Lieve Poppejans, ik kan niet komen ivm werk. Het wordt een weekend doorhalen ben ik bang. Het bakje is echt niet nodig, we hebben er genoeg hier. Laat Wolf er lekker mee spelen, en als het je een doorn in het oog is, dan laat je het een keer in een zandbak liggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:51 schreef Poppejans het volgende:
Oeke, ben jij van plan te komen? Dan kan ik het speelbakje van Ko terug geven. Zo niet probeer ik het anders wel mee te geven aan een andere Adam inwoner.
ah wat jammer dat je niet komen kan zeg!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:48 schreef oeke het volgende:
[..]
Lieve Poppejans, ik kan niet komen ivm werk. Het wordt een weekend doorhalen ben ik bang. Het bakje is echt niet nodig, we hebben er genoeg hier. Laat Wolf er lekker mee spelen, en als het je een doorn in het oog is, dan laat je het een keer in een zandbak liggen.
Ik vind het al helemaal top dat je er nog zo aan denkt!
Veel plezier iedereen, ik wens jullie mooi weer toe!
Dit!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:59 schreef flugeltje het volgende:
Als het regent laat ik 'm in elk geval aan me voorbij gaan. En dan heb ik het niet meteen over 3 spatten hoor
Wij - als in Vlindur en ik en de kinderen - gaan bij tegenvallend weer naar Kidzcity in elk geval.quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:55 schreef Poppejans het volgende:
Vlindur vroeg ook al zoiets; laten we het doorgaan bij regen? Wijken we dan uit naar een ballenbak-tent of gaat de meet dan niet door?
Tsssssssss en het is zo leuk om te zien hoe de kinderen daar lekker rondraggen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:22 schreef Sorbootje het volgende:
Als het regent kom ik ook niet. Ik krijg B. nog wel mee naar het park, maar niet naar een overdekte speelgelegenheid. Hij laat zich nog liever castreren zonder verdoving denk ik.
I know, maar ieder zijn meug enzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:15 schreef McLaura het volgende:
[..]
Tsssssssss en het is zo leuk om te zien hoe de kinderen daar lekker rondraggen.
Daarom! En aangezien wij gratis rijden komen we zo nog een keer!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef Brighteyes het volgende:
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten he!
Er kan naar een alternatief uitgeweken worden én over 2 weken alsnog in het park gemeet worden.
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:37 schreef wickie het volgende:
Ah kijk, nou zou het ineens misschen wel een optie worden voor ons wel te komen als het verschoven wordt tot over 2 weken.
He uhh niet te dichtbij komen hoor, dan kan ik zo'n meet al helemaal niet overslaanquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:07 schreef Kersjes het volgende:
Ballorig in Houten is ook leukEn heeft ook een buiten-speeltuin, kun je toch naar buiten toe tussen de mogelijke buien door!
We gaan niet zaterdag, maar zondagquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:03 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Als jullie zaterdag naar een indoor-speel-dinges gaan haken wij ook af. Ik had dit weekend geruild om te komen dus over 2 weken moet ik werken. Veel plezier voor degene die wel gaan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |