Lieve Poppejans, ik kan niet komen ivm werk. Het wordt een weekend doorhalen ben ik bang. Het bakje is echt niet nodig, we hebben er genoeg hier. Laat Wolf er lekker mee spelen, en als het je een doorn in het oog is, dan laat je het een keer in een zandbak liggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:51 schreef Poppejans het volgende:
Oeke, ben jij van plan te komen? Dan kan ik het speelbakje van Ko terug geven. Zo niet probeer ik het anders wel mee te geven aan een andere Adam inwoner.
ah wat jammer dat je niet komen kan zeg!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:48 schreef oeke het volgende:
[..]
Lieve Poppejans, ik kan niet komen ivm werk. Het wordt een weekend doorhalen ben ik bang. Het bakje is echt niet nodig, we hebben er genoeg hier. Laat Wolf er lekker mee spelen, en als het je een doorn in het oog is, dan laat je het een keer in een zandbak liggen.
Ik vind het al helemaal top dat je er nog zo aan denkt!
Veel plezier iedereen, ik wens jullie mooi weer toe!
Dit!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:59 schreef flugeltje het volgende:
Als het regent laat ik 'm in elk geval aan me voorbij gaan. En dan heb ik het niet meteen over 3 spatten hoor
Wij - als in Vlindur en ik en de kinderen - gaan bij tegenvallend weer naar Kidzcity in elk geval.quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:55 schreef Poppejans het volgende:
Vlindur vroeg ook al zoiets; laten we het doorgaan bij regen? Wijken we dan uit naar een ballenbak-tent of gaat de meet dan niet door?
Tsssssssss en het is zo leuk om te zien hoe de kinderen daar lekker rondraggen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:22 schreef Sorbootje het volgende:
Als het regent kom ik ook niet. Ik krijg B. nog wel mee naar het park, maar niet naar een overdekte speelgelegenheid. Hij laat zich nog liever castreren zonder verdoving denk ik.
I know, maar ieder zijn meug enzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:15 schreef McLaura het volgende:
[..]
Tsssssssss en het is zo leuk om te zien hoe de kinderen daar lekker rondraggen.
Daarom! En aangezien wij gratis rijden komen we zo nog een keer!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef Brighteyes het volgende:
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten he!
Er kan naar een alternatief uitgeweken worden én over 2 weken alsnog in het park gemeet worden.
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:37 schreef wickie het volgende:
Ah kijk, nou zou het ineens misschen wel een optie worden voor ons wel te komen als het verschoven wordt tot over 2 weken.
He uhh niet te dichtbij komen hoor, dan kan ik zo'n meet al helemaal niet overslaanquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:07 schreef Kersjes het volgende:
Ballorig in Houten is ook leukEn heeft ook een buiten-speeltuin, kun je toch naar buiten toe tussen de mogelijke buien door!
We gaan niet zaterdag, maar zondagquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:03 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Als jullie zaterdag naar een indoor-speel-dinges gaan haken wij ook af. Ik had dit weekend geruild om te komen dus over 2 weken moet ik werken. Veel plezier voor degene die wel gaan!
dat heeft selene ook snel, maar ballorig was enkel de eerste 2 minuten een probleem. heb der toen opgepakt, doorgelopen, ze zag de ballenbak en ze was om!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:02 schreef Jeetjejom het volgende:
Dames jullie maken het me wel moeilijk! Ik weet niet of 2x dat eind rijden do-able is hier, maar jorja kan nogal paniekerig reageren op grote mensen massa's die ergens binnen zijn. Terwijl ik wel heel graag wil komen ook naar kidzcity of ballorig.
Maar over 2 weken kunnen wij ook hoor
Dat dus!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:18 schreef Orea het volgende:
Nopes, ik ben er dan nietdan kijk ik over een week of 2 hoe het weer is of ik aansluit!
Wmb niet. Zondagochtend maar eens even kijken hoe het er voor staat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:51 schreef flugeltje het volgende:
Is het nu al zeker dat het afgeblazen wordt dan?
Zeker! Laat hem lekker warm thuis johquote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:50 schreef Incantrix het volgende:
Eigenlijk weet ik het ook al wel, maar wil ik er gewoon nog niet aanNa een heftig weekje met veel ziekenhuis en snot is rust beangrijker als uitzinnig rondjes rennen en spelen in een park..
Ik ben het ermee eens hoor, dit is niet echt weer om op een kleedje in het park te gaan zitten vind ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:33 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zeker! Laat hem lekker warm thuis joh
Al had ik jou ook erg graag eindelijk eens willen ontmoeten
Sowieso ga ik niet morgen als het dit weer is hoor, mij wat te koud om in een parkje te gaan zitten. Kan ons wel warm aankleden maar als ik hoor dat er ook waterspeeldingen zijn lijkt me dat met dit weer dan niet zo handig.
Maar ik bekijk het weer morgenochtend eerst wel even en dan effe overleggen wat Twinkly en ik doen
hmmquote:Vandaag en morgen: Enkele buien met kans op onweer
In het westen zijn buien het land binnengetrokken, deze trekken komende uren oostwaarts. De buien kunnen vergezeld gaan van onweer en hagel. Vannacht gaan de buien vooral in de kustprovincies door, waarbij de kans op onweer en hagel blijft bestaan. De minimumtemperatuur ligt tussen 10 graden aan de kust en plaatselijk 5 graden in opklaringen. De wind neemt landinwaarts af en wordt west tot zuidwest, kracht 2 of 3. Aan de kust staat een matige tot vrij krachtige noordwestenwind, 4 a 5 Bft.
Morgen overdag is het wisselend bewolkt en in de loop van de ochtend komt een aantal buien tot ontwikkeling, mogelijk met onweer en hagel. In de middag wordt het van het westen uit geleidelijk droog. Wel neemt de hogere bewolking dan toe. Er wordt nog wat koelere lucht aangevoerd: de maximumtemperatuur ligt rond 15 a 16 graden, op de Wadden enkele graden lager. Er staat een matige tot vrij krachtige wind uit het noordwesten. (Bron: KNMI)
Tssssssquote:Op zondag 15 mei 2011 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik haak ook af. Lig nog in mijn bed en heb geen zin om er al uit te gaan.
waarschijnlijk wordt misschienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:25 schreef simmu het volgende:
[..]
dat heeft selene ook snel, maar ballorig was enkel de eerste 2 minuten een probleem. heb der toen opgepakt, doorgelopen, ze zag de ballenbak en ze was om!
over 2 weken kunnen wij er ws *wel* bijzijn dan trouwens! sangdrax vertrekt zondag namelijk naar een conferentie in belgie. dus dat werd teveel om dan ook naar utrecht te rijden. zowel qua belasting als qua tijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |