
Morgen na de daily gaan de streams toch op zwart?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gert heeft het uitzendingtopic voor vandaag al gemaakt, dat zou best wel eens de laatste vanuit Portugal kunnen zijn![]()
De uitzending van dinsdag 10 mei # 1
Het bericht is net iets te langquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:24 schreef Stability het volgende:
[..]
haha twitter haar ff een berichtje terug: bedankt voor de link laura., nu kunnen we tenminste op je concurentes stemmen, of had je gedacht dat we op jou zouden stemmen?
lolquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:24 schreef Stability het volgende:
[..]
haha twitter haar ff een berichtje terug: bedankt voor de link laura., nu kunnen we tenminste op je concurentes stemmen, of had je gedacht dat we op jou zouden stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |